matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.196 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw van B, Dank u voor uw 5 sterren. Het matras, de American Special was blijkbaar een schot in de roos. En terecht hoor. Het is een heerlijk hoog matras die wij in elke maat en elke stevigheid kunnen maken. Maatwerk terwijl we tóch binnen 3 weken deze thuis kunnen bezorgen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
28 jan 2024
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo A, Jij had bij ons de Favourite Plus matras besteld. Dit is ons stevige pocketvering matras. Gezien de 5 sterren bevalt jou dit matras uitstekend. Wij wensen jou nog vele fijne jaren toe op dit matras. Graag tot later.... Team Matrasaanhuis
14 jan 2024

Goede service

Kreeg makkelijk telefonisch contact. Daarna goed advies en belofte dat de matras de volgende dag geleverd zou worden, wat ook zo bleek te zijn.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag Mark, Wij vinden het ook belangrijk dat klanten ons kunnen bereiken. Er zijn al genoeg internetshops die volkomen onbereikbaar zijn. Jij had behoefte aan een logeer/kindermatras en hebt de IDOL besteld. Maar je wilde ook zeker weten dat wij nog vóór de kerst konden leveren. Dat was geen probleem. Natuurlijk zijn wij ook afhankelijk van onze bezorgdiensten zoals DHL of PostNL. Maar over het algemeen worden onze matrassen de volgende dag bezorgd. Tenzij je natuurlijk een specifieke bezorgdatum hebt ingegeven op onze site. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Groeten van Matrasaanhuis
Ik had onlangs advies nodig over een matrashoes. Deed ik per mail. Tot mijn verbazing kreeg ik binnen 10 minuten een antwoord terug. Kreeg een advies waar ik werkelijk wat aan had. Geweldig!!!!!!!!!!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag Coby, Ja hoor, wij zijn écht een internetbedrijf dat contact wil hebben met de klanten. Wij vinden het veel fijner dat je vragen stelt zodat wij ook echt het juiste advies kunnen geven. Het terugsturen van producten vinden wij heel erg; niet goed voor u, niet goed voor het milieu, niet goed voor de kosten. U wilde een fijn strak hoeslaken voor een matrasmaat 120x190 cm en deze hebben wij uiteraard ook. De Jersey katoenen hoeslaken bleek naar uw wens te zijn! Graag tot een volgende keer! Team Matrasaanhuis

Persoonlijk en betrouwbaar

Ik kreeg een vriendelijke iemand aan de telefoon om mijn vragen te beantwoorden. En voor de 2e keer voldeed mijn bestelling volledig aan mijn (hoge)verwachtingen. Ik ben een blije slaper!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag mevrouw L, Dank u voor uw hartelijke woorden. Ik heb u ruim 1 maand geleden geadviseerd over uw matras ( de Favourite Plus) met de Merino wollen deken. U heeft hiermee écht een fijn stevig matras met als "kers op de taart" de wollen onderdeken. Deze onderdeken zorgt voor een weldadig gevoel in bed én het stimuleert de bloedsomloop, want echt wol. Je voelt de wolharen niet want het is van de Merino schaap en dat betekent het zachtst mogelijke wol. Wij vinden het fijn als we mee kunnen denken bij een nieuw matras; hier zijn we best goed in geworden over de afgelopen 15 jaren..... Graag weer tot een volgende keer! Matrasaanhuis

klantenservice goed

Matras werd steeds niet bezorgd, bleek beschadigd tijdens transport. Klantenservice pakte het direct op en liet nieuw matras bezorgen.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo E, Inderdaad, jouw bestelling, een OSLO topper 180x190 cm, bleek bij DHL ergens beschadigd te zijn geraakt. Nadat jij ons meldde dat er ergens iets fout ging, hebben wij direct een nieuw exemplaar aan jou toegestuurd. En daarmee was het weer opgelost. Overal worden fouten gemaakt. Altijd gaat het erom hoe je daarmee omgaat. Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost en veel fijne nachten toegewenst op deze fijne topper. Team Matrasaanhuis
26 dec 2023

Makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijk bestellen, levering op de gewenste dag.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Annemieke, Dank je voor alle sterren! Je had een bijzondere maat matras nodig: 140x190 cm. Maar zoals je merkte hebben wij ook die gewoon op voorraad. En je wilde een snelle levering; besteld op vrijdag, met verzoek of wij deze op zaterdag konden laten afleveren. En dat lukte zonder enig probleem. Fijn dat je zo tevreden bent. Groeten van Matrasaanhuis
AS
Adri S.
Den Haag
Snelle en correcte levering
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo meneer S, U heeft ons unieke zitkussen gekozen. Een driehoekig stevig kussen waardoor je beter kunt zitten in bed. Of als extra steun bij half-liggen. Het zitkussen is stevig, dus je gebruikt altijd je eigen kussen voor het comfort. Maar de combinatie is altijd onovertroffen. Wij zijn de enige in Nederland die dit kunnen verkopen in deze vorm. En dat is ook logisch.....wij hebben dit kussen 6 jaar geleden bedacht en ontworpen. Deze wilt u nooit meer kwijt! Groeten van Matrasaanhuis
RR
goed
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Rien, Dank voor de 4 sterren. Je had gekozen voor ons eenvoudigste matras, de IDOL. Dit is een zacht basismatras van Bonell vering en koudschuim. Zacht en onverwoestbaar. Deze wordt meestal gebruikt voor kinderen of logees. Niet echt geschikt voor volwassenen , iedere dag. Ik denk dat je daarom ook 4 sterren hebt gekozen en dat is ruim voldoende voor dit matras. Graag tot ziens, team Matrasaanhuis
13 jan 2024
26 dec 2023
24 dec 2023
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo J, De Favourite is blijkbaar ook jouw favoriete matras geworden. En logisch..... het is een heerlijk medium matras. Niet te hard, niet te zacht. Voorzien van de juiste materialen zoals een 7-zone pocketvering en afwerking met koudschuim. Dank voor de 5 sterren beoordeling en we hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen. Fijne feestdagen! Team Matrasaanhuis
29 okt 2023

Fijne matrassen voor een scherpe prijs!

We hadden al twee basismatrassen van Matrasaanhuis, voor 2 logeerbedden. Die bevielen ons (onze gasten :-) ) al heel goed. Nu hebben we voor ons eigen tweepersoonsbed de American special en de Monaco special besteld. De een stevig de ander medium. We hebben nu bijna 2 weken op deze matrassen geslapen en ze bevallen heel goed. Zeer goed ademend, en de bamboe-tijk is natuurlijk ook heel fijn om vocht af te voeren. De matrassen bieden aan elk van ons met verschillende gewicht prima steun en ze zijn erg comfortabel. De prijzen vinden wij zeer concurrerend, en de communicatie is snel en klantvriendelijk. We zouden hier zonder twijfelen weer aan matras kopen.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Paul, Altijd leuk om te horen ( van vaste klanten) dat ook de volgende matrassen weer zo goed bevallen. Je hebt gekozen voor onze maatwerk-matrassen, die wij helemaal op jullie hebben afgestemd. Onze prijzen zijn inderdaad ruim 50% voordeliger dan "de collega's". Maar dat komt omdat wij heel anders inkopen en geen overbodige kosten maken zoals importeurs, groothandels of winkels. Dat voordeel komt jullie kant op. Bedankt en.... tot een volgende keer. Groeten van Matrasaanhuis
24 sep 2023

Verrassend 5 ster Matras aan Huis. DHL bezorging minpunt

Tel klantenservice: Uitstekend transparant en persoonlijk advies met antwoord op al mijn vragen. Vooral geen gelikt verkooppraatje. Mijn gewenste matras voor 78 kg was een pocketvering buitenmaat 130 x 210 cm./ Medium. Deze bleek zowaar op voorraad te zijn en te bezorgen binnen 1-2 dg via DHL. Lig/slaapcomfort: Uitstekend vanaf dag 1 !!! Gewenning was niet nodig in mijn geval (makkelijke slaper) Prijs/ kwaliteit: Voor nu prima kwaliteit en aanmerkelijk goedkoper ( 289,euro) dan andere aanbieders. Helaas 1 ster minder voor een volstrekt onbetrouwbare bezorging /cq klantenservice van DHL
25 sep 2023
Beste familie Vuyk, Hartelijk bedankt voor de fantastische beoordeling en de 4 sterren. Fijn om te horen dat de matras goed bevalt, hier zijn we erg blij mee! U had gekozen voor de matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zacht bovenlaag. Een heerlijk matras gemaakt van een combinatie van 7 zone-pocketvering en koudschuim afwerking. In vele maten op voorraad! Wellicht tot de volgende bestelling Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
De maten 160 x 190 cm kloppen niet helemaal, het is smaller en wel wat langer, dat is toch een beetje jammer, ook de 2 lagen verschuiven tov mekaar. 3 jaar geleden kocht ik in Aldi ook een wollen topper van 90 x 200 voor amper 50 euro en deze past perfect, verschuift niets en is tot op de dag van vandaag nog steeds perfect. Ik hoop dat deze topper van 160 x 190 cm minstens even lang kan meegaan aangezien de prijs in verhouding toch wel wat duurder was...?
19 jul 2023
Beste Saskia, Je hebt bij ons een Merino Wollen Dekje gekocht. Deze 3 cm hoge écht wollen topper heeft een bovenlaag van 100% wol en een onderlaag van katoen. Deze zijn niet aan elkaar gestikt zodat de ventilatie optimaal is. De vorm is nooit 100%, want natuurlijke en flexibele materialen. Maar.... wij hebben nog nooit een Merino Topper terugontvangen omdat deze vervormt. Ik denk dat het bij u ook goed blijft. Geniet van het natuurlijke gevoel van het wol, en ik hoop dat u ook heeft gemerkt dat het wol zó zacht is, dat je deze niet voelt. Wij zijn zeker trots op deze wollen onderdeken. Groetjes van Matrasaanhuis
6 okt 2023
Het is voor onze kleinzoon (6 jaar). Hij had in onze caravan geslapen van de zomer en wij hebben er al jaren één op de bedden daar. Hij vond dat zo fijn en zacht ook, dat wilde hij ook en omdat hij kort daarna jarig was heeft hij het voor zijn verjaardag gekregen. En wat denk U wat... hij slaap zowaar 's morgens langer en hij vindt het heerlijk. Zijn papa en mama vinden dat ook wel fijn natuurlijk.
25 okt 2023
Beste familie Andeweg, Hartelijk bedankt voor deze fantastische beoordeling en de 5 sterren. Super fijn om te horen dat alles naar wens is! U had gekozen voor de matrastijk van Merino Wol. Gemaakt van 100% zuiver wol van de Merino schaap. De Merino Wollen onderdeken verhoogt het comfort op uw bestaande bed met behoud van de stevigheid van uw matras. We wensen jullie nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
25 okt 2023
Heerlijk product, makkelijk te bestellen en gewoon communicatie over het verloop van de bestelling. En de herinneringsmails voor de rotaties van het matras.
16 nov 2023
Beste Marco, Nogmaals bedankt voor je bestelling bij Matrasaanhuis.nl en voor de 5 sterren review! Je bent inmiddels een vaste klant bij ons geworden en hebt gekozen voor de stevige pocketveer matras type Favourite Plus. De Favourite Plus heeft een stevige multipocket kern en een koudschuim afwerking. Voorzien van een zomer- en winterzijde. En wat fijn om te lezen dat je onze servicemails prettig vindt! We wensen je nog veel genoegen met de Favourite Plus matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
6 jul 2023

Heb me review aangepast.

Na wat matrassen met proefslapen bij andere winkels, was ik bij deze winkel de favoriet of de adry cool aangeraden voor mijn lage rugpijn. Stevige tot gemiddelde matrassen, prima, want ik lig niet graag zacht. Ik heb dan de adry cool gekozen en ik lig goed, geen helse lage rugpijn meer en dat voor een lage prijs service een dikke 10! Ik ben 1,58m groot en weeg 48 kilo en heb een gevoelige rug.