Mamaloes.nlReviews

: 46.868Goed

4,31

Beoordelingen voor Mamaloes.nl

3.750 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

46.868 beoordelingen in totaal
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

26 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb een hele mooie koala aankleedkussen kunnen scoren voor een zacht prijsje van ca. 15 euro. Er zat korting op en dat is zeker mooi meegenomen, want zijn anders best prijzig. Het kussen is groot genoeg om een kind van 1.5 jaar erop te leggen. Is groter dan gedacht, van soort plastic gemaakt of plastic uitstraling waardoor poep of plas eraf vegen, makkelijk zou moeten gaan. Is een heel mooi kussen. Een hoes is in principe niet eens nodig. Dit is een heel mooi kraamcadeau. Het enige minpuntje is dat het kussen in het midden wat dikker mocht zijn. Tot slot kwam mijn pakket netjes verpakt en op tijd aan. Tevreden klant.

de meest kritische beoordeling

14 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op de website staat: voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis. Mooi niet. Daarom was het kraamcadeau te laat in huis.

Beoordelingen voor Mamaloes.nl

 Sorteren 
Relevantie
31 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het is voor mij heel moeilijk om retour te sturen, ik heb raad moeten vragen aan andere mensen.
Antwoord van Mamaloes.nl
1 sep. 2023
Goedemiddag, Dank je wel voor je review. Via onderstaande link vind je alle informatie wat betreft het retour sturen van een bestelling: https://www.mamaloes.nl/retourneren We vinden het jammer om te horen dat dit niet duidelijk genoeg is geweest. We gaan kijken of we het wellicht wat duidelijker kunnen maken, dank je wel voor de tip. We zien je graag terug bij MamaLoes. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
31 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben al een paar geweest bij mamaloes, en wat mij opvalt dat het product er niet is.
Antwoord van Mamaloes.nl
1 sep. 2023
Goedemiddag, In onze winkels zijn niet alle artikelen aanwezig die op de webshop zichtbaar zijn. Daar is het assortiment te groot voor. Uiteraard kan er in de winkel ook besteld worden. We zien je graag terug bij MamaLoes. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
27 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mooie aanbiedingen. Jammer dat er een onbekende levertijd is.
Antwoord van Mamaloes.nl
1 sep. 2023
Goedemiddag, Dank je wel voor je review en de complimenten. Helaas hebben wij geen invloed op de levertijd, deze krijgen we door vanuit de leverancier. Zodra er meer bekend is dan zal dit meteen op de website worden aangepast. We zien je graag terug bij MamaLoes. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
12 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen snelle levering

Op de website staat voor 22u besteld volgende dag in huis. Na 4 dagen is mijn pakket pas verzonden en nu zit er een weekend tussen. In praktijk zal het dus 6 A 7 dagen duren voor ik het mag ontvangen. Mijn bestelling kan ik dus nog niet beoordelen.
Antwoord van Mamaloes.nl
14 aug. 2023
Goedemiddag, Helaas hebben we te maken gehad met een storing waardoor enkele pakketten te laat verzonden zijn, excuus daarvoor. Ik zie dat je bestelling inmiddels is verzonden wordt vandaag bij je bezorgd. Ik wens je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
YO
Yara O.
Tweede exloermond
10 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wanneer er producten uit de bestelling niet op voorraad zijn zou het fijn zijn als de rest alvast verstuurd word zonder extra kosten.
Antwoord van Mamaloes.nl
14 aug. 2023
Goedemiddag, Ik zie dat je iets besteld hebt met levertijd, dat heeft aangegeven gestaan bij het product op de webshop ten tijde van bestellen, ook hebben we je hier een mail over gestuurd met de verwachte levertijd. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
7 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voor 22u besteld Echter niet dezelfde avond nog verzonden waardoor pakketje te laat aan kwam Beter dit dan niet op de site vermelden!
Antwoord van Mamaloes.nl
9 aug. 2023
Goedemiddag, Helaas hebben we te maken gehad met een storing waardoor enkele pakketten te laat verzonden zijn, excuus daarvoor. Ik zie dat je bestelling inmiddels is verzonden en bezorgd. Ik wens je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
31 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
2x loopauto's besteld voor verjaardag komen pas eind augustus als het goed is duurt wel lang dit moet toch sneller kunnen
Antwoord van Mamaloes.nl
1 aug. 2023
Goedemiddag, Helaas hebben wij als MamaLoes geen enkele invloed op de levertijd, dit krijgen we door vanuit de fabrikant, dit kan allerlei oorzaken hebben, grondstoffen tekort, leverproblemen etc. Helaas kan het dus niet sneller geleverd worden dan aangegeven staat op de webshop. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
10 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling maandag gedaan nu nog steeds niet geleverd had de stoeltjes graag donderdag gebruikt voor de kleinkinderen
Antwoord van Mamaloes.nl
14 aug. 2023
Goedemiddag, Helaas hebben we te maken gehad met een storing waardoor enkele pakketten te laat verzonden zijn, excuus daarvoor. Ik zie dat je bestelling inmiddels is verzonden en bezorgd. Ik wens je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
1 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er stond dat het de volgende werkdag geleverd zou worden. Dat werd 4 werkdagen later. De bestelling was wel compleet.
Antwoord van Mamaloes.nl
2 aug. 2023
Goedemiddag, Ik zie dat je op 30 juli hebt besteld en dat de zending op 31 juli is verzonden, vertragingen bij DHL hebben wij helaas geen enkele invloed op. Ondanks de kleine vertraging wens ik je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
16 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen verpakking

Ik kreeg speelgoed in eigen verpakking ipv dat er nog een doos omheen zat ter bescherming. Doos kwam ingedeukt aan.
Antwoord van Mamaloes.nl
17 aug. 2023
Goedemiddag, Wat vervelend dat er schade is aan je bestelling. Ik zie dat met het mailadres waar je mee hebt besteld geen klacht is ontvangen door onze klantenservice. Graag zien we een foto van de schade onder vermelding van je bestelnummer naar het mailadres klantenservice@mamaloes.nl zodat we dit netjes voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
16 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Alles wat ik tot nu toe besteld heb kwam later dan afgesproken. De producten zijn wel mooi en goed.
Antwoord van Mamaloes.nl
17 aug. 2023
Goedemiddag, Helaas hebben we te maken gehad met een storing waardoor enkele pakketten te laat verzonden zijn, excuus daarvoor. Ik zie dat je bestelling inmiddels is verzonden en bezorgd. Ik wens je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
28 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
op de website stond een onduidelijke omschrijving, nu zit ik dus met een verkeerd product.
Antwoord van Mamaloes.nl
31 jul. 2023
Goedemiddag, Ik zie dat je het volgende artikel hebt besteld: Jollein Spring Garden Speeltjes voor Babygym 108-001-65018 Hier staat duidelijk dat het om speeltjes gaat, ook staat er in de omschrijving het volgende: Let op: de babygym is apart verkrijgbaar. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
31 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Lveringstermijn

Er stond vermeld; voor 22h besteld = morgen geleverd maar dit is niet het geval
Antwoord van Mamaloes.nl
31 jul. 2023
Goedemiddag, Zoals op de website aangegeven staat duren zendingen naar België 1 a 2 werkdagen langer dan binnen Nederland. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
31 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mooie producten en goede prijzen, maar klantenservice kan beter.
Antwoord van Mamaloes.nl
1 aug. 2023
Goedemiddag, Dank je wel voor je review en de complimenten. Jammer dat je niet tevreden bent met onze klantenservice, kan je ook aangeven waar je niet tevreden mee bent zodat we hier wat van kunnen leren? We zien je graag terug bij MamaLoes. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
7 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb iets besteld maar ik heb al 6 dagen niets gehoord
Antwoord van Mamaloes.nl
14 aug. 2023
Goedemiddag, Helaas hebben we te maken gehad met een storing waardoor enkele pakketten te laat verzonden zijn, excuus daarvoor. Ik zie dat je bestelling inmiddels is verzonden en bezorgd. Ik wens je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
28 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
we kregen iets anders dan besteld. maar was wel leuk
Antwoord van Mamaloes.nl
31 jul. 2023
Goedemiddag, Dank je wel voor je review en wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt besteld. Je mag contact opnemen met onze klantenservice zodat we dit netjes voor je kunnen gaan oplossen. We zien je graag terug bij MamaLoes. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
9 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakje nog steeds niet ontvangen na bestelling
Antwoord van Mamaloes.nl
14 aug. 2023
Goedemiddag, Helaas hebben we te maken gehad met een storing waardoor enkele pakketten te laat verzonden zijn, excuus daarvoor. Ik zie dat je bestelling inmiddels is verzonden en bezorgd. Ik wens je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
16 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
kan geen felicitatie geven bij het pakje
Antwoord van Mamaloes.nl
17 aug. 2023
Goedemorgen, Doordat we met een geautomatiseerd systeem werken is het helaas niet mogelijk om een kaartje toe te voegen. We zien je graag terug bij MamaLoes. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
19 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Improve delivery time..
Antwoord van Mamaloes.nl
24 aug. 2023
Good afternoon, Unfortunately, we had to deal with a malfunction that caused some packages to be sent too late are, excuse that. I see that your order has now been shipped and delivered. I wish you a lot of fun with your order! Yours sincerely, Team Mama Loes
30 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Pakje te laat geleverd...

Er werd beloofd dat we 's anderendaags het babybedje gingen ontvangen. Dit is niet gebeurd. We kregen enkel een mail met de mededeling dat ons pakje vertraging had. Er werd ook beloofd dat we via track en trace ons pakje konden volgen. We hebben die link ook nooit ontvangen. Het pakje is dus twee dagen te laat geleverd en de verpakking was gescheurd. Dit is niet aangenaam. We hebben wel ons vertrouwen voor een stuk verloren hierdoor. Jammer want we zullen in de toekomst nog babyspullen nodig hebben. Excuses of wat extra uitleg hierbij was wel gepast geweest.
Antwoord van Mamaloes.nl
5 jul. 2023
Goedemiddag, Ik zie dat je bestelling 1 dag vertraging had, je hebt besteld op 27-06 en je pakket is op 28-06 naar je verzonden en op 30-06 bij je bezorgd, zoals op onze website aangegeven duren zendingen naar België 1 a 2 werkdagen langer dan binnen Nederland. Ik zie dat een collega inmiddels de klacht voor je aan het oplossen is. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes