Mamaloes.nlReviews

Beoordelingen voor Mamaloes.nl

3.267 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 dec. 2021
Snelle levering van de autostoel. Had de stoel in de avond besteld, voor 22 uur is de dag erna bezorgd staat op de website. Kreeg netjes in de ochtend een mailtje dat er vertraging was met het inpakken en dus niet direct geleverd kon worden. De dezelfde middag nog een mailtje met dat het pakket was verzonden en de dag erna geleverd zou worden. De autostoel zat keurig verpakt en is goed binnen gekomen. De autostoel is en kan precies wat er vermeld stond op de website, wij zijn er blij mee.

9 jun. 2022
Voor 22uur gekocht morgen in huis was te lezen. Helaas was dat niet het geval. Bestelling geannuleerd en netjes mijn geld terug ontvangen.

Beoordelingen voor Mamaloes.nl

9 jun. 2022
9 nov. 2022
Goedemiddag Patrick, Normaal gesproken is het zeker voor 22 uur besteld de volgende werkdag in huis, helaas was het op het moment dat jij besteld hebt drukker dan we hadden verwacht en zijn een aantal pakketten niet dezelfde dag verzonden, excuus dit is overmacht geweest. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
1 feb. 2022
Levering niet soepel. Helaas is de levering na 3x pas fout gegaan. Eerste bezorger en klantenservice medewerker gaven niet zoveel erom dat bestelling niet compleet was. Werd niet gevraagd of gekeken naar oplossing werd gezegd zal wel contact met je worden opgenomen. Bij een grote levering is het toch wel fijn als je krijgt te horen hoe of wat en dat ze contact met je opnemen. Klantenservice medewerker 2 nam wel de tijd en actie. Medewerker 3 hield me goed op de hoogte en belde en liet weten via mail wat ik moest verwachten. Bezorger 1 zei ja heb maar 2 pakketten rest zal vast wel nageleverd worden. Bezorger 2 ging heel de bestelling goed na lopen en belde meteen toen niet klopte. Dit was wederom hoorde ik van transport fout van klantenservice. Werd wel direct zelfde dag nageleverd!
13 dec. 2021
Ik wacht nog altijd op mijn levering. Verschillende rompertjes besteld waarvan blijkbaar een deel niet voorradig zijn. Dit stond niet vermeld op de website zelf. Ik heb hier maar melding van gekregen eens de bestelling geplaatst was. Normaal zou alles geleverd worden midden december, maar al terug een mail gekregen dat het maar voor eind december zal zijn. Wat wel in voorraad is, kan eventueel wel al geleverd worden mits een extra betaling van +3€. Ik vind dit niet kunnen... het is trouwens niet mijn schuld dat niet alles in voorraad is. Gelukkig heb ik de rompertjes niet dringend nodig.
12 feb. 2022
Over het algemeen een prima webshop. Ze mogen alleen wel een duidelijkere beschrijving bij sommige producten er bij zetten. Ik had een hele grote bestelling gedaan, waarvan 1 product tegen viel… omdat het niet duidelijk in de beschrijving stond. Daarop een klacht ingediend, omdat ik een retour zelf zou moeten betalen. Daar was ik het niet mee eens, omdat het niet duidelijk genoeg in de beschrijving stond en ik dus niet goed genoeg geïnformeerd werd over het product. Maar helaas, geen medewerking van de webshop.. voor mij persoonlijk geen goede klantenservice.
9 feb. 2022
Het product ziet er mooi uit. Rustige kleuren, maar wel prikkelend genoeg voor een dreumes. De levering door MamaLoes viel wat tegen. Een paar butsen in het hout. En ja, we hadden het kunnen terugsturen … Maar ons zoontje zat al met grote ogen naar de loopwagen te kijken en het blijft een gebruiksvoorwerp - maar voor dat bedrag is dat niet zo netjes. Ook eens met een eerdere review: vreemd dat de xylofoon van hout is.
20 mei 2022
Ik heb om 18 uur een bestelling geplaatst omdat ik het dan volgens de site de volgende dag in huis zou hebben en die dag ook voor mijn kleinkind nodig had. Echter door vertraging bij het bedrijf zelf werd het pakket later geleverd. Dat was jammer. De slaapzak op zich voelt lekker aan. Ziet er goed uit, leuk design lijkt wel wat krap in de breedte maar nog niet kunnen gebruiken ivm late levering.
Antwoord van Mamaloes.nl
Goedemiddag, Wat vervelend dat je bestelling een dag te laat is verzonden, onze oprechte excuses daar voor. Ik hoop dat je de slaapzak inmiddels met veel plezier hebt kunnen gebruiken. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
21 apr. 2022
Verkeerd product ontvangen.Het is nu al de tweede keer dat er iets verkeerd word geleverd dan wat er op de site staat. Voor kleinkind een oranje babyfloat besteld. We kregen een geel/ groene. Met klantenservice gebeld en kreeg uiteindelijk iets korting. Helaas nog niet dat bedrag terug ontvangen. Als tip voor mamaloes... kijk goed wat op de site staat en de wat de klant besteld
18 mei 2022
Goedemiddag, Dank je wel voor je review en wat vervelend dat je tot 2 keer toe het verkeerde product hebt ontvangen. onze oprechte excuses daar voor. Ik zie dat het inderdaad is opgelost met een korting en deze is op 10 mei aan je terug betaald, dit staat onder de naam Pay.nl terug op je rekening. Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd
31 dec. 2021
Er zou dezelfde dag verzonden worden, volgende dag kreeg ik bericht dat het niet gelukt was en dat het die dag verzonden zou worden. De dag erna nog steeds geen verzendbevestiging dus erachteraan gebeld. Uiteindelijk bestelling 6 dagen later gekregen. Kerst drukte, maar zeg dan je klant niet dat je het verzend op een dag dat je het niet verzendt tot 2 keer toe.
3 feb. 2022
Het artikel steviger verpakken. Ik had een houten treintje besteld met de letters van de naam van het kindje. Alle letters zaten los in het doosje met wat plastic ertussen. Het doosje zelf was nauwelijks dichtgeplakt. Als het ergens achter was blijven haken was het doosje gescheurd en de letters eruit gevallen .
9 jan. 2022
Wij kochten een campingbedje. Deze is niet zo gemakkelijk uit en in te klappen. Ook de bodemverhoger vraagt wat geduld. Nadat ik dit beschreven had kreeg ik direct een mailtje met handige tips en zelfs het aanbod om een filmpje opgestuurd te krijgen hoe het werkt. Aan de service ligt het zeker niet! Deze is top!
10 dec. 2021
Ik heb 6 dagen op mijn bestelling moeten wachten terwijl deze volgens jullie website de volgende dag bezorgd zou worden. Erg jammer… Voor mij maakt het niet uit of het aan DHL ligt of aan jullie. Ik bestel iets bij MamaLoes en had dan ook graag door jullie beter geïnformeerd willen worden.
10 jun. 2022
Ze hebben erg leuke dingen maar altijd als ik daar een bestelling plaats krijg ik te horen dat het niet op voorraad is, en dan moet ik meestal erg lang wachten tot ik het product krijg. Dit keer was het niet zo lang, maar wellicht kan daar wel naar gekeken worden hoe dat beter kan.
9 nov. 2022
Goedemiddag, Als een product niet op voorraad is staat dit aangegeven bij het product op de website, via deze manier informeren we onze klanten. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
7 feb. 2022
Op zich goede service behalve dat er op de site staat voor 22.00 u besteld en betaald de andere dag in huis. Helaas klopt dit niet zouden ze moeten verwijderen. Voor mij was dit niet erg maar hierdoor zijn er ongetwijfeld klanten die geen bestelling plaatsen bij jullie.
14 jan. 2022
de beschrijving van het kinderstoeltuigje was erg summier. Ik dacht dat het vergelijkbaar was met de andere kinderstoeltuigjes. Deze was wel erg klein. Ik had de verpakking al weggegooid kon het dus niet terug sturen. De verzending was precies wat beloofd was.
8 jun. 2022
Ik heb een artikel ontvangen waar een stukje van is afgebroken. Ik heb 5 dagen geleden een mail gestuurd naar de klantenservice, maar nog geen reactie ontvangen. Dit zou wel verbeterd mogen worden. Ik weet nog niet wat de oplossing voor het probleem gaat worden.
9 nov. 2022
Goedemiddag, Zodra je een mail naar onze klantenservice stuurt krijg je een bevestiging waarin staat hoe lang het duurt voordat je een reactie kan verwachten, we doen ons uiterste best alle mails zo spoedig mogelijk te beantwoorden maar helaas is het soms wat drukker en kan het iets langer duren dan je van ons gewend bent. Onze oprechte excuses daar voor. Ik zie dat er in de mail ook excuus is aangeboden en dat alles netjes voor je is opgelost. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
17 mrt. 2022
een deel van de bestelling was niet leverbaar, tijdens het wachten werd de rest ook niet verstuurd. Geen informatie hierover. Dus voor 22.00 uur besteld en de volgende dag geleverd klopt niet. Toen het bestelde echt niet leverbaar was, werd de rest pas geleverd.
12 dec. 2021
Te lang wachten op een artikel toen ik het bestelde werd er 8 dec verteld nu is het 12 dec en heb ik het nog niet en word nu aangegeven 20 dec. Als ik dit geweten had dan had ik het campingbedje ergens anders besteld. Mijn kleindochter kan nu niet komen logeren
16 apr. 2022
In de voetenzak zat bij het uitpakken al een scheur, de naad laat los, haalt meteen het kwaliteitsgevoel naar beneden. Wielen voelen niet zo schokdempend als ik had verwacht, maar voor een buggy prima. Vind het wat aan de dure kwant voor de kwaliteit.
18 mei 2022
Goedemiddag Camille, Dank je wel voor je review en wat vervelend dat je een klacht hebt over je buggy. Helaas kan ik de klacht niet vinden met mailadres camilleoverduin@gmail.com. Je mag altijd een mail met foto's sturen naar klantenservice@mamaloes.nl onder vermelding van je bestelnummer zodat we de klacht voor je kunnen oplossen. Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd
8 apr. 2022
Heb een campingbedje gekocht. Het verzenden was weer snel . Alleen heel jammer dat het bedje een dag na ik het binnen had 10 euro goedkoper was. Toch veel geld. Had geen fut om het terug te sturen en weer opnieuw te bestellen. Groetjes, Kitty Krul
18 mei 2022
Goedemiddag, Dank je wel voor je review en wat vervelend dat het campingbedje een dag later in de aanbieding was. Je mag ons dan altijd een bericht sturen (binnen 3 werkdagen nadat de aanbieding is geweest)) dan betalen we het verschil in aankoopbedrag aan je terug. Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd
7 dec. 2021
Erg jammer de kleertjes zijn leuk maar de verpakking die het er leuk uit moet laten zien als je het kado geeft was open geweest en rondom eerst met smal en daarna met breed plakband dicht geplakt dit had ik niet verwacht van mama-Loes