WinterTrexBeoordelingen

WinterTrex - Boek uw gunstige wintersport incl. skipas!

WinterTrex is dé expert voor wintersportvakanties en biedt aantrekkelijke skivakanties inclusief de accommodatie en skipas. WinterTrex biedt iets voor iedereen! U kunt kiezen uit tot en met 1.500 accommodaties in 500 plaatsen. Daarbij kunt u denken aan low-cost skivakanties tot familieskivakanties. Populaire reisbestemmingen zijn in Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland en nog veel meer landen. WinterTrex - Individualiteit & Service!
TravelTrex GmbH
Andreas Rühl, Thomas Bartel

Beoordelingen voor WinterTrex

4.51 / 5.00

288 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over WinterTrex

Nadeel dat je niet (altijd?) direct bevestiging van je boeking krijgt

Makkelijk te boeken

Snelle reactie en heldere informatie

Goed, duidelijk en snel kunnen boeken

Onduidelijkheid over de locatie van het hotel. We zitten een uur met skibus van het gebied. Niet mogelijk om een grotere kaart te boeken zelfs met geboden bijbetaling zodat er ook gebruik gemaakt kan worden van een dichter bij gelegen skigebied. Het was of het ene of het andere gebied terwijl een grotere kaart wel mogelijk is binnen het stubai gebied. Communicatie via telefoon maar niet even de ti

Goede Website en duidelijke info wat wel en niet in de prijs is inbegrepen. Na boeking en betaling snelle en goede reisgegevens ontvangen

Super Ik kon de reis keurig om boeken ivm meer sneeuwzekerheid. Vandaag ook heel netjes het geld terug gekregen wat het alternatief minder kost. Super service, complimenten. Wij verheugen ons enorm op een paar heerlijk dagen.

1 week geleden
Telefonisch contact was correct en duidelijk

tot nu toe loopt alles naar wens

Netjes alles geregeld

1 week geleden
Makkelijk te boeken en bij vragen wordt er meegedacht door het personeel.

1 week geleden
Voor de eerste keer hier geboekt, maar zag er goed uit.

1 week geleden
Tot nu toe alles volgens online-boeking nagekomen.

1 week geleden
We worden perfect op de hoogte gehouden.Vlotte afhandeling van onze boeking.

Top service

1 week geleden
Omboeken van wintersport aangezien er bijna geen sneeuw lag in Duitsland. Perfect opgepakt door Richelle en geregeld, erg fijn Eén punt van aandacht. Ik begrijp dat jullie niet achter elke boeking aanbellen naar het hotel/pension o.i.d. Maar het wachten of een kamer wel of niet beschikbaar is zou denk ik nog sneller en efficiënter kunnen. Hierdoor zou ik een nog betere ervaring hebben als klan

1 week geleden
Snelle reactie, direct een emailbevestiging

2 weken geleden
Zeer gebruiksvriendelijke site. Hiernaast veel informatie te vinden over het onderkomen, de faciliteiten, de omgeving, en het weer. Kortom, werkt erg prettig.

Boeking gemaakt voor wintersport volgend jaar januari tot op heden is de boeking correct en met goede service in behandeling genomen.