Tuf-Tuf Nederland- Logo - Beoordelingen

Tuf-Tuf Nederland

428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.004 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jan 2018
Tuf-Tuf Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jul 2023
Je kan alles hier wat je voor het verjaardag van je kind vinden! Top kwaliteit en leuke thema’s. Bovendien is het pakketje snel en netjes geleverd. Dank jullie wel Tuf-Tuf, het was een leuke feestje zoals elke keer! Wat jullie beter kunnen doen is misschien wat tips bij elke thema zetten over activiteiten die kunnen gedaan worden met de desbetreffende thema. Zodat degene die het feestje organiseert krijgt een idee over wat kan gedaan worden tijdens een feestje.

20 okt 2023
Tijdens het bestellen in de laatste stap gaf kassamand telkens een foutmelding. Hierdoor paar keer opnieuw de producten moeten toevoegen. Per abuis vergeten om uitnodigings kaarten toe te voegen (juist die had ik met spoed nodig). Volgende dag gebeld met klantenservice en de situatie uitgelegd en verzocht of de kaarten met hoge uitzondering zonder verzendkosten nagestuurd kunnen worden, aangezien ik voor bijna €40 had besteld en het onredelijk vond om voor een vergeten product van maar € 3 nog eens bijna € 5 aan verzendkosten moet betalen. Mevrouw aan de telefoon was kortaf en klantonvriendelijk dat dit niet mogelijk is. Zeer teleurstellend. Vaker bij jullie besteld, maar voor mij een reden om in de toekomst niet meer bij jullie te bestellen ondanks het mooie gevarieerde aanbod aan producten. Klantbehoud mag aan gewerkt worden.

Beoordelingen voor Tuf-Tuf Nederland

pakje zat in de brievenbus en stak meer dan de helft nog uit!!!!!

pakje zat in de brievenbus, maar stak meer dan de helft nog uit. Iedere voorbijganger had het mee kunnen nemen!!
Antwoord van Tuf-Tuf Nederland
Bedankt voor je review. Wat vervelend, dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Neem gerust contact op met onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.
28 jun 2023
Zelf de slinger nog in elkaar zetten, staat niet duidelijk op de site omschreven
6 jul 2023
Bedankt voor je review. Wij zullen dit aanpassen op onze site. Onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat jullie evengoed een fijn feestje hebben gehad!
31 aug 2023
Niet de volgende dag geleverd en kwaliteit valt tegen
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de bestelling niet op tijd binnen was en de producten niet naar wens. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice, wij kunnen dan kijken naar een passende oplossing!
8 sep 2023
Kwaliteit van de ballon is echt droevig
11 sep 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de ballonnen. Stuur onze klantenservice gerust een mail en een foto, wij nemen je klacht dan in behandeling!
2 okt 2023
Versiering kwam veel te laat aan :(
3 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je pakketje niet op tijd binnen was. We hopen dat dit in het vervolg niet meer zal gebeuren.
31 aug 2023