Mooielampen.com- Logo - Beoordelingen

Mooielampen.com

179 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden647 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 nov 2022
Mooielampen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
GEWELDIGE SERVICE!!!!!!!. Door mijn eigen stomme fout was de lamp verkeerd bezorgd. Op zaterdag werd er na een mail van mij aan Mooielampen.com heel snel gereageerd. En dat gewoon op zaterdag. Op zondag werd ik telefonisch ingelicht met de oplossing. Ze stuurden een andere lamp nogmaals op. En dat ondanks dat er nog niet bekend was wat mijn fout was. Uiteraard heb ik ze ingelicht dat het geheel mijn fout was en ook daar kwamen ze met een keurige oplossing voor de verdere afhandeling. Ik zeg Zo Hoort Het, maar zie je het helaas niet vaak meer!!!

4 aug 2023
De lamp bleek niet op voorraad en ook niet meer na te bestellen bij de fabrikant. Vervolgens kwam er een mail met de vraag om te overleggen, geen duidelijk voorstel/opties. Op mijn verzoek werd het geld wel vlot teruggestort.

Beoordelingen voor Mooielampen.com

17 mei 2023
Heel goede service, had iets verkeerd terug gestuurd en zij hebben dat voor mij opgelost. Ook de wandlampen die we uiteindelijk gekozen hebben zijn erg mooi.
21 okt 2023
Mooi assortiment, snelle levering, komen afspraken na. Kreeg zelfs een hand geschreven bedankje, daar hou ik van! Kortom kan ze zeker aanbevelen!
13 apr 2023
Scherpe offerte ontvangen voor ons vakantiehuis in Oostenrijk. Levering, service en producten zijn perfect, kortom een zeer blij klant!
15 sep 2023
Eigenlijk doe ik nooit aan reviews maar dit bedrijf verdiend het om vermeld te worden, wat een fantastische service!!!
27 okt 2023
Snelle levering, goed verpakt. Handleiding summier, maar adequaat. Hangt prachtig boven de eettafel, tevens leestafel.
30 jun 2023

Goede klantenservice!

Heb telefonisch advies gevraagd en kreeg dat tot in detail. Verder precies zo geleverd, zoals aangeven op de website.
4 nov 2023

Verbeterpuntje: Evt.

Goed geholpen door medewerker Les de Ruijter. Verbeterpuntje: Evt. een retourformulier bij het pakket doen...
14 jun 2023
Uitstekende service! Netjes een e-mail ontvangen toen er vertraging bleek te zijn bij PostNL. Zoals het hoort!
6 jun 2023
Klantenservice denkt mee, is zeer vriendelijk en behulpzaam en mag met recht als uitmuntend beschouwd worden!
25 aug 2023
Goede begeleiding ontvangen tijdens onze zoektocht naar de juiste verlichting. Niets op aan te merken.
4 jun 2023
Zending wat later geleverd maar daar kunnen ze niets aan doen wel mooie lamp gekregen heel blij mee
27 jun 2023
Sublieme ervaring met deze webwinkel. Probleem razendsnel opgelost zoals het hoort.
7 okt 2023
vriendelijkheid siert de mens en dat is bij deze webwinkel absoluut van toepassing
22 jun 2023
Perfect advies ontvangen van Steven die ons keurig netjes te woord heeft gestaan.
Mooie lampen, goede kwaliteit, makkelijk te installeren, snelle bezorging, fijn!
4 mei 2023
overzichtelijke en duidelijke webshop. bestellen was eenvoudig en snel in huis
8 okt 2023
Mooie lampen,zeer degelijke kwaliteit. Bronzen spots a 184,95 Snel geleverd
30 aug 2023

Snelle bezorging

Plafondbalk wit besteld,volgende dag al bezorgd. Er mooi afgewerkte balk.
2 nov 2023
Geweldige service met vriendelijke mensen en mooie lampen gekocht
3 aug 2023
Betrouwbaar, doen wat ze beloven en zijn makkelijk te bereiken