mamaloesbabysjop.nlBeoordelingen

Loes de Volder

Beoordelingen voor mamaloesbabysjop.nl

4.53/5.00

15.867 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over mamaloesbabysjop.nl

Levering ,volgende dag in huis klopt niet..product voor dat geld slecht
Stond op 11/10 voor 22.00 besteld morgen in huis, nu 22/10 nog niks ontvangen! Krijg ik een bericht ja komt tussen 21-31/10. Als ik dat geweten had, dan had ik wel ergens anders besteld! Pakketten van andere bedrijven worden wel binnen dag/paar dagen afgeleverd.
Op donderdag een product besteld waarbij stond voor 22u besteld, morgen geleverd maar pas de volgende week op woensdag ontvangen. Klantendienst hierover aangeschreven , is omdat het in België is. Ik geef aan dat ik dit nergens gelezen had en krijg zonder uitleg gewoon een link naar de FAQs. Ik geef aan dat ik dit misleidend vond en dat ze dit mss bij checkout kunnen melden en geen reactie meer...
Jammer dat jullie verzendkosten vragen en dit ook weer bij het retouren. Bestel daarom liever via een andere site.
Neeeeeeeee
Wij kregen ben met vertraging binnen en savonds laat om half 9. Daarnaast was ons hekje verbogen aan 2 spijlen. Ik heb foto's voor u. Dit ook gemeld aan mamaloes. Groetjes april
Inklapbare Babybedje besteld maar hij lekt..
Iets besteld als cadeau. Word er een retourproduct gegeven dat duidelijk gebruikt was.
Het product is prima, de beloofde snelle verzending (bestel je voor * volgende dag in huis) werd helaas pas op de 3e dag na bestellen verstuurd waardoor het pakket pas op dag 4 werd bezorgd. Toen ik hierover informeerde werd de vraag ontweken/ niet beantwoord. Slechte klantenservice dus en de snelle levering is een leuke marketing stunt maar is helaas niet de realiteit.
Levering duurde uiteindelijk langer dan verwacht, kreeg ik wel netjes een mailtje over. Producten waren goed. Over de service ben ik echter niet te spreken. Twee traphekjes besteld die bleken uiteindelijk toch niet te passen. Bij een postnl punt gebracht om te retourneren om vervolgens ruim 17 euro te moeten betalen aan verzendkosten. Winkel verzocht om kosten te delen maar dat wilden ze niet.
Er staat niet bij dat het spiegelpapier is. Daar kan je niet in kijken
Pakket kwam dagen later dan de website beloofd. Toen ik hier over belde werd mij aangevevn dat ze mij op de hoogte hebben gebracht via email. Wat geen excuus is voor de misleidende informatie op de website voor 22:00 besteld morgen in huis!
Levering 1 dag volgens site na betaling Corona blablablabla 2 dagen. Tracking Bpost 2 tot 5 dagen wordt uiteindelijk 8 dagen dit ervaren wij als oneerlijk ☹
Service kan beter. Zoals communicatie medewerkers, kleine artikelen kunnen retourneren zoals de meeste webshops. Achteraf kunnen betalen zoals aangegeven. Enz. Kan een boel verbeterd worden vind ik.
Bij het bestellen stond vermeld, levering de volgende dag. Heb spijtig genoeg 1 week moeten wachten. Ijn kleinzoon zijn cadeau was er niet op zijn verjaardag.
Ik vind dat de stoel niet naar verwachting is. Stoel zit veelste krap. Handleuning kan niet versteld worden. Totaal niet tevreden. Helaas! Liever wat meer geld uitgeven voor een stoel dan wel perfect. Boekje is in het pools of bulgaars.
Voor 22:00 uur besteld volgende dag in huis werd er gezegd. Heb hem op maandag voor 22:00 uur besteld en kreeg hem helaas pas vrijdag. Mailtje gestuurd naar de klantenservice en die reageerde pas nadat het stoeltje al geleverd was.
Slechte service. Niet ontvangen de volgende dag, pas dagen later.
Er is een onderdeel kapot heb ik voor gebeld/gemaild heb nu nog niks ontvangen..
Elke keer weer betekent voor 22:00 besteld, de volgende dag in huis ongeveer 3 werkdagen.