cleanfoods.nl

135 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 apr 2019
cleanfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 okt 2023
Wat ik heb besteld heb ik gekregen en het werd snel geleverd. Alleen jammer dat Cleanfoods afhankelijk is van levering wat de voorraad niet ten goede komt. Maar als ik weer wat nodig heb dan zal ik zeker weer een bestelling doen.

19 nov 2023
De producten van cleanfoods zijn fantastisch. Ik zou ze ook heel graag willen ontvangen, maar dit is al de 2e keer dat ik mijn bestelling niet heb ontvangen. Heel jammer. Ligt niet aan cleanfoods maar aan de vervoerder. Dus eigenlijk verdient DHL een slechte beoordeling
SM
Sabine M.
Den Haag

Beoordelingen voor cleanfoods.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters