matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

150 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.187 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Prima klantenservice! Omdat er in het verleden een bestelking misging, werd er ditmaal extra aandacht aan besteed.Perfect
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer/mevrouw van den B, Wij proberen altijd maximaal aandacht te besteden aan de bezorging, maar.... omdat dit vaak wordt uitgevoerd door externe bezorgdiensten, maken we ook fouten mee. Bij uw laatste bestelling "zaten we er bovenop" en is alles gegaan zoals afgesproken. U heeft nu uw matras, type Favourite Plus; een matras dat tussen "medium" en "hard" in zit. Het heeft twee verschillende zijdes, zodat u deze naar wens kunt wisselen. Wij wensen u er vele fijne jaren mee toe. Groeten van Matrasaanhuis
17 sep 2023
Snel. Probleem opgelost (schade tijdens transport; kan gebeuren). Deden niet moeilijk . Zo hoort klantenservice te zijn
25 sep 2023
Beste familie van Vijfeijken, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling en de positieve beoordeling. Hier zijn we heel erg blij mee! U had gekozen voor de American Special. Ons extra luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Het resultaat is een zeer comfortabel matras dat heerlijk ligt. De stevigheid kan naar wens worden aangepast. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
29 mei 2023
Ik heb meteen de eerste nacht 8 uur geslapen op dit matras, het is dat ik moest werken anders was ik blijven liggen.
7 jun 2023
Beste familie van den Hengel, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Hier zijn we erg blij mee als bedrijf! Super fijn om te horen dat de Holland Special goed is bevallen. Ons speciale maatwerk matras met pocketvering en koudschuim. Deze maatwerk matrassen kunnen wij altijd volledig afstemmen op uw wensen. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
15 sep 2023

Uitstekende service

Meer dan uitstekende service nadat wij de verkeerde matrassen hadden besteld. Deze werden keurig netjes omgeruild.
25 sep 2023
Beste familie de Jonge, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Hier zijn we erg blij mee als bedrijf! Fijn dat ook alles goed is gegaan met het omruilen van de verkeerde matrassen. Jullie hadden gekozen voor de Holland Special. Ons speciale maatwerk matras met pocketvering en koudschuim. Deze maatwerk matrassen kunnen wij altijd volledig afstemmen op uw wensen. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Al de 3e keer dat ik een matras koop bij deze winkel. Uitstekende service en waar voor je geld, zeer annbevolen!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer/mevrouw M, Ik zag het ook; u heeft al 3 keer gekocht; de Favourite Plus en de Favourite-matrassen. Terecht bent u hiermee blij; het zijn fijne matrassen met pocketvering en koudschuim. De Favourite is medium en de Favourite Plus, is de wat sterkere versie. Graag verwelkomen wij u de de 4e, 5e , etc keer!! Tot ziens, Matrasaanhuis
27 apr 2023

Uitstekend prijs/kwaliteit

Makkelijk besteld, snel geleverd, uitstekend prijs/kwaliteit. Precies goed voor in onze caravan, comfortabel!
1 mei 2023
Beste familie Veldkamp, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling en de positieve beoordeling. Heel fijn om te horen dat alles naar wens is! Uw had gekozen voor de matras type 'Favourite Orthopedic'. Dit matras is voorzien van een koudschuim afwerking. Geschikt voor alle type bedbodems, ook verstelbare. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
15 sep 2023
Uitstekende service, uitstekend advies, heel prettige kundige verkoper. En natuurlijk uitstekende producten!
25 sep 2023
Beste familie Glazener, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. U had gekozen voor de matras type American Special. Ons extra luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Hartelijk bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
8 jun 2023
Mooie prijs, snelle levering en uitstekende kwaliteit van de anti slip voor matrassen en toppers
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Groen, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. U had gekozen voor de matras onderlegger anti slip. Een matrasbeschermer dat net een klein beetje extra geeft dankzij de uitvoering van 1.000 noppen. Voor 13:00 besteld is de volgende werkdag in huis. Bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
1 okt 2023

Uitstekend advies, super matras

Uitstekend advies, vlotte bezorging en een supercomfortabele matras met voldoende ondersteuning!
25 okt 2023
Beste heer Boomstra, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. U had gekozen voor de Monaco Special. Ons meest comfortabele matras van pocketvering met traagschuim en een laag koudschuim. De stevigheid van de pocketvering en het koudschuim bepaalt de sterkte van het gekozen matras. Binnen 2 weken te produceren. We wensen u nog heel veel genoegen met de producten en wellicht tot de volgende bestelling :) Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
16 aug 2023
Erg fijne ervaring. Wij zijn erg tevreden van de geleverde matras en zeker ook van de service.
17 aug 2023
Beste familie de Proft, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! U had gekozen voor de Favourite Plus. Ons luxe matras met pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag. Wellicht tot de volgende bestelling :) Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
23 nov 2023
Goede producten jaren vast klant Ook deze keer heerlijke matrassen en snel geleverd Thanks
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag Peter, Fijn dat je weer aan ons dacht voor een nieuw matras. En deze keer heb je gekozen voor één van de fijnste matrassen in ons assortiment: De Monaco Special. Een heerlijk comfortabel matras met traagschuim én koudschuim. Gemaakt in de maat van jouw wens en de stevigheid van jouw wens. Echt maatwerk dus. En toch binnen 3 weken bij jou thuis. Nogmaals bedankt! Team Matrasaanhuis
Snel geleverd, zeer goed verpakt en een zeer mooie matras die ook nog eens erg fijn ligt.
25 sep 2023
Beste familie v/d Watering, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is! U had gekozen voor de matras type Idol. Een zacht én comfortabel matras met Bonell binnenvering. Eenvoudig maar comfortabel matras met bonell binnenvering en koudschuim afwerking, stevigheid: Soft/Medium. Dit matras wordt als zacht gewaardeerd door onze klanten, maar nooit slap! Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
14 jun 2023

Handvaten zijn jkant

Misschien aan de zijkant van de matras handvaten hangen handiger om matras om te draaien
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Maris, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. U had gekozen voor de matras type American Special. Ons extra luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Bedankt voor de goede tip om aan de zijkanten handvaten te hebben. We zullen dit meenemen voor in de toekomst. Hartelijk bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
24 apr 2023
Uitzonderlijk goede klantenservice en zeer tevreden over de kwaliteit van de matras.
25 apr 2023
Beste familie Vuegen, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve reactie. Hier zijn we als bedrijf erg blij mee! U had gekozen voor de matras type Joy. Ons topmodel binnenveringsmatras met een afwerking van koudschuim. In verschillende maten op voorraad. Voor 13:00 besteld is de volgende werkdag in huis. Bedankt voor de bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl
26 sep 2023
Goed advies gekregen, er werd goed meegedacht om tot een goede oplossing te komen.
25 okt 2023
Beste mevrouw Hiemstra, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling, super blij om te horen! U had gekozen voor de topper type Oslo. Onze topdekmatras Oslo geeft u extra comfort op uw bestaande matras. Ieder matras of ondergrond is geschikt voor het plaatsen van deze topper. In vele afmeting op voorraad verkrijgbaar. We wensen u nog heel veel genoegen met de topper. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
3 mei 2023
Snelle levering en duidelijk beschreven hoe de matras is. De matras is heel goed!
5 mei 2023
Beste familie Mellebeek, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling! Heel blij om te horen dat alles naar wens is, daar zijn we als bedrijf erg tevreden over. U had gekozen voor de matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zacht bovenlaag. Dit matras is in vele mate verkrijgbaar. We wensen uw nog heel veel genoegen met de bestelde product en wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
6 mei 2023
Snelle levering, product goed omschreven op website zodat je weet wat je koopt.
25 mei 2023
Beste familie Stotijn, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. Blij dat alles goed is verlopen, hier zijn we als bedrijf heel erg blij mee! U had gekozen voor de I-Cool traagschuim hoofdkussen. Een combinatie van traagschuim én coolgel in één kern. Altijd op voorraad. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 mei 2023
Al vaker bij Matras aan huis besteld. Prima, snelle levering en goede service.
25 mei 2023
Beste familie Driedonks, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, hier zijn we als bedrijf erg blij mee. We wensen u nog heel veel genoegen met de Topcover en de matras onderlegger anti slip. In vele maten verkrijgbaar en op voorraad! Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl

vacuum

Dat het matras nog 72 uur moest bijkomen na het uitpakken stond er niet bij.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag mevrouw van der W, U heeft voor uw kind een Idol matras besteld. Een zacht een oerdegelijk matras voor kinderen of logees. Wij geven aan dat een matras na 12 uur in gebruik kan worden genomen, na uitrol. Maar zoals wel vaker bij fabrieken; zij geven aan dat er méér tijd nodig is. Dat doen zij uit een vorm van zekerheid. Wij weten dat dit in de praktijk niet nodig is. Maar wél goed dat u de verpakking nog extra hebt gelezen; dat doen niet veel mensen. Uw 5 sterren geeft dat dat het matras naar wens van uw kind is. En dát is het belangrijkste voor ons. Groetjes van Matrasaanhuis
VG
22 aug 2023
had wat problemen met mijn bestelde artikel, maar werd SUPER opgelost
31 aug 2023
Beste Valentina, Wat fijn om te lezen dat alles goed is gekomen! En nogmaals bedankt voor de 5 sterren beoordeling. Inderdaad...uw bestelde artikel, de Bodyroll, zat een productiefout. We hopen dat alles naar tevredenheid is opgelost en dat u weer geniet van de Bodyroll. We wensen u nog veel plezier met de Bodyroll / Lichaamskussen. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl