robostofzuigers.nl- Logo - Beoordelingen

robostofzuigers.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28-12-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
robostofzuigers.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij robostofzuigers.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28-12-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor robostofzuigers.nl

27 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor robostofzuigers.nl

Wat Robostofzuigers zo goed maakt t.o.v. de grote online platformen is het goede persoonlijke advies en snelle reactie op al je vragen. Robostofzuigers gaf me zelfs een vergelijking van hun producten met producten die ze zelf niet aanbieden. Kortom uitstekende service! Daarnaast krijg je kwalitatief goede producten, razendsnel geleverd.
Ik ben onder de indruk. Deze robot maakt de vloer zelfstandig schoon. De technologie is fantastisch. Zowel het stofzuigen als het dweilen wordt perfect uitgevoerd. De robot is gemakkelijk te bedienen en in te stellen.
Ik had iets fout besteld, tijdens klaar maken van de bestelling werk ik gebeld of het wel Klopte. Alles perfect ook gelost en snel in huis
Positieve ervaring, leuk en handig briefje bij de verzending.
Goede service en levering
Prima service nadat het bleek dat de robot niet wilde lade. het was in 3 werkdagen vervangen voor een nieuwe.
Goede informatie, snelle levering, betaling achteraf.
Snelle levering goede producten zeker een aanrader!
Correctie afhandeling en beantwoord snel je vragen.
Süper handig apparaat.
Ik had een problemen om de robostofzuiger met mijn netwerk te laten communiceren. Ik heb de support lijn gebeld maar kreeg een voicemail. Deze heb ik niet ingesproken omdat ik dacht “ ik probeer het later nog eens” Diezelfde avond werd ik gebeld door Robostofzuigers met de vraag wat voor probleem ik had met de stofzuiger. Ik heb het uitgelegd en kreeg keurig antwoordt. Ik kan niet anders zeggen dat ik dat zeer attent vind.
Wij hebben eerst telefonisch contact gehad om ons te laten adviseren over welke stofzuiger het beste paste bij onze wensen. Hierbij werden wij heel goed geholpen. De stofzuiger ( Dreame L10 Pro) vlak na kerst besteld, bij absolute topdrukte voor bezorging en wij hadden hem desondanks binnen twee dagen in huis. De stofzuiger bevalt heel goed, wij denken erover om een tweede aan te schaffen.
De productbeschrijving was mooi uitgebreid zodat je voor de koop precies weet wat je in huis haalt. De levering was snel en netjes verpakt. Ook top dat ze zelf nog een blaadje bij de bestelling hadden gedaan met tips hoe je het best met de robotstofzuiger om kunt gaan en hoe je hem het best kunt onderhouden om er lang plezier van te hebben. Dus ik raad deze webshop absoluut aan!
Service is uitstekend, snel, persoonlijk en vriendelijk. M8 pro werd tijdig en netjes verpakt geleverd. Bij een klacht krijg je zeer snel antwoord en wordt er een goede oplossing geboden. Kreeg zelfs een kleine attentie als verrassing toegestuurd. Ook fijn is dat ze met Post.nl laten bezorgen, want die bezorgen netjes en bezorger is altijd vriendelijk (bij mij althans).
Geven goed advies en denken mee. Snelle levering en heel goed verpakt. De stofzuiger doet het boven verwachting goed.
Goede voorlichting. Extra NL gebruiksaanwijzing. Demo model netjes verpakt als nieuw. Snelle levering.
Erg prettig dat ik via whatsapp mijn vragen kon stellen m.b.t. kiezen juiste stofzuiger.