mamaloesbabysjop.nlBeoordelingen

Loes de Volder

Beoordelingen voor mamaloesbabysjop.nl

4.53/5.00

15.867 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mamaloesbabysjop.nl

De levering was niet op tijd ! De verpakking was beschadigd! Zeer slechte service.
Antwoord van mamaloesbabysjop.nl
Beste MamaLoes klant, vervelend dat je pakket tijdens transport beschadigd is geraakt. Neem gerust even contact op met onze Klantenservice, zij helpen je graag! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
Levertijd: ze gooien iets in de aanbieding wat ze niet optijd kunnen leveren. Levertijd ging van eind september naar begin oktober naar eind oktober naar eind november. Maar de andere producten die je hebt besteld die wel op voorraad zijn kan je ook op wachten uiteindelijk maar geannuleerd. Ook kreeg ik een hele grote mond bij de klantenservice.
Antwoord van mamaloesbabysjop.nl
Beste MamaLoes klant, vervelend dat de levertijd van je artikel uitgesteld is en je uiteindelijk hebt gekozen om te annuleren. We proberen het zo goed mogelijk te communiceren maar jammer genoeg is dit bij jouw bestelling mis gelopen. Sorry hiervoor! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
0 op 5 is mijn score. Verkeerde bestelling gekregen, retourneren kost me meer dan foutief aangekochte, en van hun kant geen oplossing. Op mijn 2de mail geen reactie.
Antwoord van mamaloesbabysjop.nl
Beste MamaLoes klant, als we iets verkeerd opgestuurd hebben dan hoef je zeker niet te betalen voor de retourkosten. Ik ben bang dat er ergens miscommunicatie is ontstaan. Excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
Kapot product gekregen
Antwoord van mamaloesbabysjop.nl
Beste MamaLoes klant, vervelend dat het product defect is. De Klantenservice van MamaLoes lost dit graag voor je op. Neem gerust contact op via klantenservice@mamaloesbabysjop.nl. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
Geen
Antwoord van mamaloesbabysjop.nl
Beste MamaLoes klant, we vernemen graag hoe we 5/5 sterren kunnen scoren! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
Vandaag besteld morgen in huis , dat gaat niet op !! duurt zeker drie dagen ...
Na 10 dagen de bestelling nog steeds niet binnen. Op jullie site staat; vóór 22.00 besteld, andere dag in huis. Dit slaat helemaal nergens op
Helaas een heel slechte ervaring op alle gebieden. Levering was 6 dagen te laat en slechte communicatie hieromtrent. Ontvangen product was beschadigd en vies (gebruikt). Wel een vriendelijke dame bij de klantenservice maar geen passende oplossing aangeboden gekregen. Voor mij nooit meer shoppen bij Loes
Ik zou mijn bestelling midden oktober krijgen maar nu is het een backorder..?
Schept verwachtingen die ze niet waar maken. Levering morgen als je voor 22u besteld bijvoorbeeld.
Too late delivery and also return is not paid, not very customers friendly
er is totaal geen service hun handelingen zijn ronduit slecht ze houden hun duidelijk niet aan de levertijd of aan het feit dat ze je mailen als er iets veranderd ik heb zeker 2 mails en via hun site en via fb gemaild maar geen succes hoor tekens weer vanavond gaat het verstuurd worden kijk ik op de site is het ineens niet meer leverbaar maar dat wordt niet gezegt hoor ze houden je aan het lijntje
Product nog steeds niet ontvangen
Jammer dat jullie adverteren met voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Had mijn bestelling pas 3 dagen later in huis!
Slechte service na bellen en afspraken niet nagekomen
Totaal verkeerd besteld. Maar door de verzendkosten niet geretourneerd. Sof van 12 euro.
2x 10 dagen wachttijden. Nu maar afwachten of het nu binnen gaat komen. Dit is nu de 3de negatieve bestellen die ik bij jullie geplaatst heb. Ben er nu een beetje klaar mee. Ik kan beter via alieexpress of bol.com bestellen. Ga dit in het vervolg maar doen. Succes verder.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Volgens jullie mail moet ik nu 2 maanden wachten op mijn bestelling. Ik ben teleur gesteld, de baby wordt in de eerste helft van November geboren. Ik was een 10 dagen kraam kado aan het samen stellen. Volgens mij heb ik de bestelling op tijd gedaan. Ik wacht op een reactie.
Product nog steeds niet ontvangen. Kunnen mij ook niet per direct een nieuwe sturen. Terwijl de fout bij de berzorger ligt. Ik heb nog niks en wel dringend nodig