veelliefs.nl- Logo - Beoordelingen

veelliefs.nl

266 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.847 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
veelliefs.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 aug 2023
Ik bestel graag cadeautjes hier, de prijs is aangenaam, je mag er altijd een leuk kaartje bij doen, het is goed ingepakt en de verzending is geheel naar wens in te vullen. Helaas heb ik de afgelopen 2x de pech gehad dat mijn bestelling niet is geleverd, of veel te laat is geleverd. Echter als je contact op neemt met de klantenservice word je vrijwel direct beantwoord en word er gezorgt voor een passende oplossing!

Bestellen ging allemaal makkelijk maar rondom het bezorgen mag het wel beter. Het is een brievenbuspakket en dan is de vraag wat het telefoonnummer van de ontvanger is, wat verplicht is. Ik ga niet zomaar dat telefoonnummer delen. Dan krijg ik bericht via de mail met: beste ...(naam ontvanger) we staan van veel liefs dan en dan op de stoep. Waarschijnlijk past het door de brievenbus. Als dit bij haar zou aankomen is de verrassing toch weg? En ik kies bewust een brievenbus pakket..En waarom krijg ik een mail met als aanhef de naam van de ontvanger? Erg bijzonder maar misschien heb ik dan zelf iets verkeerd ingevuld?

Beoordelingen voor veelliefs.nl

Is niet bezorgd
17 mei 2023

Duurde lang en kreeg het verkeerde

Door PostNL kwam het pakketje 4 dagen later aan, heel jammer want ik wilde het graag hebben voor moederdag. Daarnaast had ik bij mijn bestelling gevraagd of er een briefje bij kon met: Openen op moederdag. Dit dat er helaas niet bij. Ook had ik de Crunchy choco's cappuccino besteld, maar mijn moeder ontving de witte, bruine en donkere chocolade variant. De wereld vergaat er niet over, maar gewoon een beetje jammer.
2 jun 2023
Ohnee, zo te zien was de Wet van Murphy van toepassing bij jou. Dit kan natuurlijk niet en willen we graag goedmaken met je! Ik ga je even een mailtje sturen hierover!
17 dec 2023

Slechte levering

Het product kan ik niet beoordelen maar de levering is buitengewoon slecht wat ook gecommuniceerd is. Dit is niet gecompenseerd.
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je ervaring niet helemaal positief was, ondanks onze inspanningen om het probleem destijds op te lossen. We hebben aangeboden om meteen een nieuw pakketje te versturen om de vertraging te minimaliseren. Helaas was jouw reactie niet meer op tijd om de schade in te halen. Desondanks hebben we je een kortingscode aangeboden als compensatie. We streven ernaar dat al onze klanten tevreden zijn, dus jouw feedback is waardevol voor ons. We zullen blijven werken aan verbeteringen. Als er nog iets is waar we mee kunnen helpen, laat het ons alsjeblieft weten. Met vriendelijke groeten, Judith, klantenservicemedewerker bij Veel Liefs.
16 dec 2023

Ik had iets besteld voor 1 december en…

Ik had iets besteld voor 1 december en het is pas 6 december ontvangen. Ik ga dus niet meer iets bestellen.
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor je review. Ik heb even meegekeken en ik zie dat wij jouw pakketje op tijd aan de bezorgdienst hebben meegegeven. Helaas is jouw pakketje vertraagd in het sorteercentrum van de bezorgdienst en is daarom te laat geleverd. Dit ook mede door de drukte rondom Sinterklaas, de bezorgers hadden het enorm druk en ook in het sorteercentrum liep het door de drukte achter. Ook al ligt het buiten onze invloed, we hebben ons uiterste best gedaan om te zorgen dat je hier zo min mogelijk hinder van zou ondervinden. We hebben helaas geen mailtje van je ontvangen hierover. Je bent welkom om contact met ons op te nemen, zodat we je op de een of andere manier kunnen compenseren. Met vriendelijke groeten, Judith, klantenservicemedewerker van Veel Liefs.
25 sep 2023
Super slecht , 2 x besteld en allebei veel te laat , 1 zelfs een week te laat en beschadigd aan gekomen
26 sep 2023
Hi! Wij hebben inderdaad contact met jou gehad over jouw bestellingen en hebben jou compensatie gegeven voor de vertraging die je pakketje heeft opgelopen bij PostNL. Dat er een pakketje beschadigd was, wisten wij niet! Dat is ook erg vervelend! Je mag ons nog een mailtje sturen met de volledige klacht, we helpen je nogmaals graag verder! Ik zie je mailtje graag tegemoet! Veel liefs!
23 apr 2023
het kwam niet op tijd terwijl ik het twee weken van te voren had besteld
2 jun 2023
Hi! Wat vervelend om te lezen dat jouw pakketje te laat was bezorgd! Ik zie dat je pakketje bij ons op tijd is verstuurd, alleen heeft het vertraging opgelopen bij PostNL :(. Daarvan zijn wij ook niet op de hoogte gebracht helaas! In dit soort gevallen mag je altijd even contact met ons opnemen! We maken het dan graag goed namens PostNL. Wil je ons nog even een mailtje sturen? Veel liefs!
6 sep 2023
De bestelling kwam pas dagen later aan
12 sep 2023
Hi! Jouw bestelling kwam inderdaad 3 dagen te laat aan door de drukte bij GLS helaas! Wij hadden je pakketje op tijd opgestuurd, maar wisten op dat moment ook niet dat er zoveel vertraging was. In de zomerperiode was het erg druk bij de postbezorgers. We hebben destijds mailcontact gehad waarin we het er over hebben gehad. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Veel liefs!
24 okt 2023
Pakje nooit geleverd
26 okt 2023
Hi! Bedankt voor je review. Ik heb even meegekeken en ik zie dat wij jouw pakketje op tijd aan PostNL hebben meegegeven. Helaas is je pakketje verloren geraakt bij PostNL en dat vinden we ontzettend vervelend. We hebben hier mailcontact met jou over gehad en hebben jou compensatie gegeven voor het ongemak en aangeboden een nieuw pakketje op te sturen, meteen de dag nadat het geleverd had moeten worden. Ook al ligt het buiten onze invloed, we hebben ons uiterste best gedaan om te zorgen dat je hier zo min mogelijk hinder van zou ondervinden. Mocht je verder nog vragen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Judith, klantenservicemedewerker van Veel Liefs.
4 jul 2023
21 aug 2023
Hi! Vervelend dat jouw ervaring met ons slecht was. Als ik in onze geschiedenis kijk, zie ik dat jouw pakketje 1 dag vertraging had door de drukte bij PostNL. Ik had ook op jouw mailtje gereageerd, maar helaas geen antwoord ontvangen. Je mag ons nog een berichtje sturen als je wil, met een toelichting van jouw ervaring. We zijn er voor je! Groetjes, Judith van Veel Liefs