dyson.nl

Online Boutique Dyson Nederland

Beschrijving
Onze missie is eenvoudig. We lossen problemen op die anderen lijken te negeren. Ontdek en koop online ons assortiment stofzuigers, luchtbehandeling en ventilatoren, haardrogers.
Dyson B.V.
Fred. Roeskestraat 109
1076EEAmsterdam
Celine Wisse

Beoordelingen voor dyson.nl

4.05 / 5.00

6.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dyson.nl

1 dag geleden
Ziet en voelt allemaal heel degelijk aan. De zuigprestaties zijn zeer goed. Mooie collectie (zuig-)hulpstukken. Al met al: zo te ervaren een prima aankoop

1 dag geleden
Service en afhandeling prima. Stofreservoir al naar een keer zuigen vol.En verschillende onderdelen regelmatig schoonmaken. Erg arbeidsintensief en lastig.

1 dag geleden
Prima winkel, snel en netjes verstuurd

1 dag geleden
De levering door UPS was ronduit belabberd. Er was nagenoeg geen mogelijkheid om te komen tot een afstemming bij de levering. Ook telefonisch contact verliep zeer stroef en moeizaam. Dit heb ik ook duidelijk aangegeven. Aanvankelijk dreigde UPS de levering weer direct te retourneren naar de leverancier. Uiteindelijk werd de bestelling nogmaals gepland en is de stofzuiger alsnog geleverd.

Slechts 1dag nu in het bezit, maar prima apparaat

Alles OK

Ik kreeg Koen aan de lijn, die heeft me echt top geholpen

er is geen levering in het weekend met UPS

Prima snelle levering

Prima stofzuiger maar wel zwaar

Ik wilde de dyson v8 absolute aanschaffen toen ik echter na het weekend wilde gaan bestellen was hij 20 euro duurder, ik heb toen de klantenservice gebeld en gevraagd of ik hem voor de oude prijs kon krijgen, het antwoord was kortaf nee,wat me niet werd verteld was, dat er enkele dagen later weer een aanbieding was met gratis hulpstukken, dit vind ik niet netjes.

Levering was een dag later dan toegezegd. Product is top, alleen een beetje zwaar. Over de service kan ik nog niet veel zeggen, nog geen gebruik van gemaakt.

Alles prima gegaan, nieuw filter zuigt als een cycloon:-)

De bezorging via UPS is slecht. Het is onduidelijk wanneer men langskomt en ook hier duidelijk dat je kunt aangeven om het bij een ophaalpunt te leveren

De track and tracé van UPS is waardeloos. Je ziet niet wanneer ze komen en waar ze zijn en als je niet thuis bent kun je ook niet makkelijk aangeven of het bij een afhaalpunt geleverd mag worden.

Nvt

Prima product snel en makkelijk kind kan het doen

1 week geleden
Levering: ok, maar wij zagen alleen levering voor de avond. Dus aan huis gekluisterd. Produkten: we hebben maar één artikel van Dyson. Echter deze is wel van een zeer goede kwaliteit. Service: inpakken (goed verpakt) en versturen kan iedereen en dus was het ok. Service zie ik meer de zorg als er wat aan de hand is. Apparaat ok, dus wat kan ik hier verder over zeggen?