alarmsysteemexpert.nl- Logo - Beoordelingen

alarmsysteemexpert.nl

149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.033 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 okt 2021
alarmsysteemexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 mei 2023
Een beveiligingssysteem onder de knie krijgen is nieuw voor mij en welk systeem moet je kiezen? Wij waren al een tijdje op zoek en zijn uiteindelijk geweldig geholpen bij alarmsysteemexpert.nl. Super service en advies, het was meteen duidelijk wat de beste optie was qua systeem en qua leverancier. De keus viel op Ajax, dat onderscheidt zich echt van alle andere systemen die wij hebben gezien, het is heel goed doordacht en met de juiste oplossingen. Daarna volgde het meedenken en het plan dat alarmsysteemexpert.nl voor ons heeft gemaakt. Het traject gaat meteen lekker vlot van start, en die vaart blijft erin, heel fijn want dan kan je zelf ook door als je het systeem aan het installeren bent. Kortom, top!

Ondanks dat ik het geluid uit heb staan, krijg ik steeds een geluidje op de telefoon, dat er iemand langs komt , zelfs op 6 m afstand.Dat vind ik heel storend. Kan de bel ingesteld worden op 1 m. ? Dat is meer dan voldoende afstand.

Beoordelingen voor alarmsysteemexpert.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters