veelliefs.nl- Logo - Beoordelingen

veelliefs.nl

266 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.843 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
veelliefs.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 aug 2023
Ik bestel graag cadeautjes hier, de prijs is aangenaam, je mag er altijd een leuk kaartje bij doen, het is goed ingepakt en de verzending is geheel naar wens in te vullen. Helaas heb ik de afgelopen 2x de pech gehad dat mijn bestelling niet is geleverd, of veel te laat is geleverd. Echter als je contact op neemt met de klantenservice word je vrijwel direct beantwoord en word er gezorgt voor een passende oplossing!

Bestellen ging allemaal makkelijk maar rondom het bezorgen mag het wel beter. Het is een brievenbuspakket en dan is de vraag wat het telefoonnummer van de ontvanger is, wat verplicht is. Ik ga niet zomaar dat telefoonnummer delen. Dan krijg ik bericht via de mail met: beste ...(naam ontvanger) we staan van veel liefs dan en dan op de stoep. Waarschijnlijk past het door de brievenbus. Als dit bij haar zou aankomen is de verrassing toch weg? En ik kies bewust een brievenbus pakket..En waarom krijg ik een mail met als aanhef de naam van de ontvanger? Erg bijzonder maar misschien heb ik dan zelf iets verkeerd ingevuld?

Beoordelingen voor veelliefs.nl

7 jan 2024
Bedankt voor de 5 sterren! 😊
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor de 5 sterren!
26 dec 2023
26 dec 2023
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor de vijf sterren!
PM
Petra M.
TILBURG
Bedankt voor de 5 sterren! :)
Veels te lang onderweg , zat minder vulling in dan op de fotos. Je kan zelf ook een zak drop of reepchocolade met een kaartje als brievenbus post opsturen voor minder dan de helft van de kosten.
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor je review. Ik heb even meegekeken en ik zie dat wij jouw pakketje op de verwachte datum aan de bezorgdienst hebben meegegeven en het ook op de geplande datum bezorgd is! Ik zie wel dat je hebt besteld in de week dat wij gesloten waren, dit hebben we destijds op onze website en in de mail gecommuniceerd. Dus jouw pakketje is 1 dag onderweg geweest. We hebben helaas geen mailtje van je ontvangen over jouw klacht. Ik begrijp ook uit jouw bericht dat je niet tevreden was met hoe het pakketje er uit zag. Dat is vervelend om te horen! Je bent welkom om contact met ons op te nemen, zodat we je op de een of andere manier kunnen compenseren. Met vriendelijke groeten, Judith, klantenservicemedewerker van Veel Liefs.
24 dec 2023
Antwoord van veelliefs.nl
Hi! Bedankt voor het delen van je recensie. We horen graag van je hoe we die drie sterren omtoveren in vijf sterren! Wil je ons een mailtje sturen? Alvast bedankt! :)
18 aug 2023

Leuk bedrijf!

26 sep 2023
Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat je ervaring met ons zo goed was! Daar doen we het voor! :) Veel liefs
19 sep 2023
Het was gemakkelijk te bestellen. En kwam leuk verpakt aan! Je had genoeg opties qua kaarten en snoepjes voor speciale gelegenheden. Ik ga hier zeker vaker gebruik van maken. Een keer wat anders dan een bos bloemen. En het was voor een man, die hebben het vaak niet zo met bloemen. Dus dan was dit de ideale oplossing!
26 sep 2023
Wat leuk om te horen! Erg bedankt voor je review! Veel liefs
5 jul 2023
Goede service en super leuke pakketjes. Ook altijd heel leuk verpakt. Echt iets leuks om te sturen voor verschillende gelegenheden. Helaas is de bezorging niet altijd op tijd (laatste keer bijna een week), maar daar kan deze webshop niets aan doen en ligt aan PostNL.
15 aug 2023

Tekst en levering is meebeleven

Ik vond de tekst op het cadeau echt heel leuk en paste prima bij de gelegenheid. Dat je zo goed op de hoogte gehouden wordt van de levering is ook een plus en is voor mij een deel van de feestvreugde omdat je bijna op de minuut weet wanneer je liefs wordt geleverd.
26 sep 2023
Bedankt voor je positieve woorden! :) Veel liefs!
18 apr 2023
keuze uit verschillende pakketjes is prima, er zouden alleen nog een aantal extra kaarten bij mogen zitten m.b.t. beterschap. Verder enorm tevreden over de bezorging, deze ging snel en ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bezorging.
17 okt 2023

Leuke verrassing door de brievenbus

Website makkelijk in gebruik. Leuk assortiment om een verrassing door de brievenbus te sturen. Er was iets niet helemaal goed doorgekomen met de gegevens, toen kreeg ik vanuit hun een mailtje er werken alerte mensen toppers!
26 okt 2023
Bedankt voor je positieve recensie en je complimenten! Erg leuk om te horen! We zien je graag nog eens terug!
8 mei 2023
PostNL deed zijn werk niet waardoor het pakket een week later pas geleverd werd, maar de communicatie met Veel Liefs was top en al snel boden ze aan een nieuwe zending te sturen. Gewoon mooie service en prettige communicatie
24 jul 2023

Echte aanrader

Alles ziet er erg leuk uit. Vooral de bier bonbons vind ik een groot succes! Erg fijn dat het een all-in-prijs is. Je weet gelijk waar je aan toe bent. Service is erg goed, problemen worden snel en vriendelijk opgelost.
13 okt 2023
Bedankt voor je positieve recensie. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. We zien je graag nog eens terug! Veel liefs
10 mei 2023

Behulpzaam en vlotte reactie…

Ik had een foutje gemaakt tijdens het bestelproces. Gelijk gemaild en ik werd gelijk geholpen fijn. Helaas was pakket door PostNL een week later afgeleverd dan de bedoeling was...

Altijd goed

Al meerdere malen besteld via deze site. Het ziet er altijd netjes uit en wordt op tijd geleverd. Topsite en ik blijf er zeker bestellen voor het net een keer iets anders geven.
10 mei 2023
Tof cadeau om te versturen! Maar elke keer als ik hier iets bestel heeft de post toevallig áltijd vertraging en komt het niet op tijd aan. Daarom bestel ik niet meer.