mamaloesbabysjop.nlReviews

Tijvoortsebaan 15
5051 HJ Goirle

Beoordelingen voor mamaloesbabysjop.nl

7.993 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Tevreden met de aankoop. Wij wiegden ons kindje nog in slaap, dat wilde we echt veranderen. We hebben allerlei dingen geprobeerd maar de krab werkt voor ons. Eerlijk is eerlijk de projectie is niet zoals in het voorbeeldfilmpje. Het geeft wel een mooie projectie in de gehele kamer (er mag dan geen ander licht binnenkomen). Zie de afbeelding. Ook de muziekkeuze is prettig. Die samen zorgt voor een prettige/rustgevende sfeer. Onze zoon heeft na twee dagen gebruik al de slaap-associatie als de krab aangaat. Hij maakt het zich al makkelijk en dommelt na 5 minuutjes al in slaap. Hij slaapt de gehele nacht dus de ‘huilfunctie’ gebruiken wij niet. Onze zoon van 3 vindt het ook prachtig en leent hem ook af en toe. Die gaat er overigens niet van slapen maar telt alle vissen. De krab kan ook tegen een stootje. Voelt stevig aan. Het gedeelte van stof kan eraf gehaald worden en gewassen worden.

Op de website wordt er aangegeven voor 22:00 besteld morgen verzonden. Bestelling geplaatst. Bevestiging geeft aan dat de bestelling tussen een tijdsbestek van 2 weken komt. Dat is niet waardoor ik de bestelling geplaatst heb. Na contact via de chat vernomen dat het artikel niet op voorraad was, daardoor het langer duurde. Dit zou volgens de medewerker van de chat ook staan onder het product. De dag dat ik contact opnam stond dat er inderdaad. De dag dat ik besteld had niet. Enorm misleidend om een bestelling te plaatsen en de verwachting te wekken dat de consument morgen/over morgen de bestelling ontvangt.. maar in werkelijkheid het 2 weken kan duren tot je het bestelde artikel ontvangt. Nooit meer, laatste keer bij mamaloes. Ik besteld voortaan wel elders, waar ze zich aan de aangegeven verzenddatum kunnen houden.

Beoordelingen voor mamaloesbabysjop.nl

Klantenservice is top! Marijn heeft me mega goed geholpen! Had eerder contact met Babystorevanasten in Tilburg maar die Klantenservice is bullshit. Jullie hebben me teminste echt geholpen. Super super fijn, want soms er zoveel keuze dat je het niet meer weet. Ik zal voortaan wat ik nodig heb bij jullie bestellen. En de levering was ook nog super snel. Daar was ik ook verbaasd over. Ik ben blij
Buggy besteld die helaas verroest is aangekomen. Fabricagefout, wie zal het weten. Gemeld en direct een gratis retourlabel gekregen en de mogelijkheid om ineens een nieuwe opgestuurd te krijgen. Goede afhandeling en vriendelijke dame :)
Er stond bij het artikel, een babynestje, dat het niet op voorraad was en pas eind april geleverd zou worden. Beetje spannend dus of het er op tijd zou zijn, want mijn dochter is begin mei uitgerekend. Toch besteld. Drie dagen later stond de bezorger al met het pakket voor de deur! Ik was zo ontzettend blij, want de volgende dag zouden we bij onze dochter op bezoek gaan.
Snelle service/afhandeling! We kregen een gekocht product toegestuurd. We maken het open en zien een flinke beschadiging, terwijl de verpakking geen beschadiging heeft. Contact opgenomen met Mamaloes, foto's van de beschadiging opgestuurd en binnen 16 uur hadden we een nieuw product toegestuurd gekregen. Dat was wel goed en zonder beschadiging.
overzichtelijke website. snelle en nette levering van spullen. omdat het aankopen zijn voor mijn kinderopvang kan ik achteraf altijd om een factuur vragen voor mijn administratie... en krijg ik die ook. Zou misschien handig zijn als de factuur standaard meegeleverd wordt bij het pakket of per mail gestuurd nadat de spullen verstuurd zijn.
Snelle levering, prima prijs, goede kwaliteit van het product. Helemaal top. Ons eerst kind sliep op zijn buik, maar de tweede had wat moeite met tummy-time, dit is echt klein, handig en niet duur en de kleine houdt zijn nek al veel beter omhoog na een paar keer oefenen met de buiktrainer. Nu ook al een paar minuten zonder!
Jullie zijn echt goed isnel maar DHL ZIJN NIET . Ik heb paar keer meegemaakt met dhl.hun afspraaken zijn waardloos.ik wilde de bestelling meenemen naar Africa ,maar door hun ik heb niet meegenomen.het was toilet verkleiner voor mijn zoon. Voor dhl komen ze de afspraaken niet na.volgend keer ik wil niet met dhl .dank u.
Heel goede service! Pakket kwam binnen en was kapot. Contact gehad met de klantenservice. Alles werd goed aangehoord en meteen actie ondernomen. Kreeg vervolgens een nieuwe toegezonden. Deze was wel goed ontvangen. De boom is ontzettend mooi en sfeervol. Het maakt ons babykamertje echt compleet. Super blij mee!
Vanaf het eerste bezoek aan de winkel, worden wij super geholpen. Nieuwe aanstaande ouders en nog geen weet van wat er op ons staat te wachten. De medewerkers hebben ons super geholpen. De spullen die we gekocht hebben tot nu toe, zijn van super kwaliteit! Echt super tevreden.
Ik had een enorme bestelling gedaan (hele baby uitzet in 1x). Het werd nog geen week later bezorgt in verschillende pakketten. Alles zag er keurig uit. De producten die niet op voorraad waren, komen ook binnen enkele weken in een apart pakket. Super geregeld
Mooie ronde hoekjes voor de salontafel gekocht. Ze waren niet op voorraad, dus ik heb ze online besteld en ze daarna zonder bijkomende kosten in de winkel op kunnen halen. Ging heel vlot! Onze kleinzoon kan zich nu geen (stevige) buil meer vallen :))
Kortingknaller assortiment werd steeds aangepast waardoor je op een gegeven moment losse bestellingen plaatst met extra verzendkosten. Het is fijn als de kortingknaller assortiment up to date is en niet elke keer nieuwe/andere artikelen toevoegen.
Ik heb verkeerd gekeken naar de levertijd, waardoor het toch niet op tijd zou aankomen. Klantenservice gebeld, ze hebben het gelijk geannuleerd, volgende dag gelijk het bedrag terug op mijn rekening. TOP!!
De verzendtijd van sommige producten duren erg lang. Hier word je van te voren wel goed van op de hoogte gesteld. Kwaliteit is goed en de service ook. Veel leuke producten en een erg ruim assortiment.
Heb de wandelwagen helaas terug gestuurd dochter zat er niet netjes in de service was goed de snelheid was goed prijs was goed alleen de wagen zat ze meer liggend in dan zittend
Je krijgt wat je ziet ,kwaliteit-prijsverhouding uitstekend en zeker niet te duur.geen lange wachttijden ga zo door ik als trotse oma zal zeker nog bij jullie bestellen.
Snelle verzending! Reisbedje zoals beschreven. Is makkelijk op te zetten. Wel een beetje jammer dat de zak waarin het bedje terug opgeborgen kan worden geen hanvat heeft.
Goede service en snelle levering! Wellicht voor andere een Nederlandse handleiding/beschrijving hoe alles aan te mogen pakken. Verder super leuk en mooi!
Babynest is zoals ik het verwacht had. Mijn nicht voor wie de cadeau bedoeld is en binnenkort moeder wordt is zeer zeer te spreken over de Babynest.
Verzenden en bezorgen is niet altijd het snelst, maar de klantenservice is echt top. Telefonisch, mail, chat maar ook in het winkel.