cavallaronapoli.com

1.818 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.759 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
cavallaronapoli.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
Korting van producten bij meer aankopen en gelijkstellen aan winkelkorting, bijv bij aankoop 3 30-25% korting. Eigenlijk wil ik dat ook met u kunnen afspreken. Dan koop ik fasegewijs groot deel van uw collectie/mijn garderobe kast bij Cavaralo. Vooral ook bij Klarna, uitgestelde betaling voor mensen met minder bestedingsruimte een cadeautje bij aankoop en 3 maanden traject is prachtig, maar dan niet direct bij eerste bestelling betalen maar aan eind volgende maand! Dat is een vette deal voor mensen! Bespreek dit met Klarna Ik ben ervaringsdeskundige want door ziekte in bijstand belanden als zelfstandig ondernemer na 2 jaren weer begonnen, auto moetenverkopen, valt niet mee als het tegenzit, snapt u. Heel veel mensen hebben last van inflatie, hoge energie kosten thuis en dure brandstof auto. Mensen moeten er netjes bijlopen om representatief te zijn. Dan kun je meedoen. Kleding is in die zin gekoppeld als vitale functie. Net als je gebit, de kapper of je koelkast, keuken. Mask een stunt! Spreek je sponsorpubliek (voetbal) aan. Niet alleen spelers of de board. Toon wat maatschappelijk bewust ondernemen is in een betekenis economie FASHION! Supersize omzet volume, zonder verlies imago, nee juist naamsbekendheid genereren en onderscheiden! Alle merken hebben actiekorting bij seizoen wisseling. Zorg voor de constante 3voor2 of bjj 3-25% actie. Hoop dat u dit advies waardeert. Na aanleiding van bezoek Groningen👍 koop ik nu via Klarna, in Groningen werd ik uitstekend geholpen met korting iom uw directie. Via Klarna lukt dat niet. Had dus in dd winkel gekocht als ik ook Klarna uitstel zou krijgen. Alexander dd Vrij 0611101110

Ik koop al sinds 2018 bij Cavallaro Napoli en ben doorgaans tevreden met hun producten. Helaas is mijn vertrouwen enorm beschaamd bij mijn aankoop van de Scaduto colbert & broek uit 2022. Na minder dan twee jaar is de colbert zo sterk verkleurd dat de donkerblauwe kleur bijna grijs is geworden. Mijn stomer schrok enorm toen hij dit uit de pakhoes nam en voor het eerst zag. Hij zij dat dit soort verkleuring eigenlijk alleen onder "normale slijtage" zou vallen als ik het, bij wijze van spreken, regelmatig tijdens het zonnebaden zou hebben gedragen. Dat terwijl ik juist relatief weinig mijn colberts draag en het alleen voor bijzondere gelegenheden uit mijn kast haal. Ook andere colberts die ik in 2017 heb gekocht bij andere winkels vertonen lang niet zo veel verkleuring als deze. Ik heb met foto's en beschrijving de klantenservice aangeschreven met de vraag hoe zij hierop reageerden en of er een oplossing te vinden was. Zij hebben hierop gereageerd dat het "geen productiefout" is en dat dit "gebruiksslijtage" zou moeten zijn. Kort gezegd betekent deze reactie dat een colbert of pak van Cavallaro Napoli dus eigenlijk niet twee jaar lang mooi hoeft te blijven. Voor een prijs van ruim boven €400,- is dit een enorme teleurstelling.

Beoordelingen voor cavallaronapoli.com

Zo enorm veel reclame emails! Dat mag écht wat minder om de ervaring beter te maken.
De retourprocedure
Normaal gesproken super tevreden over de levering en de kleding is echt helemaal super, niets op aan te merken. De bestelling lijkt deze keer snel verzonden dus de oorzaak van de te late (ik heb nog steeds niks ontvangen) levering zal vermoedelijk door PostNL komen.
25 dec 2023
Telefonisch in de wacht gestaan( eerste in de wachtrij ) werd er steeds uit gegooid. Dat vond ik niet zo klant vriendelijk. Pakketje was wel snel leverbaar
7 jan 2024
Het retourneren is nogal lastig vind ik…krijg geen mail terug en moet binnen 5 dagen retour…dus hoe werkt dat dan?
1 jan 2024
Bestel een grijs vest met pofmouwen en dat kon je helemaal niet zien op de foto daarbij viel hij heel ruim
6 jan 2024

Kleding prima retourneren met kosten

Kleding prima Snelle levering Retour beleid minder ivm extra kosten
7 jan 2024
Ritsen gaan altijd stuk
7 jul 2023

Slechte werking mobiele website en 0 respons vanuit de klantenservice

De mobiele website is zeer onhandig in het gebruik. Daarbij ging het bij bestellen tot wel 4 keer mis, waarbij de bestellingen allemaal genoteerd staan in het overzicht bij mijn bestellingen en daardoor dus aantoont dat ze wel goed zijn doorgevoerd door mij. Pas bij een vijfde poging was de website in staat om de order werkelijk af te kunnen ronden! Vervolgens zat bij de levering een polo met daarop een vlek. Ik heb dat direct laten weten per mail met daarbij ook foto's. Nu een week later en nog steeds geen enkele reactie vanuit Cavallaro...
30 jun 2023

Super merk, stuk mindere service

Ik koop al jaar en dag kleding van Cavallaro. De kwaliteit is echt superb! De prijs is er de laatste jaren ook naar geworden, maar dat is niet erg. Probleem: contact krijgen met dit bedrijf is echt heel moeilijk de laatste weken. Alle KPI’s die ze zelf stellen op de website worden bij lange na niet gehaald. Ben al zeker een week aan het wachten op een reactie en telefonisch helaas ook geen gehoor..
3 dec 2023

De pasmaat is niet meer hoe deze geweest is

Cavallaro is al ruim jaar een van mijn favoriete merken. Werkelijk alles dat ik bestelde in mijn maat zat direct goed. Hoewel mijn fysiek vrijwel hetzelfde is gebleven merk ik dat het is verandert. Ik stuur helaas steeds vaker producten terug. De ene XXL is de andere niet, de ene valt krap en de ander juist te groot. Dit vind ik jammer.
4 aug 2023
Ik heb een vest besteld die niet goedkoop was. De rits was stuk en zat los. Dit wil ik terugsturen en een nieuwe bestellen. Zelf moet je de verzendkosten van het terugsturen betalen en ook de verzendkosten van de nieuwe bestelling. Niet echt netjes. Wel heel tevreden over de kleding van cavallaro, is mooi en heeft een prima pasvorm.
28 aug 2023

Klantenservice is zeer matig

Betaling met Creditcard werkte niet, tot drie keer toe. Klantenservice benaderd, reactie: het wordt morgen geleverd, niet dus. Daarop gereageerd en toen bleef het stil. Uiteindelijk zelf een andere betaalmethode geselecteerd en product werd netjes geleverd. Kleding is mooi, klantenservice laat te wensen over.
24 aug 2023
Zending niet ontvangen. Volgens hun vervoerder DL was het adres niet goed en is het retour gestuurd. Adres was 100% goed, en ik was aanwezig. Nog geen reactie op mijn mail naar Cavallaro ontvangen aangaande het feit dat ik mijn geld terug gestort wil hebben.
4 sep 2023
Zou dezelfde dag verzonden worden maar werd 2 dagen later, daar had ik graag bericht over gehad. Vond het bericht van trusted.com ook niet prettig dat als mijn pakje niet zou aankomen ik me moest bijverzekeren. Verder w el heel blij met de kleding. Erg mooi
18 aug 2023

Niet met DHL maar via Bpost geleverd op 25 km van mijn woonplaats…

Mijn pakje werd in het afhaalpunt 3730 Hoeselt geleverd; ik woon en het adres op mijn pakje was 3500 Hasselt; even een half uur met de auto hiervandaan. Onmogelijk om contact op te neman via tel of email met Cavallaro. Hier dient dringend iets aan gedaan
4 okt 2023
Bestelde spullen zijn niet op tijd afgeleverd. Daarnaast was ook de shipment code van DHL niet tijdig beschikbaar en waren de goederen tijdelijk "kwijt". Belofte om morgen te leveren dus niet nagekomen. Nu kan ik het pakje bij een servicepunt ophalen...
Bestelling zou volgende dag bezorgd worden, maar pas na 2 dag kreeg ik een bericht dat de zending vertraagd was (door Cavallaro zelf, niet de koetier). Slechte communicatie en beloftes worden niet nagekomen. Kwaliteit van het product is goed
3 dec 2023

Informatie verstrekking kan beter

Juiste informatie wordt soms niet op de goede plek vermeldt en ik vind dat de foto's van de artikelen beter kunnen. Details van kleding is soms niet of nauwelijks waar te nemen op de foto.