veelliefs.nl- Logo - Beoordelingen

veelliefs.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
veelliefs.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij veelliefs.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor veelliefs.nl

375 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 feb. 2022
Super service, pakket werd door postnl retour gedaan met als reden dat het adres niet klopte. Meteen werd er via de mail contact met ons gezocht om het adres te controleren. Bleek het waarschijnlijk het bezoekadres ipv het postadres te zijn van het ziekenhuis. Heel vreemd dat ondanks dat er een naam, een afdeling en kamernummer opstond het niet bezorgd werd door post.nl. Klantenservice was heel vriendelijk en heeft ervoor gezorgd dat het pakketje de volgende dag toch nog bezorgd werd.

29 apr. 2022
Per abuis 2x hetzelfde besteld, via mail dit snel terug kunnen draaien, goede service. Als het cadeautje op een vaste dag aan moet komen zou ik het niet meer via deze site doen, de onzekerheid dat het niet op tijd kwam vond ik niet fijn.

Beoordelingen voor veelliefs.nl

van cv d.
16 dec. 2022
9 dec. 2022
28 dec. 2022
Levering op woensdag 21/12 was voorzien. Op vrijdag 23/12 kreeg ik dan een melding van GLS dat het pakketje bezorgd was maar de ontvanger had niets in zijn brievenbus. Ik was dus wel teleurgesteld want het was een kerstkadootje. Op dinsdag 27/12 werd het uiteindelijk geleverd. Het product was heel goed en voldeed aan de verwachting. Enkel bij de leveringstijd ging het dus mis.
11 jan. 2023
Hi! Ik heb even voor je gekeken en je pakketje was inderdaad een behoorlijke tijd onderweg. Je hebt gekozen voor de verzenddatum 21 december en dit pakketje is 5 bezorgdagen later pas geleverd. Heel erg vervelend. Helaas gebeurt dit vaak rond de kerstdagen. Het is erg druk bij de bezorgdiensten en daarom hadden wij een waarschuwing staan op onze website voor eventuele vertraging. Mocht je in het vervolg graag een pakketje op tijd geleverd willen hebben, mag je altijd even contact met ons opnemen! Wij adviseren je graag over een geschikte verzenddatum! :) Veel liefs
18 dec. 2022
Voorheen goede ervaring met deze webshop. Helaas heeft een van mijn meest recente aankopen vertraging of lijkt zelfs helemaal niet aan te komen..
11 jan. 2023
Hi! Ik heb gereageerd op je andere recensie! We hebben jou een mailtje gestuurd, omdat we het graag willen goedmaken met je namens PostNL. Veel liefs!
11 dec. 2022
Ik vind het raar dat je de verzenddatum moet selecteren. Erg verwarrend.
11 jan. 2023
Hi! Bedankt voor je feedback. Wij snappen dat dit verwarrend kan zijn. We hebben hiervoor gekozen omdat we de verzenddatum kunnen garanderen, de bezorgdatum daarin tegen niet. Dit hangt namelijk af van PostNL. Maar ook wij merken dat er hierdoor veel verwarring ontstaat en wij zijn hier mee bezig om dit aan te passen. Ik wens je een fijne dag verder! :) Veel liefs
27 dec. 2022
12 jan. 2023
Hi! Wij hebben jou een mailtje gestuurd en je hebt de reden van jouw recensie laten weten. Jouw pakketje was vertraagd bij PostNL en was daardoor niet op tijd bezorgd voor de kerstdagen. Heel erg vervelend. We hebben jou zojuist weer een mailtje toegestuurd. Hopelijk hebben we het een beetje kunnen goedmaken met je! :) Veel liefs
21 nov. 2022

Vooral de aanbiedingen. De prijzen zijn schappelijk voor zulke schattige verjaardags cadeautjes per post! En de chocolaatjes zijn super lekker. Ik kreeg veel liefs zelf cadeau van vriendin en maak nu verstuur ik veel liefs naar al mijn families en vrienden!
7 dec. 2022
Het is superleuk dit. Als er in onze familie iemand ziek is dan krijgen ze een pakketje van jullie. Succes verzekerd. Ziet er altijd keurig uit Thanks voor de glimlachen XX
3 dec. 2022
De klantenservice. Mijn pakketje kwam niet goed aan, waardoor ik het niet kado kon doen. Snel en netjes afgehandeld door de klantenservice.
2 dec. 2022
Netjes afgeleverd en alles was nog heel en ik werd op de hoogte gehouden waar het pakje was. Top. Bedankt
24 nov. 2022
Leuk om iemand te verrassen met iets lekkers dat leuk is ingepakt en snel wordt verzonden.
17 nov. 2022

Leuk kado om te geven (en te ontvangen). Goed verpakt. Snel bezorgd. Een blijmakertje!
27 nov. 2022

van A B.
snelle levering en lekkere bonbons, maar de smaak limocello komt niet erg naar voren
3 dec. 2022
snel bezorgd bij de ontvanger die was heel blij met de brievenbusdrop.
5 dec. 2022
Pakketje voor sinterklaas zag er prachtig uit. Goed gevuld. Erg leuk.