dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl- Logo - Beoordelingen
dyson.nl- Logo - Beoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.22/5.00

4.473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

De Dyson Pure Hot and cool is een mooi design apparaat. In sommige huishoudens kamers zal deze erg groot zijn. Ons doel was het vervangen van de verwarming in de slaapkamer en gebruik als simpele airco’ in de woonkamer. Aangezien een reguliere airco veel prijziger is. verwarmen doet hij perfect maar bovendien ook snel. De automatische metingen staan uit, want dat geeft s nachts een hoge zoemtoon
Levering duurde lang en service was redelijk
De eerste Heer was heeeeeel slecht heb naar na terug ge belt had ik een mevrouw aan de telefoon die was zo als het hoor 100 punten netjes en vriendelijk dit is mijn uit spraak
Levering duurde bijna een week
triest dat bij dit product geen fatsoenlijke gebruiksaanwijzing zit, verder een goed apparaat.
14/4 besteld, websitebelofte levering volgende dag of door Corona 2 a 3 dagen. 4e dag pas bericht, track&trace nummer ontvangen UPS, levering onderweg vanuit Duisburg. Pakket volgend, gaat van Duisburg naar Dusseldorf en door naar Keulen, da's 75 km de verkeerde kant op. Uiteindelijk pas op 21/4 uitgeleverd. UPS onbereikbaar, prachtige software maar logistiek knudde. Dyson geen zicht op leveringen
Wederom ups slechte levering. Bellen gewoon niet aan en doen een briefje in de bus!
De levering duurde wat langer dan normaal en de service (maar kan ook aan medewerker liggen) vond ik niet bijzonder.
Ups koerier spullen zijn blijkbaar teruggestuurd
de levering had sneller gekund
Bij het proberen na het uitpakken en lezen van de gebruiksaanwijzing merkte ik dat de afst. bed. Niet werkte de batterijen waren op,heb de batterijen de afst. bed. Van de tv. Gebruikt en toen oké, het installeren van de app is nog niet gelukt Wel jammer dat de batterij van de afst bed niet werkte
Bestelling, betaling en leveren gingen goed. Helaas werkt de app niet geweldig en moet je m constant sluiten en opnieuw starten na gebruik van de afstandsbedieningsfunctie. Wat ook erg vervelend is dat je niet op de site een overzicht kan vinden of je Dyson producten zijn geregistreerd. Inmiddels 3 producten en bij het invullen van het serienummer krijg je wel de melding dat het geregistreerd is
Geen contact klantenservice ( reden COVID19)
Krijg een mail van ups laat in de middag en staan om 9.45 voor de deur dus niemand thuis.. Kan volgens wel beter of geef niets door..
De doos kwam met een grote beschadiging binnen heb er ook foto’s van gemaakt. De service is erg goed automatisch voor garantie aangemeld. Het enige dat beter kan is bij de bestelling direct aangeven wanneer de verwachte lever datum is. Producten zijn erg goed ook wel prijzig maar erg goed!
Bij het bestellen bleek dat ik mijn huisnummer niet had ingevuld. Computer gaf niet aan dat ik iets was vergeten. Bij de bevestiging van de bestelling kwam ik daar zelf achter en heb meteen contact opgenomen. Er werd meteen gezegd dat het in het systeem was aangepast maar dat de bestelling al in behandeling was! Ik dacht echt: dit kunnen jullie toch wel doorgeven aan de inpakkers. Toen moest ik
Dhl zou aan het eind van de dag komen, maar verscheen s ochtends; niet erg handig in deze tijd; je kunt absoluut niet vertrouwen op het doorgegeven levertijdstip.
Service en after sales is en blijft ruk! En niet alleen nu tijdens de corona crisis, omdat de meeste helpdesk medewerkers thuiswerken, anderhalf jaar geleden ook een issue gehad met Dyson, heeft maanden geduurd voordat het probleem. (deels) verholpen is. Verder zijn het top producten, maar zwaar overpriced.
Ik had een dyson v10 en mijn stang is kapot gegaan jullie verkopen geen losse dus dan moet je een nieuwe kopen als of het zo goedkoop is een hele nieuwe