Mamaloes.nlReviews

Beoordelingen voor Mamaloes.nl

1.787 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 mei 2022
Buggy besteld die helaas verroest is aangekomen. Fabricagefout, wie zal het weten. Gemeld en direct een gratis retourlabel gekregen en de mogelijkheid om ineens een nieuwe opgestuurd te krijgen. Goede afhandeling en vriendelijke dame :)

12 feb. 2022
Over het algemeen een prima webshop. Ze mogen alleen wel een duidelijkere beschrijving bij sommige producten er bij zetten. Ik had een hele grote bestelling gedaan, waarvan 1 product tegen viel… omdat het niet duidelijk in de beschrijving stond. Daarop een klacht ingediend, omdat ik een retour zelf zou moeten betalen. Daar was ik het niet mee eens, omdat het niet duidelijk genoeg in de beschrijving stond en ik dus niet goed genoeg geïnformeerd werd over het product. Maar helaas, geen medewerking van de webshop.. voor mij persoonlijk geen goede klantenservice.

Beoordelingen voor Mamaloes.nl

22 apr. 2022
Minder dat je eerst de auto moet beplakken met stickers
18 mei 2022
Goedemiddag, Dank je wel voor je review. Helaas kan ik geen klacht vinden met het mailadres elinem__@hotmail.nl. Kan je me uitleggen wat je bedoeld met stickers plakken op de auto? Graag hoor ik van je!
15 mei 2022
bestelling gedaan begin mei, levering eerst eind juni
18 mei 2022
Goedemorgen Luc, Dank je wel voor je review. Ik zie dat je een artikel hebt besteld wat niet op voorraad is. Wij horen vanuit de fabrikant wat de verwachte levertijd gaat zijn, dit staat op de website bij het product aangegeven en na een bestelling krijg je hier ook een mail van. Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd.
19 apr. 2022

in ieder geval wat netter schrijven op de cadeau bon
18 mei 2022
Goedemiddag, Dank je wel voor je review en wat vervelend dat er niet netjes is geschreven op je cadeaubon. We gaan dit intern meteen oppakken, dank je wel voor de tip!
20 feb. 2022
De bouwtekening was soms niet helemaal duidelijk.
9 mei 2022
Vaak iets miss in assortiement
18 mei 2022
Goedemiddag, Dank je wel voor je review. Helaas komt het wel eens voor dat producten niet op voorraad zijn. Dit staat altijd aangegeven bij het product op de webshop, op deze manier proberen we open en transparant tegen onze klanten te zijn.
29 mrt. 2022
Bestelling nog niet gezien
8 apr. 2022
Snelheid van leveren
18 mei 2022
Goedemiddag, Dank je wel voor je review. Ik begrijp uit je bericht dat je een product hebt besteld met levertijd, dit wordt aangegeven via de webshop bij het product zelf. Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd
13 apr. 2022
snele leveren
24 mei 2022
7 mei 2022
6 mei 2022
12 apr. 2022
20 mei 2022
Goedemiddag, Dank je wel voor je review. Graag zouden we van je vernemen wat de reden van de 3 sterren is, uiteraard streven we naar een 5 sterren review. We horen graag van je!
11 apr. 2022
8 apr. 2022