matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

150 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.187 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

23 sep 2023
Antwoord van matrasaanhuis.nl
4 okt 2023
Beste Fais, Bij uw bestelling was niet alles vlekkeloos verlopen. We hebben hier inmiddels al contact met u over opgenomen. Wij proberen vanuit onze kant altijd zo duidelijk mogelijk te melden dat in basis de bezorger/chauffeur onze producten altijd tot aan de eerste hindernis/drempel zal leveren. Uw situatie was discutabel, omdat dit was doorgegeven aan de koerier. Hier is verder niets mee gedaan. We hopen dat ondanks de situatie en het gesprek, het matras alsnog naar wens is. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Ik heb de matrassen nog niet ontvangen
Antwoord van matrasaanhuis.nl
19 jul 2023
Dag Vanessa, Jij hebt de uitnodiging voor een review veel te vroeg ontvangen; inderdaad vóórdat de matrassen waren bezorgd. Dit bleek een veranderde instelling bij Trusted Shops. Wij hebben dit weer aangepast, zodat iedereen pas een verzoek voor een beoordeling krijgt, ná 30 dagen. En iedereen ruim te tijd heeft om ons én het product te beoordelen. Met vriendelijke groet Matrasaanhuis