cavallaronapoli.com

1.821 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.762 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
cavallaronapoli.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
Korting van producten bij meer aankopen en gelijkstellen aan winkelkorting, bijv bij aankoop 3 30-25% korting. Eigenlijk wil ik dat ook met u kunnen afspreken. Dan koop ik fasegewijs groot deel van uw collectie/mijn garderobe kast bij Cavaralo. Vooral ook bij Klarna, uitgestelde betaling voor mensen met minder bestedingsruimte een cadeautje bij aankoop en 3 maanden traject is prachtig, maar dan niet direct bij eerste bestelling betalen maar aan eind volgende maand! Dat is een vette deal voor mensen! Bespreek dit met Klarna Ik ben ervaringsdeskundige want door ziekte in bijstand belanden als zelfstandig ondernemer na 2 jaren weer begonnen, auto moetenverkopen, valt niet mee als het tegenzit, snapt u. Heel veel mensen hebben last van inflatie, hoge energie kosten thuis en dure brandstof auto. Mensen moeten er netjes bijlopen om representatief te zijn. Dan kun je meedoen. Kleding is in die zin gekoppeld als vitale functie. Net als je gebit, de kapper of je koelkast, keuken. Mask een stunt! Spreek je sponsorpubliek (voetbal) aan. Niet alleen spelers of de board. Toon wat maatschappelijk bewust ondernemen is in een betekenis economie FASHION! Supersize omzet volume, zonder verlies imago, nee juist naamsbekendheid genereren en onderscheiden! Alle merken hebben actiekorting bij seizoen wisseling. Zorg voor de constante 3voor2 of bjj 3-25% actie. Hoop dat u dit advies waardeert. Na aanleiding van bezoek Groningen👍 koop ik nu via Klarna, in Groningen werd ik uitstekend geholpen met korting iom uw directie. Via Klarna lukt dat niet. Had dus in dd winkel gekocht als ik ook Klarna uitstel zou krijgen. Alexander dd Vrij 0611101110

Ik koop al sinds 2018 bij Cavallaro Napoli en ben doorgaans tevreden met hun producten. Helaas is mijn vertrouwen enorm beschaamd bij mijn aankoop van de Scaduto colbert & broek uit 2022. Na minder dan twee jaar is de colbert zo sterk verkleurd dat de donkerblauwe kleur bijna grijs is geworden. Mijn stomer schrok enorm toen hij dit uit de pakhoes nam en voor het eerst zag. Hij zij dat dit soort verkleuring eigenlijk alleen onder "normale slijtage" zou vallen als ik het, bij wijze van spreken, regelmatig tijdens het zonnebaden zou hebben gedragen. Dat terwijl ik juist relatief weinig mijn colberts draag en het alleen voor bijzondere gelegenheden uit mijn kast haal. Ook andere colberts die ik in 2017 heb gekocht bij andere winkels vertonen lang niet zo veel verkleuring als deze. Ik heb met foto's en beschrijving de klantenservice aangeschreven met de vraag hoe zij hierop reageerden en of er een oplossing te vinden was. Zij hebben hierop gereageerd dat het "geen productiefout" is en dat dit "gebruiksslijtage" zou moeten zijn. Kort gezegd betekent deze reactie dat een colbert of pak van Cavallaro Napoli dus eigenlijk niet twee jaar lang mooi hoeft te blijven. Voor een prijs van ruim boven €400,- is dit een enorme teleurstelling.

Beoordelingen voor cavallaronapoli.com

Vind t raar dat je de artikelen niet in de winkel kan brengen of omruilen
slecht op de hoogte gehouden van bezorging en duurde in vergelijk met andere webshops 2 dagen langer,
Betere customerservice. Tot en met afrekenen en verzenden alles prima, daarna geen gehoor.
Geen juiste info over pasvorm overhemd dus verkeerde besteld op basis van deze info

retourzending te complex

geen nauwkeurige beschrijving
Kleding is prima. Maar na een mail over je bestelling krijg je ook een direct mail met reclame. Voor een order heb ik me 3x uitgeschreven uitgeschreven voor de direct mails.
Heb een trui 2 keer gedragen en er komen nu al pluusjes op
6 jan 2024
Had extra mouwlengte besteld. Maar was standaard maat
Slecht voorraadbeheer
2 nov 2023
1. Heel irritant zijn de véle berichtjes die je direct na een bestelling (in dit geval 2 blouses) krijgt. En als je iets terugstuurt (1 verkeerde blouse omdat er geen juist kaartje aan zat) krijg je nauwelijks een reactie en moest ik mailen en bellen en 2 weken wachten voordat ik de bedoelde blouse kreeg! 2. Heel kwalijk zijn de Engelstalige berichten. De artikelen worden toch vanuit Nederland verstuurd? Wat is er mis met onze eigen taal? Ik reageer dus ook niet op Engelse berichten.
13 jul 2023
Online bestelling. In de winkel waren de artikelen niet fysiek aanwezig. Vervolgens besteld via de Website, kosteloze verzending als trouwe klant na inloggen. Achteraf blijkt dat je moet betalen retouren. Misschien toch beter om de Cavallaro artikelen niet meer via haar eigen website te bestellen aar te kiezen voor franchisenemers of überhaupt voor een ander merk artikelen te kiezen. Arjan van Leeuwen 65ajvl@gmail.com
25 nov 2023
Ik wilde de maat ruilen ben daarvoor naar de winkel in Utrecht gegaan maar dat kon niet. Vervolgens een nieuwe gekocht en deze teruggestuurd en moet nu op mijn geld wachten. Tevens om het terug te sturen moest ik met de auto naar Nieuwegein aangezien in IJsselstein geen DPD inleverpunt is.
In de winkel in den haag werden we niet geholpen was op een zondag. Die verkoper wilde alleen maar vouwen. En de belofte voor 21 uur besteld volgende dag in huis ging niet op 3 dgn later pas zichtbaar bij dhl. Wellicht ligt daar het probleem
25 jul 2023
heb een retour aangemeld, maar door een fout kreeg ik geen bevestiging en retourlabel. Ik heb wel de retourkosten betaald. Ik heb diverse malen per mail naar een retourlabel gevraagd, maar ik krijg geen enkele reactie.
18 aug 2023

Overhemd met vlekken

Wit overhemd besteld, maar ontvangen met oranje vlekken in de mouw. Tot nu toe nog geen reactie op correspondentie hieromtrent. Echter mag je in dit prijssegment wel kwaliteit verwachten.
26 aug 2023
Niet dezelfde dag verzonden, en dan doet PostNL ook nog een duit in t zakje door zo snel weer weg te gaan dat je het pas een dag later op kan halen bij een afhaalpunt
Communicatie dat een levering later komt is wenselijk. van de 3 bestellingen die ik heb geplaatst zijn er 2 een zonder bericht een aantal dagen te laat geleverd.
De retour kosten zijn hoog en er is geen mogelijkheid om te retourneren in een winkel. Verder vind ik het jammer dat er geen hanger meer zit bij het colbert.
15 sep 2023

Slechte klantenservice

Had een shirt dat blijkbaar niet op voorraad was besteld, en het crediteren duurt nu al wel érg lang…