dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl- Logo - Beoordelingen
dyson.nl- Logo - Beoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.22/5.00

4.473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Ik heb 'm pas net, dus nog niet veel ervaring. Maar zuigkracht is prima. Haalt echt alle (dieren)haren van meubilair en vloerkleed! Echt een verschil. Heerlijk dat snoerloze, zeker op de trap. Duur is prima op middelste stand. Wel wat zwaar en vervelend dat je de knop ingedrukt moet houden. Jammer dat de buis een breed einde heeft. Dan kun je niet 'ff snel' een hoekje meenemen. Maar overall fijn.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Er scheen een gegeven in mijn adres niet te kloppen volgens UPS. Na mijn bestelling direct contact met Dyson opgenomen om de missende info toe te voegen en ze informeerde me dat dit niet meer aangepast kon worden. Ik moest maar een nieuwe bestelling plaatsen. Van de oude bestelling kon ik 2-3 weken wachten eer mijn geld teruggestort zou worden.
Ik vind er een hele onduidelijke beschrijving bij geleverd
Onze dyson v6 is nu net 2 jaar oud en hebben al 2x een nieuwe accu moeten kopen
Slow delivery.
Levering Tijdens de bestelling was het niet duidelijk wanneer het artikel geleverd zou worden. Ik moest daar een mail wijden, maar ook diegene wist het niet. Ik moest maar de track en trace code in de gaten houden. Service Te veel mails ter bevestiging van de de bestelling. kan mijn inziens met minder
Levering was wel lang, bijna een week!
Mijn eerste Dyson ging kapot. Op de site stond dat hij gerepareerd kon worden. Toen ik daarover een mail verzond bleek dat het type dat ik had niet meer werd gemaakt en onderdelen niet meer voorradig waren. Dus reparatie bleek niet mogelijk. dat was een tegenvaller. Vervolgens werd mij wel een korting aangeboden bij aankoop van een nieuwe dyson. Daar heb ik gebruik van gemaakt.Levering vertraagd
Late levering
De accu van de V6 vind ik van slechte kwaliteit. De garantie was net een week verlopen en de accu liep af van 25 min naar 15 en daarna net 5 min. Alsof het zo in geprogrammeerd is. De accu werd vlot geleverd, door mijn zoon vervangen.
Verzending had vertraging (verzending op dinsdag i.p.v. vrijdag), daarnaast niet geleverd binnen het tijdswindow (10:01 i.p.v. einde van de dag) waardoor pakket dag later opnieuw moest worden aangenomen
Levering ruim op tijd. Product in goede staat ontvangen. Alles werkende. Alleen enigszins teleurstellende batterijcapaciteit in verhouding met de oplaadtijd.
Leverdag:din 31mrt. 31mrt mail dat niet op 31mrt mr op 1 apr geleverd zou worden.Kwam minder goed uit.Om 9.00u en later gebeld met klantenservice Dyson (ma t/m vr:8.00-20.00u).Ik kreeg bandje dat klantenservice gesloten was en geopend zou zijn van ma t/m vr: 8.00-20.00u.Toen mail dat procuct verzonden was.Maar zo gelaten.Hele dag thuis,geen levering.Einde dag pas mail dat levering 2 apr. werd!
Nog niet overtuigd van de werking van het apparaat. Ben anders gewend van dyson
Levering was erg slecht ,is via ubs de afgesproken dag niet gekomen en de tweede dag zou het end van de dag komen maar is al in de middag bezorgd
Batterij in twee jaar kapot, dat is te kort, vervangende batterij niet bepaald goedkoop.
Gebruiksaanwijzing voor ons niet voldoende. B.v. als je het apparaat aandoet gaat het apparaat dan altijd de lucht zuiveren ondanks alle andere mogelijke instellingen.
Levering was even "zoek", en kwam 2 dagen later.
Spullen werden helaas geleverd door UPS, vaak slechte ervaringen mee. Ook deze keer. Donderdagavond krijg ik een email dat de levering vrijdag rond 14.00 is. Vrijdagavond krijg ik een email dat de levering zaterdag rond14.00 is. Uiteindelijk stond UPS maandag ochtend voor de deur, dit keer zonder eerst een notificatie te sturen.
binnen 10 minuten stopt hij er mee dan is de stroom op!! Een ramp ik betaalde 350,00 euro voor dit apparaat weggegooid geld