veelliefs.nl- Logo - Beoordelingen

veelliefs.nl

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.825 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
veelliefs.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 aug 2023
Ik bestel graag cadeautjes hier, de prijs is aangenaam, je mag er altijd een leuk kaartje bij doen, het is goed ingepakt en de verzending is geheel naar wens in te vullen. Helaas heb ik de afgelopen 2x de pech gehad dat mijn bestelling niet is geleverd, of veel te laat is geleverd. Echter als je contact op neemt met de klantenservice word je vrijwel direct beantwoord en word er gezorgt voor een passende oplossing!

Bestellen ging allemaal makkelijk maar rondom het bezorgen mag het wel beter. Het is een brievenbuspakket en dan is de vraag wat het telefoonnummer van de ontvanger is, wat verplicht is. Ik ga niet zomaar dat telefoonnummer delen. Dan krijg ik bericht via de mail met: beste ...(naam ontvanger) we staan van veel liefs dan en dan op de stoep. Waarschijnlijk past het door de brievenbus. Als dit bij haar zou aankomen is de verrassing toch weg? En ik kies bewust een brievenbus pakket..En waarom krijg ik een mail met als aanhef de naam van de ontvanger? Erg bijzonder maar misschien heb ik dan zelf iets verkeerd ingevuld?

Beoordelingen voor veelliefs.nl

Let op wat je invult rondom bezorgen als het een verrassing moet zijn

Helaas waren niet alle bestelde pakketjes op de gewenste dag bezorgd.
PV
Petra v.
Sliedrecht
Kwam te laat en het kaartje was blanco
Antwoord van veelliefs.nl
Hi! Bedankt voor je feedback. Ik heb je bestelling bekeken en gemerkt dat er geen tekst is toegevoegd aan het kaartje, of dat deze niet is opgeslagen tijdens het bestellen. In onze bevestigingsmail kun je altijd je bestelling controleren en direct contact met ons opnemen om dit aan te passen! Ook zie ik in ons systeem dat jouw pakketje inderdaad een dag later is geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Hoewel we je pakketje op tijd hebben overgedragen aan de bezorgdienst, heeft het vertraging opgelopen in het sorteercentrum. Dat is erg vervelend. Als dit gebeurt, nodigen we je uit om contact met ons op te nemen zodat we je op de een of andere manier kunnen compenseren. Ik zie echter niet dat je ons een e-mail hebt gestuurd. Je bent meer dan welkom om alsnog contact met ons op te nemen! :) Met vriendelijke groeten, Judith, klantenservicemedewerker bij Veel Liefs.
Veels te lang onderweg , zat minder vulling in dan op de fotos. Je kan zelf ook een zak drop of reepchocolade met een kaartje als brievenbus post opsturen voor minder dan de helft van de kosten.
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt voor je review. Ik heb even meegekeken en ik zie dat wij jouw pakketje op de verwachte datum aan de bezorgdienst hebben meegegeven en het ook op de geplande datum bezorgd is! Ik zie wel dat je hebt besteld in de week dat wij gesloten waren, dit hebben we destijds op onze website en in de mail gecommuniceerd. Dus jouw pakketje is 1 dag onderweg geweest. We hebben helaas geen mailtje van je ontvangen over jouw klacht. Ik begrijp ook uit jouw bericht dat je niet tevreden was met hoe het pakketje er uit zag. Dat is vervelend om te horen! Je bent welkom om contact met ons op te nemen, zodat we je op de een of andere manier kunnen compenseren. Met vriendelijke groeten, Judith, klantenservicemedewerker van Veel Liefs.
24 dec 2023
Antwoord van veelliefs.nl
Hi! Bedankt voor het delen van je recensie. We horen graag van je hoe we die drie sterren omtoveren in vijf sterren! Wil je ons een mailtje sturen? Alvast bedankt! :)
1 nov 2023

Teleurstellend. Foto's website kloppen niet met wat gestuurd wordt.

Foto's kwamen niet overeen met wat gestuurd is. Op foto's website ziet het er veel feestelijker uit met allerlei verschillende maten en soorten met gekleurde balletjes ertussen. In werkelijkheid is er een doosje gestuurd met 1 maat allemaal dezelfde balletjes ipv verschillende soorten met kleine balletjes ertussen.
Antwoord van veelliefs.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat je het op deze manier heeft ervaren want wij gaan altijd voor een 10. Graag kijken we hoe we het samen kunnen oplossen. Zou je ons een mailtje kunnen sturen?
4 jul 2023
Het chocolade idee was goed echter de post bracht het een week te laat. Als Vaderdag cadeau was dat een tegenvaller voor mijn kleinkinderen.

Redelijk

Ziet er mooi uit verpakking en chocolade reep. Nadeel dat deze door verzenden gebroken aankwam. Voor zo 'n reep redelijk prijzig.
Antwoord van veelliefs.nl
Wat vervelend om te lezen! Ik kan geen mailtje vinden van je hierover. Je mag ons altijd een mailtje sturen als dit gebeurd is. We sturen met alle liefde een nieuwe chocolade bar op! Zou je ons nog een mailtje kunnen sturen? Tot snel!
2 apr 2023
Verzending was een week later op het adres