matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.196 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Broumels, Het is goed te horen dat alles naar wens is uitgevoerd. Het matras, de American Special, kunnen wij in iedere maat én iedere stevigheid uitvoeren. Voor uw zoon werd dat 90x220 cm in de stevigste uitvoering. Al onze Special - matrassen worden in Nederland gemaakt en daarom kunnen wij deze binnen 3 weken maken én bezorgen in Nederland en Belgie. Ik snap ook niet dat andere winkels er vaak 8 weken over doen. Het hoeft niet zo complex en duur te zijn...... Nogmaals dank voor de uitgebreide review en graag tot een volgende keer. Groetjes Matrasaanhuis
Snel een afspraak gemaakt in de showroom, uitgebreid matrassen uitgeprobeerd en veel voorlichting gehad, matrassen werden snel geleverd, we hebben er meteen ook 2 kussens bij gekocht, we slapen heerlijk en hebben ook meteen 2 kussens voor in de caravan gekocht! Top service en geen moeite te veel!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo Robert, Bedankt voor jouw zeer uitgebreide review. Die zien we graag. Jullie zijn traagschuim liefhebbers, want de matrassen waren de Monaco Specials en de kussens de Argan traagschuim kussens. Maximaal comfort is zeer goed aan jullie besteed! Wel jammer (commercieel gezien) dat jullie pas over vele jaren weer bij ons terugkomen..... Geniet ervan. Team Matrasaanhuis

Uitstekende klantenservice!

Er was iets mis gegaan bij de verzending, maar dat lag aan PostNL zelf. De klantenservice reageerde snel en was heel behulpzaam. Het matras was de extra bezorgtijd ook echt waard. Ligt fantastisch!

Goede matrassen

Netjes geleverd door Postnl. Matrassen zijn voor onze B&B besteld. De eerste reacties zijn prima, iedereen heeft heerlijk geslapen!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hoi Caroline, Fijn dat jouw klanten hier zo lovend over zijn. En wij snappen dat wel: het matras Favourite heeft niet-voor-niets deze naam. Het is onze allemans-vriend. Niet te hard / niet te zacht. Mooi medium. Hierdoor de gemiddelde "mensch" zich uitstekend vinden in dit matras. De 7-zone pocketvering zorgt voor steun en een juiste verdeling van de krachten over het matras. Het zachtere schuim zorgt voor dat heerlijke comfort. De degelijkheid is ook in orde.... dus we zullen even moeten wachten tot jullie weer nieuwe matrassen nodig hebben..... Graag tot ziens! Team Matrasaanhuis
Makkelijk uitzoeken en bestellen. Levering snel en goed.Gekochte spullen ook van goede kwaliteit.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag Patricia, Je hebt bij ons een topmatras Oslo en anti-slipmatten gekocht. De Oslo topper is onze koudschuim topper met goed ventilerend schuim. Niet te zacht zodat er nog wat steun overblijft. De antislipmat voor een topper ( indien nodig) is een soort kleverige mat waardoor de topper niet kan verschuiven op het matras. Let op: wel kleverig,, maar geeft géén residu af. Wij wensen je er vele jaren slaapplezier van. Team Matrasaanhuis

Vakkundig en heel klantvriendelijk

Werden heel vriendelijk geholpen, er werd ook alle tijd voor ons genomen.
LC
Lou C.
Etten-Leur
20 mrt 2024
Snelle levering. Heel goed dat vooraf de maat nog gecheckt wordt.
20 mrt 2024
Beste Lou, Hartelijk dank voor deze mooie review. Het klopt inderdaad dat wij bij klanten soms de afmeting extra controleren, omdat dit zeldzame afmetingen zijn. U heeft bij ons gekozen voor de topdekmatras Nasa Duo. Deze topper maakt uw bestaande matras zachter en comfortabeler. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis
20 mrt 2024
Correcte en snelle levering. Perfect matras
20 mrt 2024
Beste Angela, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor het maatwerk matras type Holland Special. Een oerdegelijk pocketveer matras met koudschuim voor de beste ventilatie. Wist je dat we ook hoeslakens en (bamboe) moltons hebben in de afmeting van je matras? Je vindt deze op onze website onder het kopje toebehoren. We wensen je veel plezier met de Holland Special matras en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl

Prima

Een goed produkt snel en goed geleverd
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Bianca, Leuk te horen dat je zo tevreden bent over de topper Nasa Duo. De Nasa heeft twee soorten schuimlagen ( altijd zacht!) waardoor je de topper op 2 wijzes kunt gebruiken. Je hebt de topper nu 4 weken in gebruik, dus zul je waarschijnlijk wel jouw favoriete kant hebben gevonden. Geniet er maar vele jaren van! Groeten van Matrasaanhuis
Snelle levering en een heerlijk topper!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Mona, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Zoals je van ons gewend bent houden wij alles ook écht op voorraad! Je hebt gekozen voor de topdekmatras Nasa Duo. Een topdekmatras die uw bestaande matras direct een stuk zachter én comfortabeler maakt! We wensen je nog veel slaapplezier met de nieuwe topdekmatras Nasa Duo! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Bedden nog niet ontvangen !!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Chris, Klopt, de matrassen had jij besteld voor levering over een paar weken. Dus laten we de review nogmaals doen over 1 maand. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis
Kundig en snel
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Nicole, Dank je voor de 5 sterren! De Favourite, onze pocketvering matras, hebben wij jou geleverd. Het is fijn te horen dat jij na 6 weken gebruik, zo tevreden bent over dit matras. Het matras is niet hard, niet zacht, maar een écht medium matras. Meteen heb jij bijpassende hoeslakens en moltons gekocht. Deze zachte katoenen lakens zijn flexibel en daardoor altijd goed passend. Graag tot een volgende keer! Team Matrasaanhuis
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Bernadette, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor het zit- en leeskussen voor in bed. Ons zitkussen is gemaakt van stevig schuim. Ofwel een goede ondersteuning tijdens het rechtop zitten in bed. Ook voor onze zitkussens hebben we extra hoesjes beschikbaar. U vindt deze op onze website. Veel plezier met uw nieuwe zitkussen. Met vriendelijke groet, Het team van Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Martin, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier zijn we als bedrijf erg blij mee. De Favourite Orthopedic is jouw keuze geworden. Een comfortabel medium/zacht matras met pocketveringen en koudschuim als kern. De Favourite matrassen houden we altijd op voorraad. Dus op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! We wensen je nog veel genoegen met het nieuwe matras Favourite Orthopedic! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Karin, Bedankt voor de 5 sterren review! Je hebt bij ons gekozen voor het stevige matras, type Favourite Plus. Deze geweldige matras heeft een micropocketvering (stevig) en comfortabele koudschuimlagen aan beiden kanten! Het matras is zelfs voorzien van een zomer- en winterzijde. Nogmaals bedankt voor je bestelling! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
9 mrt 2024

een top bedrijf

net als voorheen, snelle levering, behulpzaam en houd je goed op de hoogte
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer de Groot, Fijn dat u ook deze keer weer kiest voor ons. Uw keuze, de Holland Special, is één van onze maatwerk matrassen, met pocketvering en koudschuim afwerking. Te bestellen in iedere maat en iedere stevigheid. Productie in Nederland en levering binnen 3 weken. Daar kan geen andere matrassenbedrijf tegen op! Wij wensen u vele jaren plezier van uw matras. Team Matrasaanhuis
18 feb 2024
De snelheid van levering en de duidelijkheid
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw W, U had het matras Adry Cool besteld. Omdat wij ook deze serie op voorraad houden, was levering binnen 1 werkdag geen enkel probleem. De Adry Cool is een pocketveringmatras met een stevige pocket. Maar de schuimlagen erboven en eronder, zijn juist extra zacht. Daarmee is dit een matras voor diegene die een harder matras wensen zonder dat deze als een plank voelt. Het zachte (traag)schuim voor altijd voor een heerlijk comfort. Dus eigenlijk tussen MEDIUM en STEVIG in. Geniet er maar vele jaren van. Groeten van Matrasaanhuis
Snelle en correcte levering + prima product
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Jacques, Nog relatief nieuw in ons assortiment en nu al een bestseller: de Adry Cool pocketvering matras. Een bijzonder matras want voorzien van een extra stevige pocketvering, maar.... door een laag traagschuim en een andere laag koudschuim, heeft dit matras twee gezichten. Wat zachter en wat steviger. Maar je zou ook kunnen denken: een zomer- en winterzijde. Maakt niet uit; bij dit matras kan het allemaal. Wij wensen je vele fijne jaren toe op dit matras Team Matrasaanhuis
Matras volgens afspraak op tijd geleverd.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie N, Jullie hebben gekozen voor maximaal comfort; de Monaco Special. Ons extra hoge matras met koudschuim en een zijde met traagschuim. Deze matrassen houden wij niet op voorraad en kunnen wij maken én leveren binnen 3 weken. Zo ook bij u. Fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen. Graag tot ziens! Matrasaanhuis

Alles naar wens

Snel, prima product, alles naar wens
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag Priscilla, Jij hebt gekozen voor onze comfort-toppertje. Ik zeg toppertje, omdat een wollen deken is van 2-3 cm, die bovenop het matras komt te liggen. Het wol is van de Merino schaap en heeft dus één van de zachtste wolsoorten. Zó zacht dat je deze op de blote huid kunt verdragen. De Merino onderdeken zorgt voor extra zachtheid, dat heerlijke wollige gevoel en verbetert de bloedcirculatie van de huid. Allemaal natuurlijke eigenschappen van wol. Matrassen komen en matrassen gaan, maar deze onderdeken blijf je gebruiken...... Groetjes van Matrasaanhuis