VoordeelElektra.nl- Logo - Beoordelingen

VoordeelElektra.nl

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden428 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 feb 2022
VoordeelElektra.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 apr 2023
Top telefonische ondersteuning Zit er een aardrail in de lege meterkast? Product werd er meteen bijgehaal en gecheckt. En nog extra info dat er ook standaard een 3 fasen aansluitrail in zat, en er geen voetplaat bij was. No nonsense, waar je echt wat aan hebt. Advies van de vakman!

11 mei 2023
Hele slechte communicatie en service voor terugbetaling van de geretourneerde producten. Daarvoor moest ik aantal keren bellen en heel bericht sturen, en nog (na een week) heb ik geen duidelijke antwoord gekregen

Beoordelingen voor VoordeelElektra.nl

12 mei 2023
Hallo Mo, We hebben dagelijks contact gehad, aangezien je steeds belt en appt, dus van slechte communicatie is geen sprake. Ik heb toen ook aangegeven dat je even geduld moest hebben omdat we net over zijn gegaan naar een nieuwe site en dat daar even de focus ligt. Je heb ook bij een webshop besteld en formeel zijn we verplicht binnen 14 dagen terug te betalen. de vorige 2 keren dat je materiaal terug bracht had je het dezelfde dag, omdat daar toen ook tijd voor was. Nu heb je overigens maandag weer wat terug gebracht, en dan ga je nu zo reageren omdat het je niet snel genoeg gaat. We hebben je steeds een goede service verleend toen je hier het materiaal af kwam halen en terug kwam brengen (tot 3 keer toe), ik vind deze beoordeling dan ook niet overeenkomen met de service die we verleend hebben. Met vriendelijke groet, Voordeel Elektra
14 apr 2023
Het gaat moeilijk met afhalen. Zou makkelijker wezen als ze iemand permanent op locatie is om afhaal te kunnen regelen. Nu moet je een tijd afspreken zodat er iemand aanwezig is
15 apr 2023
We zijn een klein gezellig bedrijf met weinig personeel, hierdoor kunnen we scherpe prijzen bieden. Iemand permanent op locatie zetten betekend hiervoor extra personeel aannemen. En dan gaan de kosten/prijzen omhoog! Tevens zijn we een online aanbieder, en dus geen fysieke winkel. We proberen een dienst te verlenen om ook afhalen aan te bieden, maar zijn heel duidelijk in onze werkwijze, u heeft immers zelf de volgende optie moeten aanvinken waar onderstaande bij staat : - Afhalen bij ons op locatie kan enkel op afspraak. Nou moet u zich aanpassen aan onze planning ( zoals we van te voren aangeven) omdat we ook veel onderweg zijn, en dan is het niet goed? U kunt het dan de volgende keer toch maar beter laten versturen, of naar een bouwmarkt gaan waar u zo naar binnen kunt lopen wanneer het u uitkomt. Blijkt maar weer dat je het soms niet goed kan doen, wat je ook probeert. Met vriendelijke groet, Voordeel Elektra
5 mei 2023
Je bestelt Philips Tornado T2 8W lampen met E27 fitting en je krijgt E14 fitting!
6 mei 2023
Bedankt voor deze beoordeling, graag informeer ik dan ook het gehele verloop van deze bestelling. Helaas waar gewerkt word kunnen ook fouten gemaakt worden, deze lampen lagen inderdaad op de verkeerde plek in ons magazijn. Tevens heeft u uw aankoopbedrag ook al teruggestort gekregen aangezien de door u bestelde spaarlampen niet meer gemaakt worden. Netjes opgelost naar mijn mening. Met vriendelijke groet, Voordeel Elektra
15 apr 2023
Levering duurt te lang en is afgeleverd op verkeerd adres!
16 apr 2023
Het materiaal is verzonden naar het door u aangegeven adres, wanneer u zelf niet aanwezig bent is het niet onze schuld zoals u hier zelf wel suggereert. 14 apr 2023 12:57 Uur Depot Dordrecht We hebben u gemist, zending gaat naar een PostNL locatie Tevens houdt er helaas niemand rekening met drukte bij PostNL na feestdagen, daardoor heeft het in uw geval wat langer geduurd, maar ook hier hebben wij zelf geen invloed op. Jammer dat wij op beide punten worden afgerekend hier, maar helaas het is niet anders. Met vriendelijke groet, Voordeel Elektra
10 mei 2023
spullen niet op tijd aanwezig
11 mei 2023
Goedemorgen, Helaas heeft uw levering vanuit de fabrikant langer geduurd dan voorzien. Hier hebben we ook al contact over gehad een aantal dagen geleden, en in overleg met u heeft u de terugbetaling ook al ontvangen.