Mamaloes.nlReviews

Beoordelingen voor Mamaloes.nl

1.887 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 mei 2022
Buggy besteld die helaas verroest is aangekomen. Fabricagefout, wie zal het weten. Gemeld en direct een gratis retourlabel gekregen en de mogelijkheid om ineens een nieuwe opgestuurd te krijgen. Goede afhandeling en vriendelijke dame :)

12 feb. 2022
Over het algemeen een prima webshop. Ze mogen alleen wel een duidelijkere beschrijving bij sommige producten er bij zetten. Ik had een hele grote bestelling gedaan, waarvan 1 product tegen viel… omdat het niet duidelijk in de beschrijving stond. Daarop een klacht ingediend, omdat ik een retour zelf zou moeten betalen. Daar was ik het niet mee eens, omdat het niet duidelijk genoeg in de beschrijving stond en ik dus niet goed genoeg geïnformeerd werd over het product. Maar helaas, geen medewerking van de webshop.. voor mij persoonlijk geen goede klantenservice.

Beoordelingen voor Mamaloes.nl

11 jan. 2023
9 okt. 2022
Meer sensorisch en educatief speelgoed. Ook voor kinderen met een beperking.
12 feb. 2022
9 jun. 2022
Voor 22uur gekocht morgen in huis was te lezen. Helaas was dat niet het geval. Bestelling geannuleerd en netjes mijn geld terug ontvangen.
9 nov. 2022
Goedemiddag Patrick, Normaal gesproken is het zeker voor 22 uur besteld de volgende werkdag in huis, helaas was het op het moment dat jij besteld hebt drukker dan we hadden verwacht en zijn een aantal pakketten niet dezelfde dag verzonden, excuus dit is overmacht geweest. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
1 mei 2022
1 feb. 2022
Levering niet soepel. Helaas is de levering na 3x pas fout gegaan. Eerste bezorger en klantenservice medewerker gaven niet zoveel erom dat bestelling niet compleet was. Werd niet gevraagd of gekeken naar oplossing werd gezegd zal wel contact met je worden opgenomen. Bij een grote levering is het toch wel fijn als je krijgt te horen hoe of wat en dat ze contact met je opnemen. Klantenservice medewerker 2 nam wel de tijd en actie. Medewerker 3 hield me goed op de hoogte en belde en liet weten via mail wat ik moest verwachten. Bezorger 1 zei ja heb maar 2 pakketten rest zal vast wel nageleverd worden. Bezorger 2 ging heel de bestelling goed na lopen en belde meteen toen niet klopte. Dit was wederom hoorde ik van transport fout van klantenservice. Werd wel direct zelfde dag nageleverd!
8 feb. 2022
Duidelijke beschrijving van het artikel op de website en goede communicatie over verzending. Het artikel is wat prijzig in verhouding tot het materiaal. Maar wanneer het z'n doel bereikt, ons kind zonder angst op het toilet en uiteindelijk zindelijk, dan is het ons dat wel waard. Het staat overigens hartstikke stevig en glijdt absoluut niet weg, iets waar ik vooraf m'n twijfels over had. Wel ontbrak er een gebruiksaanwijzing, waardoor je zelf even moest puzzelen hoe het in elkaar moest. Maar met een beetje logisch nadenken was dat zo opgelost.
17 feb. 2022
De klantenservice is goed bereikbaar en handelen dingen netjes en snel af. Er miste 2 dekentjes en deze werden na een mailtje direct na gestuurd. De site is overzichtelijk en bestellen dus simpel. Wat beter kan is de kwaliteit van beddengoed. Eigenlijk was er geen 1 dekentje goed afgewerkt en overal losse draadjes. Idem met de hoeslakens en lakentjes. De gehaakte sprei spande de kroon met een gat in t midden en los draad. Alsof t draad daar op was. Alles wel zelf kunnen fixen maar voor dit geld verwacht je dat eigenlijk niet.
3 mrt. 2022
Wat een ontzettend fijne ervaring bij Mamaloes. Bestelling online gedaan, ophalen en betalen in de winkel. Daar werd alles netjes in elkaar gezet en konden we testen. Dames waren niet opdringerig en gaven goed advies, geen aansmerende verkooppraatjes. We komen voor volgende aankopen zeker hier terug. Ook werden we geholpen met iets wat niet op voorraad in de winkel was, maar besteld van achter de kassa. Twee dagen later in huis, helemaal top.
9 feb. 2022
Het product ziet er mooi uit. Rustige kleuren, maar wel prikkelend genoeg voor een dreumes. De levering door MamaLoes viel wat tegen. Een paar butsen in het hout. En ja, we hadden het kunnen terugsturen … Maar ons zoontje zat al met grote ogen naar de loopwagen te kijken en het blijft een gebruiksvoorwerp - maar voor dat bedrag is dat niet zo netjes. Ook eens met een eerdere review: vreemd dat de xylofoon van hout is.
16 mei 2022
Klantenservice is top! Marijn heeft me mega goed geholpen! Had eerder contact met Babystorevanasten in Tilburg maar die Klantenservice is bullshit. Jullie hebben me teminste echt geholpen. Super super fijn, want soms er zoveel keuze dat je het niet meer weet. Ik zal voortaan wat ik nodig heb bij jullie bestellen. En de levering was ook nog super snel. Daar was ik ook verbaasd over. Ik ben blij
20 mei 2022
Ik heb om 18 uur een bestelling geplaatst omdat ik het dan volgens de site de volgende dag in huis zou hebben en die dag ook voor mijn kleinkind nodig had. Echter door vertraging bij het bedrijf zelf werd het pakket later geleverd. Dat was jammer. De slaapzak op zich voelt lekker aan. Ziet er goed uit, leuk design lijkt wel wat krap in de breedte maar nog niet kunnen gebruiken ivm late levering.
15 nov. 2022
Goedemiddag, Wat vervelend dat je bestelling een dag te laat is verzonden, onze oprechte excuses daar voor. Ik hoop dat je de slaapzak inmiddels met veel plezier hebt kunnen gebruiken. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
12 mrt. 2022
Alles bestelling.. bezorgen.. duidelijke site ..veel zoekopties..email van DHL kan je ook de bezorgen veranderen ...ik had 2 dingen bestelt wat ik niet in de gaten had dat ik 2 codes van DHL had gekregen dus had ik de bezorgdag veranderd voor 1 item had het op tijd in de gaten dat ik de tweede ook moest veranderen..beetje verwarrend voor 1 bestelling maar voor de rest echt top
16 apr. 2022
Speen-kettinkje was er snel en voldoet aan de verwachting. Verpakking was volstrekt buiten proportie, daardoor moest het gebracht worden door een pakketbezorger, terwijl het makkelijk in een bubbeltjes-enveloppe en met de brief-post had kunnen worden verstuurd.
21 apr. 2022
Verkeerd product ontvangen.Het is nu al de tweede keer dat er iets verkeerd word geleverd dan wat er op de site staat. Voor kleinkind een oranje babyfloat besteld. We kregen een geel/ groene. Met klantenservice gebeld en kreeg uiteindelijk iets korting. Helaas nog niet dat bedrag terug ontvangen. Als tip voor mamaloes... kijk goed wat op de site staat en de wat de klant besteld
18 mei 2022
Goedemiddag, Dank je wel voor je review en wat vervelend dat je tot 2 keer toe het verkeerde product hebt ontvangen. onze oprechte excuses daar voor. Ik zie dat het inderdaad is opgelost met een korting en deze is op 10 mei aan je terug betaald, dit staat onder de naam Pay.nl terug op je rekening. Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd
28 apr. 2022
Er stond bij het artikel, een babynestje, dat het niet op voorraad was en pas eind april geleverd zou worden. Beetje spannend dus of het er op tijd zou zijn, want mijn dochter is begin mei uitgerekend. Toch besteld. Drie dagen later stond de bezorger al met het pakket voor de deur! Ik was zo ontzettend blij, want de volgende dag zouden we bij onze dochter op bezoek gaan.
19 feb. 2022
Contact is goed. Qua artikelen zou het echt fijn zijn wanneer deze niet meer/veel later leverbaar zijn het contact hierover wat meer is. Uiteindelijk dus het originele artikel geannuleerd omdat deze pas in maart leverbaar zou zijn en voor een andere kleur gekozen. Artikel zelf is echt voor de allerkleinsten, langer dan 62 cm is niet meer geschikt voor ze.
16 feb. 2022
Ik had iets besteld en betaald maar was voorlopig niet meer in voorraad! Zou pas in Juni komen! Maar vind ik te lang! Dus had ik gevraagd om een ander op te sturen die wel geleverd kon worden! En dat was geen probleem ik kreeg van het ene mijn geld terug gestort en het andere kreeg ik al binnen 2 dagen geleverd! Dus was geweldig geholpen en heel blij!