alarmsysteemexpert.nl- Logo - Beoordelingen

alarmsysteemexpert.nl

149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.033 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 okt 2021
alarmsysteemexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 mei 2023
Een beveiligingssysteem onder de knie krijgen is nieuw voor mij en welk systeem moet je kiezen? Wij waren al een tijdje op zoek en zijn uiteindelijk geweldig geholpen bij alarmsysteemexpert.nl. Super service en advies, het was meteen duidelijk wat de beste optie was qua systeem en qua leverancier. De keus viel op Ajax, dat onderscheidt zich echt van alle andere systemen die wij hebben gezien, het is heel goed doordacht en met de juiste oplossingen. Daarna volgde het meedenken en het plan dat alarmsysteemexpert.nl voor ons heeft gemaakt. Het traject gaat meteen lekker vlot van start, en die vaart blijft erin, heel fijn want dan kan je zelf ook door als je het systeem aan het installeren bent. Kortom, top!

Ondanks dat ik het geluid uit heb staan, krijg ik steeds een geluidje op de telefoon, dat er iemand langs komt , zelfs op 6 m afstand.Dat vind ik heel storend. Kan de bel ingesteld worden op 1 m. ? Dat is meer dan voldoende afstand.

Beoordelingen voor alarmsysteemexpert.nl

24 dec 2023
Leuk bedankt!
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Bedankt dat u de tijd neemt om ons te beoordelen, het is erg jammer dat er geen toelichting gegeven wordt door u zodat wij aan deze punten kunnen werken. We zouden het leuk vinden als u ons belt zodat we dit kunnen bespreken! We hebben u ook al eens geprobeerd te bellen helaas gaf u niet thuis en moeten voor nu deze review als nep beschouwen.
5 mei 2023

Super tevreden!

12 mei 2023
Leuk Frances, Wat een mooie review! We doen erg ons best en dit is leuk om terug te lezen.
25 nov 2023
Super bedrijf veel kennis van zaken. Zeker de support mannen!! Alleen iets meer doen aan de bereikbaarheid👍. Gr. Edwin
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Wat een ontzettend leuke review! Altijd fijn zaken te doen Edwin. We zijn bezig met de bereikbaarheid hoor, goed dat je dit aankaart!
18 jul 2023
Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Voor de tweede keer op rij een bestelling geplaatst en mooi op tijd geleverd. Ik was alleen vergeten om de beugels erbij te bestellen en deze werden netjes nagezonden nadat ik ze met korting betaald had. Echt een aanrader!!
25 jul 2023
Super leuk dat je de tijd neemt om ons een review te geven! Bedankt.
Super snelle levering. Jammer dat dit niet de juiste camera voor mij bleek te zijn dit was uiteraard een fout van mezelf . Service en contact prima in orde
25 jul 2023
Fijn dat je een positieve review achterlaat! Bedankt.
-De snelheid waar ze mee terug belde -De tijd die ze namen of goed uitleg te geven Dit is al de 3e keer dat ik bij hun bestel
10 aug 2023
Heel erg bedankt voor deze review! Dit is erg leuk om terug te lezen wij waarderen het zeer dat je de tijd neemt voor ons om ons te beoordelen.
Na mijn bestelling kon ik alles volgen, wanneer het klaar stond , vertrek en aankomst.na 3 dagen alles netjes ontvangen !
1 aug 2023
Erg bedankt voor de review!
16 aug 2023

Jablotron…

Bij het bestellen alarm Jablotron uitstekende ondersteuning gekregen. Snelle levering. Snelle activatie van het systeem.
17 aug 2023
Leuk om te horen! Bedankt dat je de tijd wilde nemen om ons te reviewen.
21 apr 2023

Ook voor goed advies kun je bij alarmsysteemexpert terecht

Had hulp nodig bij keuzes, en werd supergoed geholpen. Offerte met betaallink, veel gemakkelijker wordt het niet!
25 apr 2023
Leuk om te horen! Bedankt voor de review.
7 okt 2023
Mijn product werd met alle zorg ingepakt, kwam goed verpakt had geen enkel teken van schade. De bezorg service van Alarmsysteemexpert is een aanrader voor vele bedrijven. De details van je bezorging via de website is echt top. Goede afhandeling van mijn bestelling. Ik zal mijn toekomstige bestelling vaker gebruik van alarmsysteemexpert.
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Wauw, wat een ontzettend leuke review! We werken hier hardvoor dus dit is erg leuk terug te lezen. Ik geef het door aan de logistiek.
28 sep 2023

Heel goed geholpen

Het valt niet mee om aan digibeten uit te leggen wat ze moeten doen op de computer. Daarom is het zeer te waarderen dat de helpdesk erin geslaagd is om ons zodanig te informeren dat het uiteindelijk allemaal gelukt is.
3 okt 2023
Fijn om te horen! We hebben het doorgegeven aan onze technische dienst! Bedankt voor de review.

correcte en fijne firma

goede service. hulp via whatsapp voor aansluiting. bleek nadien dat mijn smart deurbel niet compatibel was met hun poe powerline. heb die in originele staat en verpakking mogen terugsturen. top hulp en service
12 mei 2023
Fijn om te horen! Wij doen ons best voor iedereen, vervelend dat hij niet werkte natuurlijk.
24 nov 2023
Jaren goede ervaringen mee in dit geval afwijkend nieuwer model geleverd, wat prima is, maar door de verschillende modellen door mekaar was klant niet helemaal blij..
Antwoord van alarmsysteemexpert.nl
Hoi, Dit kan weleens gebeuren inderdaad als er een uitlopend model is dan sturen wij een nieuwere als gratis update.
7 jul 2023

Eenvoudig te installeren.

Eenvoudig te installeren en werkt perfect via de app. Jammer dat je het alarm kan activeren terwijl er nog een deur of raam open staat.
12 jul 2023
Bedankt voor je review! Kunnen we je ergens mee helpen? neem dan even contact op met ons.
19 mei 2023

Beveiliging camera aangeschaft

Een mooie camera aangeschaft, het was een demo model dus interessant afgeprijsd. Maar hij zag er als nieuw uit. E. Het werkt perfect
24 mei 2023
Hoi Fred, al onze demo modellen zijn nagekeken door de Technische dienst dus inderdaad in zo goed als nieuw staat! Fijn dat alles zo bevalt.

Reolink Poe

Zojuist Reolink wifi retour aangemeld! Zojuist de Reolink Poe ontvangen en gemonteerd! Zeer scherp en tevreden!
Goed om te horen zeg!
14 aug 2023
Goede communicatie, goed advies en meedenken en snelle levering.
17 aug 2023
Wat fijn dat je deze review plaatst, wij zijn hier erg blij mee!
21 aug 2023
Uitstekende voorlichting en service. Van harte aanbevolen.
28 aug 2023
Wij hebben dit met plezier gedaan! Bedankt voor je moeite om een review te schrijven!
9 aug 2023

Service TOP!!

Service......beter doen niets, gewoon zo verder doorgaan.
10 aug 2023
Wat ontzettend leuk deze review! Hier doen we ons best voor en dat loont dus. Hartstikke bedankt!!