Mamaloes.nlReviews

Beoordelingen voor Mamaloes.nl

1.787 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 mei 2022
Buggy besteld die helaas verroest is aangekomen. Fabricagefout, wie zal het weten. Gemeld en direct een gratis retourlabel gekregen en de mogelijkheid om ineens een nieuwe opgestuurd te krijgen. Goede afhandeling en vriendelijke dame :)

12 feb. 2022
Over het algemeen een prima webshop. Ze mogen alleen wel een duidelijkere beschrijving bij sommige producten er bij zetten. Ik had een hele grote bestelling gedaan, waarvan 1 product tegen viel… omdat het niet duidelijk in de beschrijving stond. Daarop een klacht ingediend, omdat ik een retour zelf zou moeten betalen. Daar was ik het niet mee eens, omdat het niet duidelijk genoeg in de beschrijving stond en ik dus niet goed genoeg geïnformeerd werd over het product. Maar helaas, geen medewerking van de webshop.. voor mij persoonlijk geen goede klantenservice.

Beoordelingen voor Mamaloes.nl

Afgelopen week het autostoeltje binnengekregen. Als eerst de gebruiksaanwijzing gelezen, deze is erg onduidelijk waarvoor het rood hendeltje is. Vervolgens wilde wij hem in de auto plaatsen, blijkt het klittenband aan alle beide kanten los te zijn. Vast gemaakt en ging zo weer los. Via mail en contactformulier bericht gestuurd naar mamaloes, geen reactie.
Antwoord van Mamaloes.nl
Goedemiddag Nienke, Dank je wel voor je review. Wat vervelend dat de installatie van de stoel niet duidelijk voor je is. We doen ons uiterste best je mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Uiteraard mag je ook altijd even bellen naar onze klantenservice 013-2205959 Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
Mama loes zelf is prima. Kwaliteit van het product wat we kochten is wel echt slecht. Voetenzak voor kinderwagen maar is zo klein dat onze dochter er nooit in gaat passen. Meer geschikt voor baby maar dat staat niet bij de omschrijving. Omdat verpakking vacuum in de doos zat krijgen we het niet netjes terug en is het praktisch weggegooid geld.
Antwoord van Mamaloes.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor je review en wat jammer dat de voetenzak niet naar wens is. De afmetingen staan bij elk product op de website aangegeven. Uiteraard mag je deze retour sturen naar ons als deze ongebruikt is. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
12 feb. 2022
9 jun. 2022
Voor 22uur gekocht morgen in huis was te lezen. Helaas was dat niet het geval. Bestelling geannuleerd en netjes mijn geld terug ontvangen.
9 nov. 2022
Goedemiddag Patrick, Normaal gesproken is het zeker voor 22 uur besteld de volgende werkdag in huis, helaas was het op het moment dat jij besteld hebt drukker dan we hadden verwacht en zijn een aantal pakketten niet dezelfde dag verzonden, excuus dit is overmacht geweest. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
9 feb. 2022
Het product ziet er mooi uit. Rustige kleuren, maar wel prikkelend genoeg voor een dreumes. De levering door MamaLoes viel wat tegen. Een paar butsen in het hout. En ja, we hadden het kunnen terugsturen … Maar ons zoontje zat al met grote ogen naar de loopwagen te kijken en het blijft een gebruiksvoorwerp - maar voor dat bedrag is dat niet zo netjes. Ook eens met een eerdere review: vreemd dat de xylofoon van hout is.
20 mei 2022
Ik heb om 18 uur een bestelling geplaatst omdat ik het dan volgens de site de volgende dag in huis zou hebben en die dag ook voor mijn kleinkind nodig had. Echter door vertraging bij het bedrijf zelf werd het pakket later geleverd. Dat was jammer. De slaapzak op zich voelt lekker aan. Ziet er goed uit, leuk design lijkt wel wat krap in de breedte maar nog niet kunnen gebruiken ivm late levering.
15 nov. 2022
Goedemiddag, Wat vervelend dat je bestelling een dag te laat is verzonden, onze oprechte excuses daar voor. Ik hoop dat je de slaapzak inmiddels met veel plezier hebt kunnen gebruiken. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
21 apr. 2022
Verkeerd product ontvangen.Het is nu al de tweede keer dat er iets verkeerd word geleverd dan wat er op de site staat. Voor kleinkind een oranje babyfloat besteld. We kregen een geel/ groene. Met klantenservice gebeld en kreeg uiteindelijk iets korting. Helaas nog niet dat bedrag terug ontvangen. Als tip voor mamaloes... kijk goed wat op de site staat en de wat de klant besteld
18 mei 2022
Goedemiddag, Dank je wel voor je review en wat vervelend dat je tot 2 keer toe het verkeerde product hebt ontvangen. onze oprechte excuses daar voor. Ik zie dat het inderdaad is opgelost met een korting en deze is op 10 mei aan je terug betaald, dit staat onder de naam Pay.nl terug op je rekening. Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd
10 jun. 2022
Ze hebben erg leuke dingen maar altijd als ik daar een bestelling plaats krijg ik te horen dat het niet op voorraad is, en dan moet ik meestal erg lang wachten tot ik het product krijg. Dit keer was het niet zo lang, maar wellicht kan daar wel naar gekeken worden hoe dat beter kan.
9 nov. 2022
Goedemiddag, Als een product niet op voorraad is staat dit aangegeven bij het product op de website, via deze manier informeren we onze klanten. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
7 feb. 2022
Op zich goede service behalve dat er op de site staat voor 22.00 u besteld en betaald de andere dag in huis. Helaas klopt dit niet zouden ze moeten verwijderen. Voor mij was dit niet erg maar hierdoor zijn er ongetwijfeld klanten die geen bestelling plaatsen bij jullie.
8 jun. 2022
Ik heb een artikel ontvangen waar een stukje van is afgebroken. Ik heb 5 dagen geleden een mail gestuurd naar de klantenservice, maar nog geen reactie ontvangen. Dit zou wel verbeterd mogen worden. Ik weet nog niet wat de oplossing voor het probleem gaat worden.
9 nov. 2022
Goedemiddag, Zodra je een mail naar onze klantenservice stuurt krijg je een bevestiging waarin staat hoe lang het duurt voordat je een reactie kan verwachten, we doen ons uiterste best alle mails zo spoedig mogelijk te beantwoorden maar helaas is het soms wat drukker en kan het iets langer duren dan je van ons gewend bent. Onze oprechte excuses daar voor. Ik zie dat er in de mail ook excuus is aangeboden en dat alles netjes voor je is opgelost. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
17 mrt. 2022
een deel van de bestelling was niet leverbaar, tijdens het wachten werd de rest ook niet verstuurd. Geen informatie hierover. Dus voor 22.00 uur besteld en de volgende dag geleverd klopt niet. Toen het bestelde echt niet leverbaar was, werd de rest pas geleverd.
16 apr. 2022
In de voetenzak zat bij het uitpakken al een scheur, de naad laat los, haalt meteen het kwaliteitsgevoel naar beneden. Wielen voelen niet zo schokdempend als ik had verwacht, maar voor een buggy prima. Vind het wat aan de dure kwant voor de kwaliteit.
18 mei 2022
Goedemiddag Camille, Dank je wel voor je review en wat vervelend dat je een klacht hebt over je buggy. Helaas kan ik de klacht niet vinden met mailadres camilleoverduin@gmail.com. Je mag altijd een mail met foto's sturen naar klantenservice@mamaloes.nl onder vermelding van je bestelnummer zodat we de klacht voor je kunnen oplossen. Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd
8 apr. 2022
Heb een campingbedje gekocht. Het verzenden was weer snel . Alleen heel jammer dat het bedje een dag na ik het binnen had 10 euro goedkoper was. Toch veel geld. Had geen fut om het terug te sturen en weer opnieuw te bestellen. Groetjes, Kitty Krul
18 mei 2022
Goedemiddag, Dank je wel voor je review en wat vervelend dat het campingbedje een dag later in de aanbieding was. Je mag ons dan altijd een bericht sturen (binnen 3 werkdagen nadat de aanbieding is geweest)) dan betalen we het verschil in aankoopbedrag aan je terug. Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd
4 apr. 2022

Als ik vrijdag om 5 uur een bestelling plaatst dat de andere dag geleverd zou worden maar niet geleverd wordt maar dinsdag pas had het wel netjes geweest om even een bericht te sturen dat er wat mis is gegaan
8 mei 2022
Ik kreeg eerst een verkeerd artikel geleverd. Ze hebben het wel snel opgelost zodat ik de volgende dag het goeie product binnen kreeg. Maar vond het niet zo leuk omdat ik er gelijk gebruik van wilde maken.
18 mei 2022
Goedemiddag Wendy, Dank je wel voor je review en wat vervelend dat er iets mis is gegaan met je bestelling. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik zie dat het inmiddels allemaal netjes voor je is opgelost.
14 apr. 2022
Jammer dat het erg lang duurde. Het stond wel vermeld bij het artikel dat het begin april leverbaar was. Heb het de 12de binnen gekregen.dus bijna twee weken moeten wachten. Tevreden over de artikelen.
18 mei 2022
Goedemiddag Jennifer, Dank je wel voor je review. Ik zie dat de de verwachte levertijd inderdaad tussen 1 en 15 april was. Fijn dat je het op tijd binnen hebt gekregen en ik wens je veel plezier met je bestelling.
12 jun. 2022
Diverse slabbetjes besteld, niet helemaal de kwaliteit wat ik van verwachte. Na 1x wassen al rafels etc, waarschijnlijk verkeerd geweven oid Levertijd wel oke, na 2 dagen bestelling in huis
9 nov. 2022
Goedemiddag, Wat vervelend dat de slabbers na 1 keer wassen al schade hebben. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice zodat we dit voor je kunnen oplossen. Klantenservice@mamaloes.nl
21 mei 2022
Ik heb 2 buggy's besteld en de levertijd van 1 buggy was begin mei, na de bestelling kreeg ik een mail dat het begin juni ging zijn... Voor de rest wel tevreden van de service
11 nov. 2022
Goedemiddag Tom, Helaas is en blijft het een verwachte levertijd levertijd die helaas wel eens uitgesteld kan worden. Mocht een levertijd uitgesteld worden zal je daar altijd op tijd van op de hoogte gehouden worden per mail. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
24 apr. 2022
Check de artikelen voordat er verstuurd wordt. Oke, de doos was dicht maar er zaten een aantal zwarte vegen over de witte verf. Misschien een tip voor de fabrikant dus
18 mei 2022
Goedemiddag, Dank je wel voor je review. Helaas kan ik geen klacht vinden de bij ons is binnen gekomen met mailadres spoorzoeker64@gmail.com. Als dit voorkomt kan je altijd een mail sturen naar klantenservice@mamaloes.nl zodat we het netjes voor je kunnen oplossen. Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd
10 apr. 2022
Jullie schrijven voor 22.00uur besteld, morgen in huis. Dat was niet zo, verder alles keurig maar ik had haast dus viel tegen. Beloof niet teveel, verder alles👍
18 mei 2022
Goedemiddag, Dank je wel voor je review en wat vervelend dat je bestelling een kleine vertraging heeft opgelopen. Onze oprechte excuses daar voor. We proberen, als er een vertraging is, onze klanten spoedig te mailen en ze daar van op de hoogte te brengen. Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd