Tuf-Tuf Nederland- Logo - Beoordelingen

Tuf-Tuf Nederland

422 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.029 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jan 2018
Tuf-Tuf Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jul 2023
Je kan alles hier wat je voor het verjaardag van je kind vinden! Top kwaliteit en leuke thema’s. Bovendien is het pakketje snel en netjes geleverd. Dank jullie wel Tuf-Tuf, het was een leuke feestje zoals elke keer! Wat jullie beter kunnen doen is misschien wat tips bij elke thema zetten over activiteiten die kunnen gedaan worden met de desbetreffende thema. Zodat degene die het feestje organiseert krijgt een idee over wat kan gedaan worden tijdens een feestje.

20 okt 2023
Tijdens het bestellen in de laatste stap gaf kassamand telkens een foutmelding. Hierdoor paar keer opnieuw de producten moeten toevoegen. Per abuis vergeten om uitnodigings kaarten toe te voegen (juist die had ik met spoed nodig). Volgende dag gebeld met klantenservice en de situatie uitgelegd en verzocht of de kaarten met hoge uitzondering zonder verzendkosten nagestuurd kunnen worden, aangezien ik voor bijna €40 had besteld en het onredelijk vond om voor een vergeten product van maar € 3 nog eens bijna € 5 aan verzendkosten moet betalen. Mevrouw aan de telefoon was kortaf en klantonvriendelijk dat dit niet mogelijk is. Zeer teleurstellend. Vaker bij jullie besteld, maar voor mij een reden om in de toekomst niet meer bij jullie te bestellen ondanks het mooie gevarieerde aanbod aan producten. Klantbehoud mag aan gewerkt worden.

Beoordelingen voor Tuf-Tuf Nederland

MT
Miloushka T.
Groningen
9 mrt 2024
De plakkertjes plakten niet zo goed. Had meer dan de helft moeten weggooien. Blijkbaar zijn ze oud. Graag even checken. Het liefst wil ik dat jullie een nieuwe pak naar mij sturen.
19 mrt 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het product niet naar wens was, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wil je contact opnemen met onze klantenservice? Wij zoeken dan naar een passende oplossing.
24 feb 2024
Heel veel was niet op voorraad wat ik wou bestellen.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat we niet alles op voorraad hadden. Helaas hebben wij soms ook te maken met een lange levertijd vanuit onze leverancier of dat de producten daar niet op voorraad zijn. Onze excuses voor het ongemak.
Waardeloze klantenservice

Geen zin

Ik vind het heel vervelend om hierop te moeten reageren, ik geef graag een beoordeling met de sterren maar ga geen verhaaltje schrijven nadat ik iets besteld heb
Bedankt voor je review.

Snelle levering, slingers alleen korter dan verwacht

Snelle levering en mooie slingers. Het enige wat ik jammer vind is dat er bij de gele slingers staat dat ze 10 meter lang zijn. Maar dat de vlaggetjes minimaal 2 meter korter zijn. Waardoor je dus eigenlijk een veel kortere slinger hebt dan die 10 meter en een heel lang koord aan beide einden. Was misschien fijn geweest als dat er bij vermeld stond.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. De vlaggen worden zo geleverd vanuit onze leverancier. Wij zullen dit extra vermelden op onze website.

Top klantenservice, denken met je mee, heldere website en kwalitatief goede spullen

De website is helder en je kunt makkelijk op thema zoeken. Ze hebben leuke spullen en kwalitatief goed. De klantenservice is snel, goed en denkt met je mee. Ze reageren snel op vragen en beantwoorden deze ook direct. Ik was nog iets vergeten bij een bestelling, dit werd vlot opgelost. Dank voor jullie hulp hierin!
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat alles naar tevredenheid was. Veel plezier van onze producten en hopelijk tot een volgend feestje!
Snelle levering! Zaterdag ochtend wat besteld en het was tot mijn verbazing maandagavond binnen. De klantenservice was makkelijk te bereiken en heel vriendelijk. Hele fijne ervaring zal zeker vaker bestellen!
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat alles naar wens is. Heel veel plezier van je bestelling.
Zeer goede service en snelle leveringen. Er was een ander product opgestuurd dan besteld. Die mochten we houden en juiste product kwam slechts een dag na melding binnen. Wat voorbeeld voor andere webshops
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Gelukkig konden we het snel voor je oplossen. Bedankt voor je begrip en veel plezier van onze producten.
De service is geweldig. Ik had een verkeerd leveradres opgegeven en het werd meteen aangepast zodat de levering alsnog op tijd was. Nogmaals hartelijk dank
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Gelukkig konden wij het op tijd aanpassen! Veel plezier van de bestelling en hopelijk tot een volgend feestje!

Prima service maar slechte product

Kinder tattoo's besteld, ze kwamen netjes snel. Helaas de kwaliteit van het product is heel slecht! De tattoo's gaan bijna meteen af, teleurstelling!
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het product niet naar wens was. Neem gerust contact op met onze klantenservice, wij zoeken dan naar een passende oplossing!
17 feb 2024
vlotte levering, lastige prijs/kwaliteitverhouding, mede door ook de verzendkosten komt een 45 cm ballon op bijna 20, dat is wel veel
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Dit komt omdat deze gevuld is met helium. Helaas is de helium erg duur waardoor wij dit moeten doorberekenen.
Miss wanneer je weet dat het voor een verjaardag is, feliciteren aan de deur. Is misschien wel heel leuk
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Dat zou inderdaad een leuk idee zijn!
Goede communicatie, prima product. 300 lolly's voor Valentijnsdag op school, ieder jaar weer een succes!
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Fijn dat alles weer naar wens was. We hopen je de volgende keer weer terug te zien!

Ik raad Tuf Tuf zeker aan

Weet ik zo even niet Bijzonder goed is de snelheid wanneer je het kan ophalen en de mail daarover
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Heel veel plezier van onze producten en hopelijk tot een volgend feestje.
Er is zeer regelmatig niet alle items op voorraad. Verder top en veel keuze.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Helaas hebben wij soms te maken met lange leveringen vanuit onze leveranciers. Onze excuses daarvoor.
Goedkoop! Prima kwaliteit en ruime keuze. Snel geleverd
28 jan 2024
Leuke artikelen voor prima prijzen en… snel geleverd!!
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Fijn dat de bestelling snel in huis was en veel plezier van onze producten.
Alles was geweldig, de bestelling was op tijd
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. We hopen dat jullie veel plezier hebben van ons product.
11 feb 2024

Helemaal top

Snel, klantvriendelijk en een goede service.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Hopelijk tot een volgend feestje!