dyson.nlBeoordelingen

dyson.nl- Logo - Beoordelingen
dyson.nl- Logo - Beoordelingen

dyson.nl - Online Boutique Dyson Nederland

Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EE Amsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.18/5.00

6.552 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

Heel tervreden over mijn dyson V10 helaas is nu na 13 mnd een randje van de cycloon van het gedeelte waar de opvangbak achter moet blijven kapot is. Dat valt wel tegen van zo'n prijzige stofzuiger. Bij een stofzuiger 50,0 koop je dan gewoon een nieuwe....Nu ben ik al een uur aan het zoeken hoe ik het kan doorgeven.
Stofzuiger voldoet
De levering van het product was sneller dan aangegeven, heel goed dus! De dyson Pure Hot + Cool hebben we tot nu toe alleen voor verkoeling gebruikt. Het doet z’n werk naar volle tevredenheid !
De schakelaar is slechts op 1 stand, aan of uit. Laat je hem los dan gaat ie uit, terwijl ik hem telkenmale opnieuw aan moet zetten.
iets meer lawaai dan gedacht
De levering Kwam wat later I. V. M corona maar dit stond ook vermd bij jullie op se site. Maar zeer blij met het product
Omdat het een promotie aanbieding was, is alles aangeleverd in 1 doos en was het voor mij moeilijk uit te vinden wat bij de stofzuiger of dok behoorde. Een gebruiksaanwijzing zou heel welkom geweest zijn. Ook heb ik het idee dat de onderdelen minder gaaf zijn dan die bij het loskopen zonder promotie.
alleen het gratis actie pakket niet ontvangen waaronder ook opbergtas
de pakket dienst ups heeft de zuiger en ventilator voor mijn huisdeur achtergelaten. iedereen kon de pakketten zo meenemen. beetje onverantwoord van ups om deze toch wel dure pakketten onbeheerd voor een voordeur neer te zetten. zeer teleurstellend
De klanten service is zeer slecht telefonisch of helemaal niet te bereiken. 45 minuten wachttijd voor een dergelijke organisatie is eigenlijk helemaal geen ster waard. Dyson moet zich schamen
werkt perfect
Product is wel echt zwaar in gebruik.
Tevreden
Prima afhandeling,
Prima product, super blij mee. Ja moet er even mee lleren omgaan maar dan perfect. Geen beoordeling over de service niet mee van doen gehad.
Snel geleverd, onder de indruk van de machine (V11) & nog niet te maken gehad met service.
Mooi verpakt, garantie al geregeld en snel geleverd
Snelle levering. Product heel veel plastic dus ik denk erg kwetsbaar. Kruimeldief heel slecht. Mat uitzuigen met steel gaat heel goed. Zit geen gewone borstel voor harde vloer bij. Dus zeer kwalijk voor zo.n dure stofzuiger.
Snel geleverd.
Prijzig