koeka.com

193 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden291 beoordelingen in totaal

17 nov 2023
Kwalitatief goed product (omslagdoek). Naam laten borduren, op verschillende laptops, ipad en telefoon geprobeerd het lettertype aan te passen (er zouden twee lettertypes zijn), uiteindelijk maar opgegeven en de eerste optie qua lettertype gekozen. De applicatie op de website werkt daarin helaas niet vlekkeloos. Maar nog steeds een schitterend kraamcadeau! En ook snel geleverd!

9 aug 2023
Op de website staat vermeld voor 20:00 besteld morgen in huis. Wij kregen de bestelling 4 dagen later. Dit vind ik misleiding. Zegt ook wat je belooft of vermeld het niet op je website. Ik had bv beter bij Wehkamp of parental kunnen bestellen zij maken hun woordt wel waar.

Beoordelingen voor koeka.com

18 feb 2024

Eens fan, altijd fan

Besteld, de perfecte kleur die aangegeven was en ongelofelijk snel geleverd! Beter kan niet. Uiteraard de koeka kwaliteit. Meer dan zijn geld waard. Fijn dat mijn groter wordende kinderen nog steeds kunnen chillen onder hun favoriete deken.(ondertussen 1pers maat) Stiekem ook mijn favoriet deken voor koudere winteravonden in de zetel.
Goede kwaliteit! Ook was het een snelle service, we hadden de doekjes snel nodig omdat onze dochter heel ziek was en haar speendoekjes waren steeds vuil dus sliep ze soms zonder speendoekje wat ze niet zo leuk vond. Nu dus wat extra gekocht die ook goed te wassen zijn.
Snelle verzending was echt goed. Ik vond alleen de kleur van het product heel anders dan op de foto.
AB
Anette B.
groningen
Ik heb 2 omslagdoeken cadeau gegeven. Het lijken prachtige doeken te zijn.
Snel geleverd, product zoals verwacht en makkelijk verpakt.

Hele fijne deken

Had de deken de volgende dag al in huis. Hij is erg mooi.
mooie producten en voldoen aan kwaliteitsverwachting
Fijne producten, blij met mijn aankoop.

Snel verstuurd fan van alle spullen!

Snel verstuurd, fan van alle spullen!
Goed product. Zeer snelle bezorging
Snelle levering, top kwaliteit!
Mooi product, snelle levering
AK
Ans K.
Spaarndam
18 feb 2024
Super leuke slofjes

Snelle levering, kwalitatief mooi product

Onverwacht snelle levering (dit omdat de site aangaf dat het zo'n 3 werkdagen kon duren) mooi product. Verbetering: beschikbaarheid andere kleur en voorbeeld en keus van t lettertype en de grote
Prachtige omslagdoek. Snel geleverd, maar niet 'de volgende dag in huis'. Dus reken op 1 of 2 dagen extra.
Het duurde even voor ik contact kreeg. Verder is alles prima! Tip; werk niet met dhl. Lang verhaal! Mvrg
Ik moest even wachten maar uiteindelijk kreeg ik de badcape. Ga zo door!!!