VoordeelElektra.nl- Logo - Beoordelingen

VoordeelElektra.nl

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden444 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 feb 2022
VoordeelElektra.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 aug 2023
Na mijn bestelling hoorde ik niks meer. Na een paar dagen een mail gestuurd daar kreeg ik de volgende dag meteen antwoord op van het het bedrijf. Ze waren met vakantie en er was iets mis gegaan met Klarna waardoor de bestelling was geannuleerd. Vanaf zijn vakantie bestemming kreeg ik die zelfde week nog mijn Bestelling kreeg.

11 mei 2023
Hele slechte communicatie en service voor terugbetaling van de geretourneerde producten. Daarvoor moest ik aantal keren bellen en heel bericht sturen, en nog (na een week) heb ik geen duidelijke antwoord gekregen

Beoordelingen voor VoordeelElektra.nl

Alles ging snel en goed!

Mijn eerste keer dat ik bij Voordeel Electra shop't maar zekers niet de laatste keer. Fornuisgroep en buitenkabel besteld de prijzen waren goed te doen en na de aankoop krijg je even later al een verzend bewijs met trackingcode. Next Day al ontvangen. Pakket goed en netjes verpakt. Dikke 10. Ga zo door!
Makkelijke en duidelijke website. Ik had snel gevonden wat ik nodig had en het werd ook nog eens snel geleverd! Top!
31 mrt 2024
Snel geleverd en het belangrijkste is dat ze op voorraad hadden wat ik zocht
Scherpe prijzen en snelle levering
30 mrt 2024
Snelle levering tegen goede prijs
makkelijke site en goede prijzen
Goeie service komt afspraak na
23 mrt 2024
Prima geregeld 👍
7 apr 2024
Perfect advies van een expert. Jan zet die stap extra waardoor je precies het juiste product kunt bestellen, ook nog eens snel en heel netjes geleverd! Een aanrader voor iedereen die elektro producten zoekt.
Super snel en precies het bestelde. De 20amp schroef zekering was elders lastig te vinden. Heel blij