blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nl

501 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.992 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mrt 2020
blitzhandel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 dec 2023
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk is het per ongeluk goed gekomen. Ik had een verkeerde versie besteld, die niet met macOS Sonoma compatible was. De versie die ik daarna kreeg wilde zich niet installeren. Online hulp met TimeViewer lukte niet, vermoedelijk door mijn onbekendheid met het programma, toen ik het nog eens probeerde de installeren, lukte het ineens wel, en bleek ik zelfs een versie te hebben met veel meer Office programma's dan in Office 2021 Home en Student geleverd zouden worden! Niet dat ik daar wat aan heb, want feitelijk gebruik ik alleen maar Microsoft Word. Ik wacht nog op restitutie van de verkeerd aangeschafte versie, maar dat zal ongetwijfeld binnen enkele dagen het geval zijn.

Op 05/11/2023 kocht ik de WinX DVD Ripper langs internet. Om te activeren werd er mij gevraag het E-mailadres en de licentiecode in te vullen. Voor het e-mailadres heb ik mijn e-mailadres ingevuld en in het volgend vakje mijn bijgeleverde code AANPG-A6NIG-R6O5O-ZPZBU. Dan op Activeren gedrukt er gebeurde niets. Enkel melding verkeerde code. Nog enkele keren mijn e-mailadres ingevuld: melding bleef zich herhalen. Wat heb ik mis gedaan? Krijg de cd-ripper niet opgestart. Hebben jullie een oplossing voor dir probleeem? Hoogachtend etienne.geerts3@telenet.be

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

Wordt beoordeeld
Ze verkopen een besturingssysteem Windows 7 met een code die men niet kan activeren. Met andere woorden, na een tijd onbruikbaar. Win7 kan men zo downloaden, en een code kost 2,99 euro. Zij vragen 11,13 euro. Ik heb 2x win 7 bij hun gekocht, en te laat bemerkt, dat het onbruikbaar is.

Onduidelijke voorwaarden voor terugbetaling

Als je software via de mail koopt heb je geen recht op geldteruggave. ook als de (illagale) software niet geinstalleerd kan worden. Dit bij het bestellen duidelijker bekend gemaakt worden. Niet op een mij onduidelijk formulier.
13 jan 2024
zorgen dat problemen echt worden opgelost
MIJ ORDER NOG NIET GELEVEERD

Kan mijn bestelling WinX DVD Ripper niet activeren

Ik heb iets gekocht maar krijg er een verlopen licentie bij al meerdere mails gestuurd met bewijs maar helaas heb nog geen goede licentie en ook mijn aankoop bedrag nog niet terug. Heb het programma drinegend nodig Maar ja nu zwijgen ze in alle talen Wel bericht gehad dat mijn klacht is aan gekomen. Ze kunnen wel vlot zijn met mailen zelfs als je midden in de nacht besteld Maar als er iets niet klopt zwijgen ze . Vind het erg nalatig en slordig om een programma met een verlopen licentie te verkopen
HW
HAN W.
Gorinchem
3 sep 2023
Aangeschaft EASUS programma back up voor het leven was na ettelijke contacten niet te downloaden. Betaald bedrag wordt na overleg met Clemens van Blifzhandel 24 gecrediteerd, maar duur 3 werkdagen. Bedrag is nog niet binnen.
21 mei 2023
Krijg geen antwoord op geld terug
2 sep 2023

Not clear it wasnt for mac

Zeer slechte ervaring, levert verkeerd niet werkend product, niet conform beschrijving. Kwestie opgelost via Paypal in mijn voordeel en vervolgens sturen ze illegaal aanmaningen en incasso. Reageert dat ik maar moet betalen met een bullsh*t verhaal. Nooit meer kopen daar!
28 aug 2023
Downloaden proefversie van Adobe kan alleen nog van premiere 2023, waardoor code voor versie 2022 niet werkt. Installatie en validatie lukt dus niet, mail met Blitzhandel24 lukt niet ivm geen reactie
de info over digitale levering is onduidelijk en de klachtafhandeling hierover is niet goed. geld terugkrijgen is blijkbaar een probleem, ook al is het produkt niet gebruikt
10 sep 2023
Product sleutel werkte niet. Product activeren lukte niet. Ze schuiven het op elkaar af en de consument is de dupe helaas.
BJ
15 okt 2023

Verkeerd geleverd

verkeerde geleverd en klantenservice vertelde dat het allemaal mijn schuld was. Pech voor mij niets aan te doen!
8 jun 2023
Wordt beoordeeld
Het werkt nog niet heb al een medewerker aan de telefoon gehad en weer een mail gestuurd wacht no steeds
30 apr 2023
installatie codes werken niet avg virusscanner meer dan 22 euro kwijt
16 jul 2023
Wordt beoordeeld
eerlijke software verkopen waar de licentie sleutel geldig van is
20 okt 2023
geen email contact,ze verkopen demo`s geen voledige versies.
29 jul 2023
De kaspersky total security license is Not Valid .