veelliefs.nl- Logo - Beoordelingen

veelliefs.nl

268 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.824 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
veelliefs.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 aug 2023
Ik bestel graag cadeautjes hier, de prijs is aangenaam, je mag er altijd een leuk kaartje bij doen, het is goed ingepakt en de verzending is geheel naar wens in te vullen. Helaas heb ik de afgelopen 2x de pech gehad dat mijn bestelling niet is geleverd, of veel te laat is geleverd. Echter als je contact op neemt met de klantenservice word je vrijwel direct beantwoord en word er gezorgt voor een passende oplossing!

Bestellen ging allemaal makkelijk maar rondom het bezorgen mag het wel beter. Het is een brievenbuspakket en dan is de vraag wat het telefoonnummer van de ontvanger is, wat verplicht is. Ik ga niet zomaar dat telefoonnummer delen. Dan krijg ik bericht via de mail met: beste ...(naam ontvanger) we staan van veel liefs dan en dan op de stoep. Waarschijnlijk past het door de brievenbus. Als dit bij haar zou aankomen is de verrassing toch weg? En ik kies bewust een brievenbus pakket..En waarom krijg ik een mail met als aanhef de naam van de ontvanger? Erg bijzonder maar misschien heb ik dan zelf iets verkeerd ingevuld?

Beoordelingen voor veelliefs.nl

Leuke betaalbare kadootjes. Snel bezorgd en goed op de hoogte gehouden via mail.

Let op wat je invult rondom bezorgen als het een verrassing moet zijn

KH
Kitty H.
Tilburg
Zo leuk om iemand een verrassing te sturen een brievenbus vol liefde

Super!

Er was iets niet helemaal duidelijk. Ik werd gebeld, dit was een vriendelijke mevrouw die mij goed heeft geholpen
Zo fijn dat ik deze verkoop site heb gevonden.. Netjes verpakt.. Er wordt echt aandacht aan besteed.. Aanrader
Leuke reacties van de ontvangers, iets totaal anders en niet zo duur.
Is niet bezorgd
De verscheidenheid, de prijzen en het gratis verzenden
Duidelijke site en snelle bezorging.
Prima service and the ontvanger was blij verrast op haar verjaardag!

cadeautjes

Alles. Makkelijk te bestellen, snel geleverd en betaalbaar.
Snelle levering, mooie producten, goede prijs kwaliteit. Leuk om te geven.
Leuke winkel én alles werkt gewoon! Leuke producten en snel geleverd, ontvangers helemaal blij!
Ik ben super tevreden over veel liefs. Heb al vaak cadeautjes door hen laten bezorgen en altijd goed! Ook de prijzen zijn goed
Helaas waren niet alle bestelde pakketjes op de gewenste dag bezorgd.
Bedankt voor de 5 sterren! ✨
3 mrt 2024
Mooi op tijd bezorgd en gelijk de volgende dag
Goed om te horen! Tot de volgende keer! ✨
Op tijd en leuk
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor je positieve recensie! ✨
Bedankt voor de 5 sterren! ✨