alarmsysteemexpert.nl- Logo - Beoordelingen

alarmsysteemexpert.nl

147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.033 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 okt 2021
alarmsysteemexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 mei 2023
Een beveiligingssysteem onder de knie krijgen is nieuw voor mij en welk systeem moet je kiezen? Wij waren al een tijdje op zoek en zijn uiteindelijk geweldig geholpen bij alarmsysteemexpert.nl. Super service en advies, het was meteen duidelijk wat de beste optie was qua systeem en qua leverancier. De keus viel op Ajax, dat onderscheidt zich echt van alle andere systemen die wij hebben gezien, het is heel goed doordacht en met de juiste oplossingen. Daarna volgde het meedenken en het plan dat alarmsysteemexpert.nl voor ons heeft gemaakt. Het traject gaat meteen lekker vlot van start, en die vaart blijft erin, heel fijn want dan kan je zelf ook door als je het systeem aan het installeren bent. Kortom, top!

Ondanks dat ik het geluid uit heb staan, krijg ik steeds een geluidje op de telefoon, dat er iemand langs komt , zelfs op 6 m afstand.Dat vind ik heel storend. Kan de bel ingesteld worden op 1 m. ? Dat is meer dan voldoende afstand.

Beoordelingen voor alarmsysteemexpert.nl

Alle vragen worden uitstekend klantgericht beantwoordt, met een geweldige snelheid!
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Wat ontzettend leuk dat je ons deze review stuurt, wij doen erg ons best voor een vlotte afhandeling!

Correcte levering

1 bestelling geplaatst en correct behandeld en geleverd.
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Super dat je de tijd voor ons neemt bedankt!
Goede service, snel verzenden
Alles correct zoals het moet.
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Goed om te horen bedankt!
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Leuk bedankt zeg voor de review!
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Bedankt voor de review leuk dat je voor ons de tijd neemt.
PD
Patrick D.
Zaffelare
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Bedankt dat u de tijd neemt om ons te beoordelen, het is erg jammer dat er geen toelichting gegeven wordt door u zodat wij aan deze punten kunnen werken. We zouden het leuk vinden als u ons belt zodat we dit kunnen bespreken! We hebben u ook al eens geprobeerd te bellen helaas gaf u niet thuis en moeten voor nu deze review als nep beschouwen.
5 mei 2023

Super tevreden!

12 mei 2023
Leuk Frances, Wat een mooie review! We doen erg ons best en dit is leuk om terug te lezen.
25 nov 2023
Super bedrijf veel kennis van zaken. Zeker de support mannen!! Alleen iets meer doen aan de bereikbaarheid👍. Gr. Edwin
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Wat een ontzettend leuke review! Altijd fijn zaken te doen Edwin. We zijn bezig met de bereikbaarheid hoor, goed dat je dit aankaart!