WinterTrexBeoordelingen

WinterTrex- Logo - Beoordelingen
WinterTrex- Logo - Beoordelingen

WinterTrex - Boek jouw voordelige wintersport incl. skipas!

WinterTrex is dé expert voor wintersportvakanties en biedt aantrekkelijke skivakanties inclusief de accommodatie en skipas. WinterTrex biedt iets voor iedereen! Je kunt kiezen uit tot en met 1.500 accommodaties in 500 plaatsen. Daarbij kun je denken aan low-cost skivakanties tot familieskivakanties. Populaire reisbestemmingen zijn in Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland en nog veel meer landen. WinterTrex - Individualiteit & Service!
TravelTrex GmbH

Beoordelingen voor WinterTrex

4.63/5.00

125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Omboeken van wintersport aangezien er bijna geen sneeuw lag in Duitsland. Perfect opgepakt door Richelle en geregeld, erg fijn Eén punt van aandacht. Ik begrijp dat jullie niet achter elke boeking aanbellen naar het hotel/pension o.i.d. Maar het wachten of een kamer wel of niet beschikbaar is zou denk ik nog sneller en efficiënter kunnen. Hierdoor zou ik een nog betere ervaring hebben als klan
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Onduidelijkheid over de locatie van het hotel. We zitten een uur met skibus van het gebied. Niet mogelijk om een grotere kaart te boeken zelfs met geboden bijbetaling zodat er ook gebruik gemaakt kan worden van een dichter bij gelegen skigebied. Het was of het ene of het andere gebied terwijl een grotere kaart wel mogelijk is binnen het stubai gebied. Communicatie via telefoon maar niet even de ti
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over WinterTrex

Filter  Sorteren Relevantie
we hebben vrijblijvend een optie op 2 verschillende reizen kunnen nemen. na een dag de eerste laten vervallen en de tweede kunnen verlengen totdat openstaande vragen beantwoord konden. Top, dat gaf ons rust om een juiste keuze te kunnen maken. Het gaat om veel geld in een rare situatie.
Twee jaar geleden naar tevredenheid wintersport geboekt via Wintertrex. Nu weer geboekt met Corona geld terug garantie. Op mijn verzoek een mail gekregen met bevestiging van deze garantie, aangezien dit niet in de boeking stond.
Uitstekende service en diverse vakantiemogelijkheden. De corona-garantie werkt perfect. Goede communicatie en vlotte afhandeling! Top!
Goede hulp snel contact werken goed mee als er een andere bestemming gevonden moet worden kortom wintertrex is een aanrader !
Zeer scherpe prijzen voor goede accomodaties, duidelijke en uitgebreide website, behulpzame en correcte medewerkers!
Uiterst klantvriendelijk, snel, meedenkend, komen met goede oplossingen suggesties en een duidelijke site!
zeker telefonisch altijd goeie uitleg
Simpel en duidelijk!
Geweldige service met het omboeken van de kerstvakantie naar een vakantie in maart. Alles snel en vlekkeloos geregeld
FIjn, snel en duidelijk geholpen met het omboeken van onze vakantie. Ook de financiën waren snel geregeld.
redelijke prijzen makkelijk te boeken en over het algemeen goede accomodaties
prima service/helpdesk
Top bedrijf!
Fantastisch
Heel vriendelijk aan de telefoon , en zeer behulpzaam om een probleem op te lossen ,
Duidelijke informatie, goede communicatie, prima prijs/kwaliteitverhouding.
Tot nu toe gaat alles goed. Maar ik juich nooit te vroeg. Gr. Jan.
Snelle reactie op vragen via de e-mail, overzichtelijke website