Mamaloes.nlReviews

Beoordelingen voor Mamaloes.nl

4.439 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 dec. 2021
Snelle levering van de autostoel. Had de stoel in de avond besteld, voor 22 uur is de dag erna bezorgd staat op de website. Kreeg netjes in de ochtend een mailtje dat er vertraging was met het inpakken en dus niet direct geleverd kon worden. De dezelfde middag nog een mailtje met dat het pakket was verzonden en de dag erna geleverd zou worden. De autostoel zat keurig verpakt en is goed binnen gekomen. De autostoel is en kan precies wat er vermeld stond op de website, wij zijn er blij mee.

19 nov. 2021
Ik ben altijd tevreden over de spullen van mama Loes. Wat ik echter jammer vind, is dat ik na mijn laatste bestelling een melding kreeg dat alles veel later bezorgd zal worden omdat 1 artikel niet op voorraad blijkt te zijn. Op de website stond wel dat het voorradig was. Indien ik de overige spullen eerder wil ontvangen, moet ik 3.95 verzendkosten overmaken.

Beoordelingen voor Mamaloes.nl

23 aug. 2022
15 aug. 2022
Deel van bestelling wat kapot. Dit is netjes opgelost. Andere deel is al 4 maand niet op voorraad. Duidelijkheid wordt niet verschaft.
4 jul. 2022
10 jul. 2022
9 jun. 2022
Voor 22uur gekocht morgen in huis was te lezen. Helaas was dat niet het geval. Bestelling geannuleerd en netjes mijn geld terug ontvangen.
10 jun. 2022
Ze hebben erg leuke dingen maar altijd als ik daar een bestelling plaats krijg ik te horen dat het niet op voorraad is, en dan moet ik meestal erg lang wachten tot ik het product krijg. Dit keer was het niet zo lang, maar wellicht kan daar wel naar gekeken worden hoe dat beter kan.
8 jun. 2022
Ik heb een artikel ontvangen waar een stukje van is afgebroken. Ik heb 5 dagen geleden een mail gestuurd naar de klantenservice, maar nog geen reactie ontvangen. Dit zou wel verbeterd mogen worden. Ik weet nog niet wat de oplossing voor het probleem gaat worden.
4 jun. 2022
Het was niet vanzelfsprekend hoe de bodemverhoger van de box werkt en in elkaar moest. Ik heb de winkel gebeld en heb toen via email een instructie ontvangen. Het was wel handig geweest als een handleiding voor de bodemverhoger erbij was geweest.
10 jun. 2022
Gemakkelijk besteld en snel bezorgd. Alleen DHL heeft de gewoonte om alles voor de deur te zetten en weg te rijden, of je nu thuis bent of niet. Dus ik verkies persoonlijk wel de service van PostNL boven die van DHL.
8 jun. 2022
het pakket was keurig verzorgd alleen depakketdienst heb ik liever niet ze zetten het pakket in de lift en zoek het maar uit!! ik heb geen foto want het was een cadeautje voor mijn kleinzoon die pappa word
12 jun. 2022
Diverse slabbetjes besteld, niet helemaal de kwaliteit wat ik van verwachte. Na 1x wassen al rafels etc, waarschijnlijk verkeerd geweven oid Levertijd wel oke, na 2 dagen bestelling in huis
5 jun. 2022
De product is fijn want die heb ik ook voor me zoontje alleen de levering daar was ik niet tevreden over de doos kwam helemaal kapot aan ben blij dat de autostoel niet beschadigd was
7 jun. 2022
Mamaloes belt op wanneer de bestelling klaar ligt in de winkel. Dit is een extra service, omdat je ook online een bericht krijgt. De producten waren snel op voorraad.
9 jun. 2022
Goede communicatie en prima service. bij de driewieler die ik besteld had zat een onleesbare beschrijving toegevoegd, dus dat is wel een aandachtspuntje !
7 jun. 2022
De manier van betalen met een cadeaubon/ kortingscode vond ik omslachtig. Verder zou mijn bestelling in 2x komen en kwam toch op dezelfde dag.
11 jun. 2022
super vriendelijke service maar een -puntje als je een kinderwagen besteld dat samen wordt geleverd en niet in drie keer
6 jun. 2022
Vlotte afhandeling, fijne klantenservice! Gebruiksaanwijzing niet in Nederlands, instructiefilmpje gekregen. Keurig!
4 jun. 2022
Spullen van Mamaloes zijn goed. Maar de levering duurde wel wat langer, en dat ligt niet aan Mamaloes.
4 jun. 2022
de bestelde artikelen worden keurig verpakt en bezorgt top.verder geen commetaar is gewoon goed zo
10 jun. 2022
Snel in huis. Goede kwiteit. En ben altijd blij met spulletjes van mamaloes babyshop. 👌🥰