SnowTrex- Logo - Beoordelingen

SnowTrexReviews

Gecertificeerd sinds: 24-3-2014
Laatst gewijzigd op: 19-8-2022
SnowTrex is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij SnowTrex kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 24-3-2014
Laatst gewijzigd op: 19-8-2022

Beoordelingen voor SnowTrex

150 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wij hebben voor de 2e keer geboekt bij WinterTrex. Het zegt genoeg als je weer terug komt. Fijn dat het inclusief ski- pas kan. Wij zouden dit jaar naar Oostenrijk, maar helaas vanwege de nieuwe regeling gaat dit niet door. Een dag na de bekendmaking kregen we een mail over de situatie en dat al het geld teruggeboekt zal worden. Wij hebben alsnog een reis naar Frankrijk geboekt via WinterTrex.

Medewerkers zijn TOP! Geheel buiten invloed van WT is er ook Corona en is (ver) vooruit vakantie plannen lastig geworden. Door inreisregels van Oostenrijk moet ik nu omboeken (17 jarige geen booster) volgens WT voorwaarden gelukkig mogelijk maar tegen regulier tarief en dan zijn de verschillen met aanbiedingsprijzen te groot, voor mij een reden om in de toekomst niet meer (ver) vooruit te boeken.

Beoordelingen voor SnowTrex

De mogelijkheid om nu te reserveren en dat kostenloos te kunnen wijzigen/annuleren tm 30 september. Omdat we nog aan het kijken zijn met een groep hoeveel er uiteindelijk mee gaan, zijn we iig niet te laat met boeken als we dat uitgezocht hebben. Verder prima prijs/kwaliteitsverhouding.
+++snelle reactie makkelijke website makkelijk telefonisch te bereiken - vond niets om mijn huisdier aan te melden
Goede info bij navraag vakantie. Klantenservice goed bereikbaar en komt afspraken na. Prijs boeking was top
Alles is snel en goed verlopen. En het was heel duidelijk
van Jan D.
Al vast de wintersport geboekt. Prima site en zeer overzichtelijke boeking.
prima terugkoppeling, netjes geholpen
Al jaren klant Snelle reactie en altijd safe daar Goedkoop en duidelijke info
Service en annuleringdvoorwaarden zijn uitstekend
het eerder geboekte hotel blijft helaas dicht. Wintertrex heeft 2 goede alternatieven geboden tegen dezelfde prijs: PRIMA Nieuwe factuur ontvangen met helaas niet de eerder gedane aanbetaling berekend: Jammer. Wel na melding meteen omgezet naar juiste factuur: PRIMA. Misschien nog duidelijker maken dat de klant moet wachten met betalen tot de mail met bijbehorende betaling link is verstuurd
onze wintersport naar oostenrijk kon vanwege coronaregels niet doorgaan na een belletje met wintertrex hebben we frankrijk geboekt... alles netjes per mail gehad ook het terugstorten van het geld ook de aanbetaling die in het voorgaande boekjaar was gedaan (na 1 belletje).....gewoon alles netjes afgehandeld zeer tevreden. hartelijke groet fam. van Omme. zou er zeker weer boeken!
Voor de Corona periode al van de service en het aanbod mogen genieten. Toen het er eind 2021 somber en onzeker uitzag door de maatregelen hebben we tijdig kunnen omboeken. Er wordt meegedacht en het contact met de medewerkers is altijd prettig verlopen. Tot op heden zijn de accomodaties altijd volgens omschrijving en naar wens.