cleanfoods.nl

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.499 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 apr 2019
cleanfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 okt 2023
Wat ik heb besteld heb ik gekregen en het werd snel geleverd. Alleen jammer dat Cleanfoods afhankelijk is van levering wat de voorraad niet ten goede komt. Maar als ik weer wat nodig heb dan zal ik zeker weer een bestelling doen.

19 nov 2023
De producten van cleanfoods zijn fantastisch. Ik zou ze ook heel graag willen ontvangen, maar dit is al de 2e keer dat ik mijn bestelling niet heb ontvangen. Heel jammer. Ligt niet aan cleanfoods maar aan de vervoerder. Dus eigenlijk verdient DHL een slechte beoordeling
SM
Sabine M.
Den Haag

Beoordelingen voor cleanfoods.nl

Zeer snelle levering van de goederen
10 mrt 2024
Prima en smaakvolle producten Snelle levering
Vind vooral de shake lekker en makkelijk
MC
Marc C.
Geel (België)
15 jun 2023

Beter serieus blijven.

Ik heb tot nu toe 3 pakjes van de pasta van konjac glucomannen gebruikt. Ze wogen in werkelijkheid 200gr, 190gr en 180gr. Er wordt beweerd dat gewone pasta 80 keer meer calorieën zou bevatten. 100 gr gekookte pasta bevat 140 cal en dat is 28 keer meer dan deze producten. Het pakje werd op de oprit gelegd zonder aan te bellen. En die 2 porties per zakje is dan toch voor smurfen.
26 jul 2023
Blij met de konjac producten. Geniet van gezonde pannenkoekjes voor mijn ontbijt, de pasta en rijst en de mango ijsjes tussendoor. Heerlijk en veel beter gevoel dan al die koolhydraten. Minder opgeblazen, minder trek tussendoor.
Producten zijn snel geleverd en alles in orde. Alleen stoort het me dat bv de konjac-spaghetti in dubbel plastic is ingepakt. Veel wegwerpmateriaal. Kost energie om ze te maken en te verwerken … onnodig
1 okt 2023
Afval shake .. Weinig kcal . Helaas vind ik de smaak niet echt top ....maar het helpt zeker als je gewicht wilt verliezen
15 nov 2023

Uitleggen wat bv ei bilubine is ? Beter

Beter! Uitleg filmpjes over hoe je het bereiden moet!! Het is erg nieuw en onbekend
RV
Ria v.
Den Haag
2 mei 2023
Goede producten passend bij mijn leefstile. Website niet echt klantvriendelijk.
Snel geleverd, prijs is oké, ook een gratis product erbij is aardig
15 aug 2023
Snelle levering. Goed verpakt. En wat ik al gebruikt heb was goed
RK
rob k.
scheveningen
gaat prima, soms geen voorraad, kwestie van beheren
Nog niet veel ervaring nee, maar noodles waren goed
13 sep 2023
Sneller service . Shake's smaken wel oke
8 sep 2023
Levering duurde langer dan was beloofd
25 aug 2023
Netjes verpakt en snelle bezorging
18 okt 2023
Wat ik al heb gebruikt is smaakvol
26 jul 2023
Correcte levering