Mooielampen.com- Logo - Beoordelingen

Mooielampen.com

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden652 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 nov 2022
Mooielampen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
GEWELDIGE SERVICE!!!!!!!. Door mijn eigen stomme fout was de lamp verkeerd bezorgd. Op zaterdag werd er na een mail van mij aan Mooielampen.com heel snel gereageerd. En dat gewoon op zaterdag. Op zondag werd ik telefonisch ingelicht met de oplossing. Ze stuurden een andere lamp nogmaals op. En dat ondanks dat er nog niet bekend was wat mijn fout was. Uiteraard heb ik ze ingelicht dat het geheel mijn fout was en ook daar kwamen ze met een keurige oplossing voor de verdere afhandeling. Ik zeg Zo Hoort Het, maar zie je het helaas niet vaak meer!!!

4 aug 2023
De lamp bleek niet op voorraad en ook niet meer na te bestellen bij de fabrikant. Vervolgens kwam er een mail met de vraag om te overleggen, geen duidelijk voorstel/opties. Op mijn verzoek werd het geld wel vlot teruggestort.

Beoordelingen voor Mooielampen.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters