Mamaloes.nlReviews

Beoordelingen voor Mamaloes.nl

1.787 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 mei 2022
Buggy besteld die helaas verroest is aangekomen. Fabricagefout, wie zal het weten. Gemeld en direct een gratis retourlabel gekregen en de mogelijkheid om ineens een nieuwe opgestuurd te krijgen. Goede afhandeling en vriendelijke dame :)

12 feb. 2022
Over het algemeen een prima webshop. Ze mogen alleen wel een duidelijkere beschrijving bij sommige producten er bij zetten. Ik had een hele grote bestelling gedaan, waarvan 1 product tegen viel… omdat het niet duidelijk in de beschrijving stond. Daarop een klacht ingediend, omdat ik een retour zelf zou moeten betalen. Daar was ik het niet mee eens, omdat het niet duidelijk genoeg in de beschrijving stond en ik dus niet goed genoeg geïnformeerd werd over het product. Maar helaas, geen medewerking van de webshop.. voor mij persoonlijk geen goede klantenservice.

Beoordelingen voor Mamaloes.nl

Ik heb veel spullen hier besteld. Matras, hoeslaken, tas, speelgoed.... Echt veel dingen en alles netjes op tijd gekomen, zonder schade echt kwalitatieve spullen. Ik ben zeer tevreden met mamaloes
Goede communicatie toen het pakje 1 dag later zou komen. Goede prijs ivgm andere shops.
Antwoord van Mamaloes.nl
Goedemiddag, Dank je wel voor je review. Wij vinden het fijn om te horen dat je onze communicatie als prettig hebt ervaren. We zien je graag weer terug op onze webshop of in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
Snelle en goede en meedenkende medewerkers.
Antwoord van Mamaloes.nl
Goedemiddag, Dank je wel voor je leuke review, daar doen we het voor! We wensen je heel erg veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
Optijd geleverd in België. Prijs kwaliteit
Antwoord van Mamaloes.nl
Goedemiddag, Dank je wel voor je review. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest, we wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
Uitstekende kwaliteit en snelle levering
Antwoord van Mamaloes.nl

Mama Loes leverde weer goede producten!
Antwoord van Mamaloes.nl
Goedemiddag Greetje, Dank je wel voor je leuke review, daar doen we het voor! We wensen je heel erg veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
makkelijk te bestellen, snelle levering
Antwoord van Mamaloes.nl
Goedemiddag Ad, Dank je wel voor je leuke review, daar doen we het voor! We wensen je heel erg veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
Heel goede service.
Antwoord van Mamaloes.nl
Goedemiddag Irene, Dank je wel voor je leuke review! We wensen je heel erg veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
Antwoord van Mamaloes.nl
Goedemiddag Jannet, Dank je wel voor je leuke review, daar doen we het voor! We wensen je heel erg veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes
Antwoord van Mamaloes.nl
Goedemiddag Jolanda, Dank je wel voor je leuke review, daar doen we het voor! We wensen je heel erg veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Team MamaLoes