blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nl

506 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.957 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mrt 2020
blitzhandel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 dec 2023
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk is het per ongeluk goed gekomen. Ik had een verkeerde versie besteld, die niet met macOS Sonoma compatible was. De versie die ik daarna kreeg wilde zich niet installeren. Online hulp met TimeViewer lukte niet, vermoedelijk door mijn onbekendheid met het programma, toen ik het nog eens probeerde de installeren, lukte het ineens wel, en bleek ik zelfs een versie te hebben met veel meer Office programma's dan in Office 2021 Home en Student geleverd zouden worden! Niet dat ik daar wat aan heb, want feitelijk gebruik ik alleen maar Microsoft Word. Ik wacht nog op restitutie van de verkeerd aangeschafte versie, maar dat zal ongetwijfeld binnen enkele dagen het geval zijn.

16 apr 2023
Weten niet waar ze het over hebben. Je komt met een 100% uitleg en ze begrijpen het nog niet. Wil mijn geld terug hebben omdat de software die ik heb besteld niet kan installeren. Zal bij jullie nooit meer iets bestellen en zal dit ook op FB vermelden om niets zo maar bij jullie iets te bestellen. Volgens ons gaat het alleen om geld te verdienen en niet om goede service te geven.

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

Geen nederlandstalig personeel in eerte instantie niet goed geholpen
Wordt beoordeeld
Slecht geholpen, dagen worden niet, onduidelijk of maar deels beantwoord.
Ze verkopen een besturingssysteem Windows 7 met een code die men niet kan activeren. Met andere woorden, na een tijd onbruikbaar. Win7 kan men zo downloaden, en een code kost 2,99 euro. Zij vragen 11,13 euro. Ik heb 2x win 7 bij hun gekocht, en te laat bemerkt, dat het onbruikbaar is.

Onduidelijke voorwaarden voor terugbetaling

Als je software via de mail koopt heb je geen recht op geldteruggave. ook als de (illagale) software niet geinstalleerd kan worden. Dit bij het bestellen duidelijker bekend gemaakt worden. Niet op een mij onduidelijk formulier.
BV
Bob V.
Ekeren Antwerpen
6 jan 2024
13 jan 2024
zorgen dat problemen echt worden opgelost
MIJ ORDER NOG NIET GELEVEERD
de info over digitale levering is onduidelijk en de klachtafhandeling hierover is niet goed. geld terugkrijgen is blijkbaar een probleem, ook al is het produkt niet gebruikt
30 mrt 2023

Geen opmerkingen
19 nov 2023
16 apr 2023
4 apr 2023
Door er voor te zorgen dat de klant zijn bestelde goederen thuis krijgt bezorgd. Tot nu toe niks ontvangen. DHL weet niet waar het is, en lokale bezorgers zeggen dat zij het nog niet ontvangen hebben.

Kan mijn bestelling WinX DVD Ripper niet activeren

Op 05/11/2023 kocht ik de WinX DVD Ripper langs internet. Om te activeren werd er mij gevraag het E-mailadres en de licentiecode in te vullen. Voor het e-mailadres heb ik mijn e-mailadres ingevuld en in het volgend vakje mijn bijgeleverde code AANPG-A6NIG-R6O5O-ZPZBU. Dan op Activeren gedrukt er gebeurde niets. Enkel melding verkeerde code. Nog enkele keren mijn e-mailadres ingevuld: melding bleef zich herhalen. Wat heb ik mis gedaan? Krijg de cd-ripper niet opgestart. Hebben jullie een oplossing voor dir probleeem? Hoogachtend etienne.geerts3@telenet.be
Ik heb iets gekocht maar krijg er een verlopen licentie bij al meerdere mails gestuurd met bewijs maar helaas heb nog geen goede licentie en ook mijn aankoop bedrag nog niet terug. Heb het programma drinegend nodig Maar ja nu zwijgen ze in alle talen Wel bericht gehad dat mijn klacht is aan gekomen. Ze kunnen wel vlot zijn met mailen zelfs als je midden in de nacht besteld Maar als er iets niet klopt zwijgen ze . Vind het erg nalatig en slordig om een programma met een verlopen licentie te verkopen
9 jul 2023
Wordt beoordeeld

Dubbele bestelling. Geen waarschuwing. Gewoon betalen

Ik heb in Feb AVG Ultimate besteld. Om een of andere reden is de licence key niet geaccepteerd. In Juni kreeg ik de melding Antitrack licentie gaat verlopen, wat onder deel is van AVG Ultimate. Dus die heb ik ook bij jullie besteld, maar ook van deze kreeg ik de licence key niet geupdate. Toen wilde ik deze bestelling cancellen, maar dat gaat niet. Waarom hebben jullie geen controle op dubbele bestellingen en waarom is jullie teruggave beleid zo rigide ??
HW
HAN W.
Gorinchem
3 sep 2023
Aangeschaft EASUS programma back up voor het leven was na ettelijke contacten niet te downloaden. Betaald bedrag wordt na overleg met Clemens van Blifzhandel 24 gecrediteerd, maar duur 3 werkdagen. Bedrag is nog niet binnen.