matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

150 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.187 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 dag geleden
Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Prima toppertje en snelle levering
19 jul 2023
Beste N, Je hebt bij ons een dun toppertje gekocht; de TOPCOVER. Eigenlijk is het geen echte topper, want er zit geen schuimen vulling in. De Topcover is 3 cm hoog en vooral bedoeld als dikke hygienische laag op het matras, of.... om de naad tussen twee matrassen te bedekken. Het maakt je matras een beetje zachter. Tot een volgende keer! Matrasaanhuis
6 jul 2023

Heb me review aangepast.

Na wat matrassen met proefslapen bij andere winkels, was ik bij deze winkel de favoriet of de adry cool aangeraden voor mijn lage rugpijn. Stevige tot gemiddelde matrassen, prima, want ik lig niet graag zacht. Ik heb dan de adry cool gekozen en ik lig goed, geen helse lage rugpijn meer en dat voor een lage prijs service een dikke 10! Ik ben 1,58m groot en weeg 48 kilo en heb een gevoelige rug.

Tot de volgende keer!

Transparante, snelle service. Product voldoet aan verwachtingen.
4 jul 2023
Beste T, Bedankt voor de 5 sterren-beoordeling! Hier zijn we hartstikke blij mee! Je hebt bij ons gekozen voor de stevige pocketveer matras type Favourite Plus. De microveringen in dit matras zorgen voor een goede en stabiele lig. Het matras heeft zowel een winter- als een zomerzijde. Tot de volgende keer en nogmaals bedankt voor het vertrouwen! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
GW
1 jul 2023
In 1 woord geweldig
4 jul 2023
Beste familie Wolters, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Kort en krachtig! U heeft gekozen voor de topper type Oslo met een koudschuim kern van HR40. Deze topdekmatrassen hebben een zéér goede ventilatie. In combinatie met de 100% katoenen molton en hoeslaken een ware genot op om te slapen. We wensen u nog veel genoegen met uw bestelling en tot de volgede keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
30 jun 2023
4 jul 2023
Beste W, Hartelijk dank voor je bestelling bij Matrasaanhuis.nl! Je hebt bij ons gekozen voor de Bodyrol Grande. Deze grote lichaamskussen heeft een vulling van traagschuim vlokken. Daardoor is de Bodyroll Grande een ware verlichting voor zijslapers en zeer comfortabel. We wensen je nog veel plezier met de nieuwe Bodyroll Grande. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
16 jun 2023
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Kloet, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren! U had gekozen voor de zitkussen met een hoes. Dit is ons stevige zitkussen voor een relaxte wijze van ondersteuning in bed. Het zitkussen kunt u ook gebruiken om verhoogd te liggen. Bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
15 jun 2023
Duidelijke website en snelle levering, goede kwaliteit
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Nijhof, Hartelijk bedankt voor de fantastische beoordeling en de 5 sterren. Hier zijn we als bedrijf heel erg blij mee! U had gekozen voor de matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zacht bovenlaag. Een heerlijk matras gemaakt van een combinatie van 7 zone-pocketvering en koudschuim afwerking. In vele maten op voorraad! Wellicht tot de volgende bestelling Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
14 jun 2023

Handvaten zijn jkant

Misschien aan de zijkant van de matras handvaten hangen handiger om matras om te draaien
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Maris, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. U had gekozen voor de matras type American Special. Ons extra luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Bedankt voor de goede tip om aan de zijkanten handvaten te hebben. We zullen dit meenemen voor in de toekomst. Hartelijk bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 jun 2023
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Baars, Hartelijk bedankt voor de 4 sterren beoordeling. Gelukkig staan mijn collega's telefonisch altijd klaar voor alle klantvragen. Fijn dat het goed is gegaan. U had gekozen voor de matras type Joy. Een zeer comfortabel matras met Bonell binnenvering en koudschuim. In vele maten op voorraad en voor 13:00 besteld is de volgende werkdag in huis! Hartelijk bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 jun 2023
Goede ervaring
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Visser-Vd Meij, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Hier zijn we als bedrijf erg blij mee. U had gekozen voor de matras onderlegger vilt. Deze onderlegger heeft als functie een buffer te vormen tussen uw en de onderzijde van het bed. Als extra heeft deze onderlegger hoekbandjes die om het matras worden gedaan. Bestemd voor lattenbodem, boxspring, spiraalvering of harde bodem. In verschillende maten op voorraad en voor 13:00 besteld is de volgende werkdag in huis. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
9 jun 2023
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Tomassen, Hartelijk bedankt voor uw bestelling en de 4 sterren beoordeling. U had gekozen voor de Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en zacht bovenlaag. Een heerlijk matras gemaakt van een combinatie van 7 zone-pocketvering en koudschuim. In vele maten op voorraad! Nogmaals bedankt voor de bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
8 jun 2023
Mooie prijs, snelle levering en uitstekende kwaliteit van de anti slip voor matrassen en toppers
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Groen, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. U had gekozen voor de matras onderlegger anti slip. Een matrasbeschermer dat net een klein beetje extra geeft dankzij de uitvoering van 1.000 noppen. Voor 13:00 besteld is de volgende werkdag in huis. Bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
6 jun 2023
Top bedrijf, perfected matras, lieve mensen, beveel het aan!
7 jun 2023
Beste mevrouw Bultje, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. Super fijn om te horen dat alles toch goed is verlopen na wat problemen met de levering. Ondanks dat hopen we dat alles naar wens. U had gekozen voor het matras Idol. Eenvoudig maar een comfortabel matras met bonell binnenvering en koudschuim afwerking. Wellicht tot de volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
3 jun 2023
7 jun 2023
Beste familie Bouwman, Hartelijk bedankt voor uw bestelling en de positieve beoordeling. U had gekozen voor de Favourite Orthopedic en de Holland Special. We hopen dat alles goed naar wens is en wellicht tot de volgende bestelling :) Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
1 jun 2023
Lekker dat je af en toe een mailtje krijg van topper draaien
7 jun 2023
Beste familie Barendse, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Fijn om te horen dat onze 3-maandelijkse attentie service bevalt. We doen ons best om onze klanten te adviseren het matras te draaien of te keren. Nogmaals, bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
31 mei 2023
Alles ging naar wens
7 jun 2023
Beste familie Visser, Hartelijk bedankt voor uw bestelling en de positieve beoordeling. U had gekozen voor de Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zachte bovenlaag. De matras type Favourite is in vele maten verkrijgbaar. Nogmaals, bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
31 mei 2023
2 jun 2023
Beste familie van Belkom, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren! U had gekozen voor de zitkussen. Dit is ons stevige kussen voor een relaxte wijze van ondersteuning in bed. Een stevige kern van comfortschuim. Deze hebben we altijd op voorraad. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
MB
Marry B.
HUIZEN
29 mei 2023
Super goed telefonisch advies gekregen!
7 jun 2023
Beste familie Bakker, Hartelijk bedankt voor uw bestelling en de positieve beoordeling/5 sterren. Fijn om te horen dat u telefonisch goed bent geholpen. U had gekozen voor de Favourite Plus. Ons luxe matras met pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag. In vele maten altijd op voorraad. Nogmaals, bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
29 mei 2023
Ik heb meteen de eerste nacht 8 uur geslapen op dit matras, het is dat ik moest werken anders was ik blijven liggen.
7 jun 2023
Beste familie van den Hengel, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Hier zijn we erg blij mee als bedrijf! Super fijn om te horen dat de Holland Special goed is bevallen. Ons speciale maatwerk matras met pocketvering en koudschuim. Deze maatwerk matrassen kunnen wij altijd volledig afstemmen op uw wensen. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
28 mei 2023

Goede prijs en kwaliteit

Niwts
2 jun 2023
Beste familie van Braam, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling, hier zijn we erg blij mee! U had gekozen voor de Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zacht bovenlaag. Dit matras is in vele maten verkrijgbaar. We wensen u nog veel genoeg met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl