cavallaronapoli.com

1.813 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.691 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
cavallaronapoli.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
Korting van producten bij meer aankopen en gelijkstellen aan winkelkorting, bijv bij aankoop 3 30-25% korting. Eigenlijk wil ik dat ook met u kunnen afspreken. Dan koop ik fasegewijs groot deel van uw collectie/mijn garderobe kast bij Cavaralo. Vooral ook bij Klarna, uitgestelde betaling voor mensen met minder bestedingsruimte een cadeautje bij aankoop en 3 maanden traject is prachtig, maar dan niet direct bij eerste bestelling betalen maar aan eind volgende maand! Dat is een vette deal voor mensen! Bespreek dit met Klarna Ik ben ervaringsdeskundige want door ziekte in bijstand belanden als zelfstandig ondernemer na 2 jaren weer begonnen, auto moetenverkopen, valt niet mee als het tegenzit, snapt u. Heel veel mensen hebben last van inflatie, hoge energie kosten thuis en dure brandstof auto. Mensen moeten er netjes bijlopen om representatief te zijn. Dan kun je meedoen. Kleding is in die zin gekoppeld als vitale functie. Net als je gebit, de kapper of je koelkast, keuken. Mask een stunt! Spreek je sponsorpubliek (voetbal) aan. Niet alleen spelers of de board. Toon wat maatschappelijk bewust ondernemen is in een betekenis economie FASHION! Supersize omzet volume, zonder verlies imago, nee juist naamsbekendheid genereren en onderscheiden! Alle merken hebben actiekorting bij seizoen wisseling. Zorg voor de constante 3voor2 of bjj 3-25% actie. Hoop dat u dit advies waardeert. Na aanleiding van bezoek Groningen👍 koop ik nu via Klarna, in Groningen werd ik uitstekend geholpen met korting iom uw directie. Via Klarna lukt dat niet. Had dus in dd winkel gekocht als ik ook Klarna uitstel zou krijgen. Alexander dd Vrij 0611101110

25 mei 2023
Op 17/5 online cadeaubon gekocht om 11u42 met bezorg methode DHL: bestel voor 20:30, dezelfde dag verzonden. Ik heb 4.95€ betaald voor deze zending. Op 22/5 nog steeds geen pakje ontvangen. Klantendienst heeft noch de telefoon, noch mijn mail beantwoord. Op 23/5 toch iemand op de klantendienst kunnen vast krijgen die bevestigd heeft dat mijn cadeaubon gisteren, dus op 22/5 en niet op 17/5 zoals afgesproken, met normale post, dus een postzegel van 2€ is vertrokken terwijl ik voor een DHL zending heb betaald. 25/5: cadeaubon nog steeds niet toegekomen! Bedankt voor deze uitstekende service!

Beoordelingen voor cavallaronapoli.com

Klantvriendelijkheid in woord en daad

Echte klantvriendelijke Klantenservice qua benadering (via de e-mail en telefoon) en uitvoering (doen wat beloofd is). Hier kunnen veel organisaties een voorbeeld aan nemen.
Antwoord van cavallaronapoli.com
Beste , Hartelijk dank voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Cavallaro Napoli

Uitstekend retourproces!

Altijd mooie stijlvolle kleding en ook bestellingen via de webshop en eventuele retourzendingen worden altijd correct en snel afgehandeld. Hier kunnen veel webshops nog een voorbeeld aan nemen.
Antwoord van cavallaronapoli.com
Beste Raymon, Hartelijk dank voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Team Cavallaro Napoli

Goede service, goede kwaliteit

Je krijgt niet teveel reclame mail, ze bezorgen snel en de kwaliteit van de kleding is erg goed. Wel prijzig trouwens.
Goede winkel met heel mooie kleding. Alles wordt mooi verpakt en op tijd geleverd.
Klacht over mijn wollen trui die begon te pillen is prima opgepakt en opgelost
Antwoord van cavallaronapoli.com
Beste Erwin, Hartelijk dank voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Team Cavallaro Napoli.
Letters lieten los, opgestuurd en een nieuwe ontvangen, erg klantvriendelijk
3 mrt 2024
Prettige winkel en mooie producten. makkelijk ruilen en goede service!
Antwoord van cavallaronapoli.com
Beste Harrit, Hartelijk dank voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Team Cavallaro Napoli.
Prima kwaliteit overhemden, goed verpakt en conform afspraak geleverd.
Perfecte condities, goede communicatie, snelle levering.

Uitstekende kwaliteit, goede service en snelle levering.
Antwoord van cavallaronapoli.com
Beste, Hartelijk dank voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Team Cavallaro Napoli.
Makkelijk zoeken en bestellen op de site. Mooie kleding.
Antwoord van cavallaronapoli.com
Beste Kees, Hartelijk dank voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Team Cavallaro Napoli.
Mooie kwaliteit! Snelle verzending, keurig verpakt
Antwoord van cavallaronapoli.com
Beste Judith, Hartelijk dank voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Team Cavallaro Napoli.
Mooie kleding. Snelle, goede en verzorgde levering
Antwoord van cavallaronapoli.com
Beste Jeroen, Hartelijk dank voor uw recensie! Met vriendelijke groet, Team Cavallaro Napoli.
Mooi producten en snelle en betrouwbare levering!
WD
wendy D.
Den Haag

Perfect

fijne site, goede kwaliteit, snelle verzending!
Snelle bezorging en goede duidelijke website.
Kwaliteit kleding Mooie kleding goede prijs
10 mrt 2024
Snelle verzending en top kwaliteit kleding.
Antwoord van cavallaronapoli.com
Goede aanbeveling om juiste keuze te maken

Bellisimo

Overzichtelijk, duidelijk, mooi collectie