matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.186 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 okt 2023
We hadden al twee basismatrassen van Matrasaanhuis, voor 2 logeerbedden. Die bevielen ons (onze gasten :-) ) al heel goed. Nu hebben we voor ons eigen tweepersoonsbed de American special en de Monaco special besteld. De een stevig de ander medium. We hebben nu bijna 2 weken op deze matrassen geslapen en ze bevallen heel goed. Zeer goed ademend, en de bamboe-tijk is natuurlijk ook heel fijn om vocht af te voeren. De matrassen bieden aan elk van ons met verschillende gewicht prima steun en ze zijn erg comfortabel. De prijzen vinden wij zeer concurrerend, en de communicatie is snel en klantvriendelijk. We zouden hier zonder twijfelen weer aan matras kopen.

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Makkelijk en voor een redelijke prijs. Een goed product.
Nette matras. Goed verpakt. Wat ik minder vind is dat ik het oude matras zelf moet opruimen. Dacht dat de matrassen leverancier dat moest doen
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Rob, Je hebt bij ons de Favourite pocketvering matras besteld. Fijn te horen dat hier tevreden over bent. Het innemen van oude matrassen is nog niet landelijk geregeld. Net als bij andere grote huishoudelijke artikelen. Het is de logistiek die het ons onmogelijk maakt: levering van de (gerolde) matrassen kunnen wij uitbesteden aan DHL, PostNL of andere bezorger. Dat houdt de kosten laag voor ons. Dit soort bedrijven kunnen helaas geen oude matrassen terugnemen en verwerken. Zouden wij wél deze service opnemen, dan moeten wij ongeveer 100-125 euro per matras aan kosten maken. (Dat is vervoer en verwerking). En die zouden wij dus ook bij ieder matras moeten rekenen.... Wij betalen wél mee aan een landelijke regeling voor het verwerken van oude matrassen. Daarvoor betalen wij per gemaakt matras een kleine bijdrage. Hiermee worden de kosten van verwerking gefinancierd zodat ú als consument minder kosten heeft bij het afvoeren van oude matrassen. Maar wellicht wordt in de toekomst een beter systeem bedacht..... Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
10 feb 2024
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer N, Dank voor de 5 sterren voor onze mooie Bodyroll. Groeten van Matrasaanhuis
RR
goed
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Rien, Dank voor de 4 sterren. Je had gekozen voor ons eenvoudigste matras, de IDOL. Dit is een zacht basismatras van Bonell vering en koudschuim. Zacht en onverwoestbaar. Deze wordt meestal gebruikt voor kinderen of logees. Niet echt geschikt voor volwassenen , iedere dag. Ik denk dat je daarom ook 4 sterren hebt gekozen en dat is ruim voldoende voor dit matras. Graag tot ziens, team Matrasaanhuis
24 sep 2023

Verrassend 5 ster Matras aan Huis. DHL bezorging minpunt

Tel klantenservice: Uitstekend transparant en persoonlijk advies met antwoord op al mijn vragen. Vooral geen gelikt verkooppraatje. Mijn gewenste matras voor 78 kg was een pocketvering buitenmaat 130 x 210 cm./ Medium. Deze bleek zowaar op voorraad te zijn en te bezorgen binnen 1-2 dg via DHL. Lig/slaapcomfort: Uitstekend vanaf dag 1 !!! Gewenning was niet nodig in mijn geval (makkelijke slaper) Prijs/ kwaliteit: Voor nu prima kwaliteit en aanmerkelijk goedkoper ( 289,euro) dan andere aanbieders. Helaas 1 ster minder voor een volstrekt onbetrouwbare bezorging /cq klantenservice van DHL
25 sep 2023
Beste familie Vuyk, Hartelijk bedankt voor de fantastische beoordeling en de 4 sterren. Fijn om te horen dat de matras goed bevalt, hier zijn we erg blij mee! U had gekozen voor de matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zacht bovenlaag. Een heerlijk matras gemaakt van een combinatie van 7 zone-pocketvering en koudschuim afwerking. In vele maten op voorraad! Wellicht tot de volgende bestelling Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
De maten 160 x 190 cm kloppen niet helemaal, het is smaller en wel wat langer, dat is toch een beetje jammer, ook de 2 lagen verschuiven tov mekaar. 3 jaar geleden kocht ik in Aldi ook een wollen topper van 90 x 200 voor amper 50 euro en deze past perfect, verschuift niets en is tot op de dag van vandaag nog steeds perfect. Ik hoop dat deze topper van 160 x 190 cm minstens even lang kan meegaan aangezien de prijs in verhouding toch wel wat duurder was...?
19 jul 2023
Beste Saskia, Je hebt bij ons een Merino Wollen Dekje gekocht. Deze 3 cm hoge écht wollen topper heeft een bovenlaag van 100% wol en een onderlaag van katoen. Deze zijn niet aan elkaar gestikt zodat de ventilatie optimaal is. De vorm is nooit 100%, want natuurlijke en flexibele materialen. Maar.... wij hebben nog nooit een Merino Topper terugontvangen omdat deze vervormt. Ik denk dat het bij u ook goed blijft. Geniet van het natuurlijke gevoel van het wol, en ik hoop dat u ook heeft gemerkt dat het wol zó zacht is, dat je deze niet voelt. Wij zijn zeker trots op deze wollen onderdeken. Groetjes van Matrasaanhuis
26 mei 2023
De service en snelle bezorging is een pluspunt. Hoe het matras slaapt weet ik nog niet. Vandaar 4 sterren.
2 jun 2023
Beste familie Terink, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling! U had gekozen voor de matras type Favourite Orthopedic. Een heerlijk matras gemaakt van 7 zone-pocketvering en koudschuim afwerking. In verschillende maten op voorraad. We hopen dat het matras lekker ligt en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
GR
9 apr 2023
fijn matras voor een redelijke prijs. snelle bezorging.
18 apr 2023
Beste familie Rottgers, Hartelijk bedankt voor de positieve reactie. Uw heeft meerdere producten bij ons besteld en bent inmiddels een vaste klant geworden ;) We hopen dat alles naar wens is en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl
17 okt 2023
Snelle levering. Product precies als foto
16 nov 2023
Beste Susan, Bedankt voor je beoordeling! Onze Bodyroll is al jaren een bestseller onder de slaap toebehoren. We hebben de collectie zelfs uitgebreid naar drie verschillende maten. Bedankt voor de bestelling en review! Groetjes het team van MAH
3 apr 2023
Netjes afgeleverd en goede omschrijving
18 apr 2023
Beste familie Bosch, Hartelijk bedankt voor de sterren beoordeling en de positieve reactie. Heel fijn dat alles naar wens is verlopen. U had gekozen voor de Favourite Plus, onze luxe matras met pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag. Deze hebben we altijd in vele afmetingen op voorraad. Bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl
6 okt 2023
Vriendelijk, eerlijk en kundig
16 nov 2023
Beste Peggy, Bedankt voor je review! Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras Nasa Duo. Deze topper is bedoeld om het geheel zachter te maken. De kern van deze topper bestaat uit traagschuim én koudschuim en houden we standaard op voorraad. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
18 aug 2023
18 aug 2023
Beste familie Molendijk, Hartelijk bedankt voor de 4 sterren beoordeling, hier zijn we als bedrijf heel erg blij mee! U had gekozen voor de Favourite Plus. Ons luxe matras met pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 jun 2023
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Baars, Hartelijk bedankt voor de 4 sterren beoordeling. Gelukkig staan mijn collega's telefonisch altijd klaar voor alle klantvragen. Fijn dat het goed is gegaan. U had gekozen voor de matras type Joy. Een zeer comfortabel matras met Bonell binnenvering en koudschuim. In vele maten op voorraad en voor 13:00 besteld is de volgende werkdag in huis! Hartelijk bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
9 jun 2023
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Tomassen, Hartelijk bedankt voor uw bestelling en de 4 sterren beoordeling. U had gekozen voor de Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en zacht bovenlaag. Een heerlijk matras gemaakt van een combinatie van 7 zone-pocketvering en koudschuim. In vele maten op voorraad! Nogmaals bedankt voor de bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
3 jun 2023
7 jun 2023
Beste familie Bouwman, Hartelijk bedankt voor uw bestelling en de positieve beoordeling. U had gekozen voor de Favourite Orthopedic en de Holland Special. We hopen dat alles goed naar wens is en wellicht tot de volgende bestelling :) Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
2 mei 2023
5 mei 2023
Beste familie Engbers, Hartelijk bedankt voor de beoordeling en uw bestelling. U had gekozen voor de matras type Joy. Een zeer comfortabel matras met bonell binnenvering en koudschuim. Geschikt voor personen met een gewicht tot 90kg. In vele maten op voorraad en voor 13:00 besteld is de volgende werkdag in huis. Nogmaals bedankt voor de bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
15 apr 2023
18 apr 2023
Beste familie Lourens, Hartelijk bedankt voor de sterren beoordeling! U had gekozen voor de Topdekmatras Nasa Duo. Een heerlijk oplegmatras met traagschuim + koudschuim. Dit is onze zachtste topdekmatras. In vele maten op voorraad. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl
Ik heb de matrassen nog niet ontvangen
19 jul 2023
Dag Vanessa, Jij hebt de uitnodiging voor een review veel te vroeg ontvangen; inderdaad vóórdat de matrassen waren bezorgd. Dit bleek een veranderde instelling bij Trusted Shops. Wij hebben dit weer aangepast, zodat iedereen pas een verzoek voor een beoordeling krijgt, ná 30 dagen. En iedereen ruim te tijd heeft om ons én het product te beoordelen. Met vriendelijke groet Matrasaanhuis