Tuf-Tuf Nederland- Logo - Beoordelingen

Tuf-Tuf Nederland

428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jan 2018
Tuf-Tuf Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jul 2023
Je kan alles hier wat je voor het verjaardag van je kind vinden! Top kwaliteit en leuke thema’s. Bovendien is het pakketje snel en netjes geleverd. Dank jullie wel Tuf-Tuf, het was een leuke feestje zoals elke keer! Wat jullie beter kunnen doen is misschien wat tips bij elke thema zetten over activiteiten die kunnen gedaan worden met de desbetreffende thema. Zodat degene die het feestje organiseert krijgt een idee over wat kan gedaan worden tijdens een feestje.

20 okt 2023
Tijdens het bestellen in de laatste stap gaf kassamand telkens een foutmelding. Hierdoor paar keer opnieuw de producten moeten toevoegen. Per abuis vergeten om uitnodigings kaarten toe te voegen (juist die had ik met spoed nodig). Volgende dag gebeld met klantenservice en de situatie uitgelegd en verzocht of de kaarten met hoge uitzondering zonder verzendkosten nagestuurd kunnen worden, aangezien ik voor bijna €40 had besteld en het onredelijk vond om voor een vergeten product van maar € 3 nog eens bijna € 5 aan verzendkosten moet betalen. Mevrouw aan de telefoon was kortaf en klantonvriendelijk dat dit niet mogelijk is. Zeer teleurstellend. Vaker bij jullie besteld, maar voor mij een reden om in de toekomst niet meer bij jullie te bestellen ondanks het mooie gevarieerde aanbod aan producten. Klantbehoud mag aan gewerkt worden.

Beoordelingen voor Tuf-Tuf Nederland

MT
Miloushka T.
Groningen
9 mrt 2024
De plakkertjes plakten niet zo goed. Had meer dan de helft moeten weggooien. Blijkbaar zijn ze oud. Graag even checken. Het liefst wil ik dat jullie een nieuwe pak naar mij sturen.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het product niet naar wens was, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wil je contact opnemen met onze klantenservice? Wij zoeken dan naar een passende oplossing.
De Valentijn Ballon is niet geleverd. Het is vandaag Valentijn. Wanneer wordt hij wél geleverd ??
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Inmiddels hebben wij dit met elkaar besproken en opgelost.
24 feb 2024
Heel veel was niet op voorraad wat ik wou bestellen.
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat we niet alles op voorraad hadden. Helaas hebben wij soms ook te maken met een lange levertijd vanuit onze leverancier of dat de producten daar niet op voorraad zijn. Onze excuses voor het ongemak.
10 feb 2024
Bezorg moment veel te laat!!
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Ik zie dat het pakketje een dag na het plaatsen van de bestelling is geleverd. Dit is wel zoals het hoort te gaan. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent.
Waardeloze klantenservice
Bedankt voor je review.

pakje zat in de brievenbus en stak meer dan de helft nog uit!!!!!

pakje zat in de brievenbus, maar stak meer dan de helft nog uit. Iedere voorbijganger had het mee kunnen nemen!!
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wat vervelend, dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Neem gerust contact op met onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.
24 dec 2023

onbetrouwbare vervoerder

andere vervoerder
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Helaas heeft onze vervoersdienst het deze periode wat drukker dan normaal. Het pakketje had daardoor vertraging opgelopen, nogmaals onze excuses!
17 dec 2023
20 okt 2023

Klantenservice!

Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wij zullen dit intern bespreken om wellicht in de toekomst anders te kunnen handelen. Onze excuses voor de vervelende ervaring.
14 nov 2023

Aardige mensen, maar verkeerde info.

Tuf tuf is echt bereid om juist contact te leggen. Helaas heb ik de spoedpost niet ontvangen. Ook klopt de info niet altijd, voor 23:55 besteld is volgende dag geleverd. Afhankelijk van de dagen. Dat staat weer op een andere pagina vermeld. Al willen ze wel hun best doen is dit wel een groot nadeel. Zo heb ik mijn items niet op tijd gekregen
23 nov 2023
Bedankt voor je review. Helaas hadden wij geen geluk met jou pakket. Nogmaals onze excuses, wij hopen dat dit in de toekomst niet meer zal voorvallen.
11 sep 2023
Het pakket is nooit aangekomen. Er wordt wel gezegd dat het bezorgd is maar nergens is het pakket te vinden. Helaas hierdoor geen spullen voor de verjaardag van mijn zoontje die 1 werd en op het laatste moment nog naar de winkel moeten gaan
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Dit is inderdaad een vervelende situatie. Inmiddels hebben wij hier mailcontact over gehad.
12 jul 2023
Snelle levering, dat was heel fijn. Maar product was meteen kapot. Van de haarband viel meteen een bloemetje af en van de vleugels het hartje, jammer.
13 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de producten "stuk" waren. Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice, wij zoeken dan naar een passende oplossing!
Voor 21u besteld, zelfde dag verzonden Levering België, maandag-Zaterdag Vrijdag besteld, dinsdag nog steeds niets geleverd!
2 jun 2023
Bedankt voor je review. Ik zie dat uw pakket inmiddels is afgeleverd. Veel plezier van je bestelling!

Leuke collectie, slechte bezorging

Leuke collectie, echter komen ze hun bezorging niet na. Voor 21:00 besteld volgende dag in huis kun je vergeten.
6 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het pakket te laat binnen was, onze excuses daarvoor. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Ik hoor graag of de bestelling evengoed nog op tijd was voor het feestje.
20 apr 2023

Slecht

Het zou de Volgende Dag Bezorgd Worden, Is Pas Na 4 dgn Bezorgd. En verjaardag is natuurlijk allang voorbij.
24 apr 2023
Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling te laat is bezorgd, onze excuses daarvoor. Wij zullen dit ook doorgeven aan de bezorgdienst! We hopen dat jullie evengoed een leuk feestje hebben gehad.
4 apr 2023

Bestelling niet ontvangen

Bestelling nog steeds niet ontvangen. Verjaardag nadert en dat kan dus nog een probleem worden.
6 apr 2023
Bedankt voor je review. Ik zie in de T&T dat je pakketje inmiddels is afgeleverd. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je bestelling!
Ik kon mijn pakket niet volgen en bij aankomst bleken de artwork lampen van PLASTIC te zijn!
23 nov 2023
Bedankt voor je review. Ik denk alleen dat de opmerking niet gaat over een product van ons :) Ik hoop dat alle versiering naar wens was.
20 jun 2023
Ik heb betaald voor extra snelle levering en kom het nog te laat binnen kind verdrietig
27 jun 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de bestelling te laat binnen kwam. We gaan de kosten van de Express levering crediteren. We hopen dat jullie evengoed een leuk feestje hebben gehad!