cavallaronapoli.com

1.818 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.759 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
cavallaronapoli.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
Korting van producten bij meer aankopen en gelijkstellen aan winkelkorting, bijv bij aankoop 3 30-25% korting. Eigenlijk wil ik dat ook met u kunnen afspreken. Dan koop ik fasegewijs groot deel van uw collectie/mijn garderobe kast bij Cavaralo. Vooral ook bij Klarna, uitgestelde betaling voor mensen met minder bestedingsruimte een cadeautje bij aankoop en 3 maanden traject is prachtig, maar dan niet direct bij eerste bestelling betalen maar aan eind volgende maand! Dat is een vette deal voor mensen! Bespreek dit met Klarna Ik ben ervaringsdeskundige want door ziekte in bijstand belanden als zelfstandig ondernemer na 2 jaren weer begonnen, auto moetenverkopen, valt niet mee als het tegenzit, snapt u. Heel veel mensen hebben last van inflatie, hoge energie kosten thuis en dure brandstof auto. Mensen moeten er netjes bijlopen om representatief te zijn. Dan kun je meedoen. Kleding is in die zin gekoppeld als vitale functie. Net als je gebit, de kapper of je koelkast, keuken. Mask een stunt! Spreek je sponsorpubliek (voetbal) aan. Niet alleen spelers of de board. Toon wat maatschappelijk bewust ondernemen is in een betekenis economie FASHION! Supersize omzet volume, zonder verlies imago, nee juist naamsbekendheid genereren en onderscheiden! Alle merken hebben actiekorting bij seizoen wisseling. Zorg voor de constante 3voor2 of bjj 3-25% actie. Hoop dat u dit advies waardeert. Na aanleiding van bezoek Groningen👍 koop ik nu via Klarna, in Groningen werd ik uitstekend geholpen met korting iom uw directie. Via Klarna lukt dat niet. Had dus in dd winkel gekocht als ik ook Klarna uitstel zou krijgen. Alexander dd Vrij 0611101110

Ik koop al sinds 2018 bij Cavallaro Napoli en ben doorgaans tevreden met hun producten. Helaas is mijn vertrouwen enorm beschaamd bij mijn aankoop van de Scaduto colbert & broek uit 2022. Na minder dan twee jaar is de colbert zo sterk verkleurd dat de donkerblauwe kleur bijna grijs is geworden. Mijn stomer schrok enorm toen hij dit uit de pakhoes nam en voor het eerst zag. Hij zij dat dit soort verkleuring eigenlijk alleen onder "normale slijtage" zou vallen als ik het, bij wijze van spreken, regelmatig tijdens het zonnebaden zou hebben gedragen. Dat terwijl ik juist relatief weinig mijn colberts draag en het alleen voor bijzondere gelegenheden uit mijn kast haal. Ook andere colberts die ik in 2017 heb gekocht bij andere winkels vertonen lang niet zo veel verkleuring als deze. Ik heb met foto's en beschrijving de klantenservice aangeschreven met de vraag hoe zij hierop reageerden en of er een oplossing te vinden was. Zij hebben hierop gereageerd dat het "geen productiefout" is en dat dit "gebruiksslijtage" zou moeten zijn. Kort gezegd betekent deze reactie dat een colbert of pak van Cavallaro Napoli dus eigenlijk niet twee jaar lang mooi hoeft te blijven. Voor een prijs van ruim boven €400,- is dit een enorme teleurstelling.

Beoordelingen voor cavallaronapoli.com

Zeer zware verkleuring van colberts, klantenservice doet dit af als normaal

Vind t raar dat je de artikelen niet in de winkel kan brengen of omruilen
Ik heb niks ontvangen

Klantvriendelijkheid in woord en daad

Echte klantvriendelijke Klantenservice qua benadering (via de e-mail en telefoon) en uitvoering (doen wat beloofd is). Hier kunnen veel organisaties een voorbeeld aan nemen.
Antwoord van cavallaronapoli.com
Beste , Hartelijk dank voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Cavallaro Napoli
RK
Remko K.
Ulvenhout

Snelle levering van mooie kleding

Snelle service en de pasvorm is al jaren gelijk waardoor je in een keer de juiste kleding besteld en niet hoeft te gokken voor de maat. Kwaliteit is over het algemeen goed waardoor je de kleding lang kunt dragen. Verbeterpunt zou ik aandacht voor duurzaamheid vinden. Ik weet nu niet of er duurzaam geproduceerd wordt en hoe het zit met kinderarbeid.

Altijd topkwaliteit en snelle verzending

De kleding van Cavallaro heeft een geweldige pasvorm. Ik heb cup E en maat 38/40 of M, daardoor zijn blouses bij andere merken altijd te wijd bij mijn buik, behalve bij Cavallaro. Sommige heb ik al jaren en kleuren blijven mooi. Daarnaast is de verzending supersnel.
Ben al lang klant bij cavalaro en bevalt mij prima. Een min puntje is dat jullie systeem niet meer eerdere aankopen kan inzien waardoor ik een jeansbroek die kwijtgeraakt is bij de stomerij niet vergoed krijg. Mvg H. Meijer 1055 bz

Uitstekend retourproces!

Altijd mooie stijlvolle kleding en ook bestellingen via de webshop en eventuele retourzendingen worden altijd correct en snel afgehandeld. Hier kunnen veel webshops nog een voorbeeld aan nemen.
Antwoord van cavallaronapoli.com
Beste Raymon, Hartelijk dank voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Team Cavallaro Napoli
Netjes verpakt, volgens afspraak tijdig en correct geleverd. Daarnaast producten van prima kwaliteit: juiste maat, kleur, etc Ik kon het direct aantrekken!
Alles snel en goed verlopen. suggestie; bij italiaanse couture vermelden italiaanse maat of europese maat dit is een groot verschil, gr bert
24 feb 2024
Goede kwaliteit kleding. Pasvorm is goed. Levering is snel en netjes ingepakt. Retouren worden goed en snel verwerkt, ook de terugstorting.
zaterdag bestellen is niet maandag leveren, maar dinsdag. wellicht duidelijker aangeven bij bestellen. Voor de rest tevreden klant.

Great team and shop

How they were able to handle my request via email and really quick. And all the mistakes where correct quickly and nicely

Pakketpunt gewijzigd en ver weg

Pakketpunt wat beschikbaar was, was veel verder weg dan welke ik gekozen had. Dat maakte ophalen behoorlijk ingewikkeld.
Mooie kleding voor een redelijke prijs en zeer goede kwaliteit. Snelle levering kleding is mooi verpakt,top site
CX
Caro X.
Drenthe
Snel (maar niet het belangrijkst), goede communicatie, goed verzorgd en goed verpakt met pakbon op papier.
FL
Frank L.
Eelderwolde
Zeer correcte en nette levering. Geen suggesties/verbeteradviezen...

Voorraad klopt niet

Artikel wat ik besteld heb bleek niet op voorraad. Zorg voor een actueel voorraadbestand.

Zeer tevreden

Super snelle levering, zeer netjes ingepakt, prachtige kwaliteit kleding. Zeer tevreden
Goede winkel met heel mooie kleding. Alles wordt mooi verpakt en op tijd geleverd.