matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

150 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.187 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

17 okt 2023
Fijne service en topmatras!
16 nov 2023
Beste Marijke, Super bedankt voor de 5 sterren beoordeling! De American Special matras is uw keuze geworden. Dit geweldige matras produceren wij in 3 verschillende hardheden en wordt standaard voorzien met een afritsbare tijk van bamboe. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
11 sep 2023

Snelle levering goede €

Snelle levering goede prijs
25 sep 2023
Beste Debbie, Hartelijk dank voor uw mooie 5 sterren! Jullie keuze is gevallen op de Favourite Plus matras. Dit matras heeft een medium/stevige hardheid en is afgewerkt met een mooie dubbele biesafwerking. Ook in de niet gangbare afmetingen, houden we dit matras op voorraad. Want vandaag besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
15 mei 2023
Goede service en producten 😊
25 mei 2023
Beste mevrouw Butter, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren, de positieve beoordeling en uiteraard de bestelling. Fijn om te horen dat de producten naar wens zijn. Hier zijn we als bedrijf erg blij mee. Wellicht tot de volgende grote bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
10 okt 2023
vakkundig, helder advies.
16 nov 2023
Beste Hanneke, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! De Nasa Duo matras is uw keuze geworden. Dit type matras houden we op voorraad en kan binnen 1 werkdag al in huis zijn. De Nasa Duo is een pocketveer matras met twee verschillende schuimsoorten. De ene zijde voorzien van traagschuim (zacht) en de andere zijde voorzien van koudschuim (iets steviger). We wensen je nog veel genoegen met de Nasa Duo matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
16 apr 2023
Doen wat ze moeten doen.
18 apr 2023
Beste familie Klein, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling. Hier zijn we als bedrijf erg blij mee! Fijn dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel genoegen met de Topdekmatras Oslo. Deze topper geeft u extra comfort op uw bestaande matras. Wellicht tot de bestelling. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl
WB
2 nov 2023
Alles goed geregeld.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw Winny, U heeft gekozen voor ons slaaphulpje in bed: de Bodyroll. Een korte rol van ongeveer 1 meter lang, die u helpt om een fijne slaaphouding te krijgen. De rol is gemakkelijk in gebruik en kan de drukpunten verminderen tijdens het slapen. Geniet er maar vele nachten van. Groeten van Matrasaanhuis
31 mei 2023
Alles ging naar wens
7 jun 2023
Beste familie Visser, Hartelijk bedankt voor uw bestelling en de positieve beoordeling. U had gekozen voor de Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zachte bovenlaag. De matras type Favourite is in vele maten verkrijgbaar. Nogmaals, bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
12 okt 2023
Zeer goede service
16 nov 2023
Beste Willem, Bedankt voor de 5 sterren! Hier zijn we als bedrijf erg blij mee. Je hebt bij ons gekozen voor de Monaco Special matras in de zachte variant. De Monaco Special matras is een pocketveer matras die we kunnen produceren in iedere stevigheid naar wens. We zijn erg blij dat u onze service als zéér goed heeft ervaren. We wensen je nog veel genoegen met de Monaco Special. Team Matrasaanhuis.nl
GW
1 jul 2023
In 1 woord geweldig
4 jul 2023
Beste familie Wolters, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Kort en krachtig! U heeft gekozen voor de topper type Oslo met een koudschuim kern van HR40. Deze topdekmatrassen hebben een zéér goede ventilatie. In combinatie met de 100% katoenen molton en hoeslaken een ware genot op om te slapen. We wensen u nog veel genoegen met uw bestelling en tot de volgede keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
21 jul 2023
Hele goede matras
10 aug 2023
Beste familie Dijkhuizen, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Fijn om te horen dat alles naar wens is. U had gekozen voor de matras Nasa Duo. Een heerlijk matras met traagschuim en koudschuim. In vele maten op voorraad beschikbaar. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
7 nov 2023
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Gabriele, Jij had gekozen voor de Holland Special; ons no-nonsens-matras van 21 cm hoog. Mooi afgewerkt met pocketvering en koudschuim. Te bestellen in 3 stevigheden. Wij kunnen deze maatwerk matrassen binnen 2 weken maken én bezorgen. Gezien uw 5 sterren, mag ik begrijpen dat u zeer tevreden bent over dit matras. Dank u voor uw review en graag tot een volgende keer. Groeten van team Matrasaanhuis
13 jun 2023
Goede ervaring
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Visser-Vd Meij, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Hier zijn we als bedrijf erg blij mee. U had gekozen voor de matras onderlegger vilt. Deze onderlegger heeft als functie een buffer te vormen tussen uw en de onderzijde van het bed. Als extra heeft deze onderlegger hoekbandjes die om het matras worden gedaan. Bestemd voor lattenbodem, boxspring, spiraalvering of harde bodem. In verschillende maten op voorraad en voor 13:00 besteld is de volgende werkdag in huis. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
11 sep 2023
Prima service
25 sep 2023
Beste familie Mulder, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling, hier zijn we als bedrijf heel erg blij mee! U had gekozen voor onze zitkussen. Dit is ons stevige zitkussen voor een relaxte wijze van ondersteuning in bed. Om te lezen, Televisie te kijken of om onder uw voeten/benen te plaatsen. Dit zitkussen is zeer praktisch om te gebruiken in bed. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
12 aug 2023
Prima matras.
17 aug 2023
Beste familie Derksen, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! U had gekozen voor de matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zachte bovenlaag. Een heerlijk matras gemaakt van een combinatie van 7 zone-pocketvering en koudschuim afwerking. In vele mate op voorraad. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
zeer tevreden
18 apr 2023
Beste familie Breen, Hartelijk bedankt voor de positieve reactie en de 5-sterren beoordeling. U had gekozen voor de matras Favourite Orthopedic. Ons matras gemaakt van een combinatie van 7 zone-pocketveringen en koudschuim afwerking. Deze hebben we in verschillende afmetingen op voorraad, voor 13:00 uur besteld is de volgende dag in huis! Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl
28 mei 2023

Goede prijs en kwaliteit

Niwts
2 jun 2023
Beste familie van Braam, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling, hier zijn we erg blij mee! U had gekozen voor de Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zacht bovenlaag. Dit matras is in vele maten verkrijgbaar. We wensen u nog veel genoeg met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
2 nov 2023
19 aug 2023
31 aug 2023
Beste familie Bonnema, Hartelijk dank voor uw mooie 5 sterren! Hier zijn wij als bedrijf ontzettend blij mee. Jullie keuze is gevallen op de Favourite Plus matras. Dit matras heeft een medium/stevige hardheid en is afgewerkt met een mooie dubbele biesafwerking. Ook in de niet gangbare afmetingen, houden we dit matras op voorraad. Want vandaag besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
17 aug 2023
31 aug 2023
Beste Tiny, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor het topdekmatras Nasa Duo. Het bijzondere aan deze topper, is dat de kern bestaat uit twee schuimsoorten. 4 cm traagschuim én 2 cm koudschuim. Het traagschuim zorgt voor een geweldig zacht gevoel en het koudschuim voor de beste ventilatie. We wensen je nog veel genoegen met de Topdekmatras Nasa Duo! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl