Solar Outlet- Logo - Beoordelingen

Solar Outlet

138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.282 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 feb 2020
Solar Outlet voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jul 2023
De communicatie is volledig afwezig, wat je in eerste instantie onzeker maakt om er voor een paar duizend euro spullen te bestellen. Maar gezien het aantal positieve reviews toch de gok genomen en ……… Gewonnen, spullen kwamen netjes op tijd in 2 zendingen. Alles compleet en netjes verpakt. Een tip die een klein beetje meer aan communicatie , volgende bestelling weet hier.

8 mei 2023
aller eerst de persoon die de bestelling maakt moet wel iemand zijn die weet wat er nodig is en kunnen meedenken met de klant, en daarvandaan dan een compplete bestelling formuleren. na 3 offerte's die verkeerd waren ondanks een telefonisch onderhoud heb ik zelf maar de bestellijst gemaakt, hetgeen uiteraard niet compleet was. vervolgens nog 2 bestellingen moeten doen om de complete installatie te verkrijgen, hierdoor dus 3 x transport kosten gehad. eris veel teveeel kabel besteld en connectors door dat ik dacht dat de platen onderling bedraad moesten worden hetgeen niet nodig is daar de bekabeling van de optimizers lang genoeg zijn. wat wel goed was is dat toen de 2bevestigings beugels om de zonnepanelen stuk gingen bij montage werden er nieuwe geleverd zonder kosten.

Beoordelingen voor Solar Outlet

Prima webshop, prima service. Het had echter wat voeten in de aarde om de 0% BTW toegekend te krijgen.
Ik heb een bestelling geplaats bij jullie en. Nog steeds niet gehad Betere levertijd
17 dec 2023
Duidelijke omschrijvingen en snelle levering
Snelle levering ,goed verpakt en zonder beschadigingen
snelle levering
Zorgen dat bestelde aantallen kloppen, een of hooguit twee leveringen i.p.v. vijf. En zeker niet onaangekondigd een Omvormer voor je deur aantreffen terwijl je er nog niet woont. Geen idee hoelang hij er al stond. Voor de rest een prima bedrijf die je bestelde goederen levert.
12 nov 2023
12 nov 2023

Lage verzendkosten

Ik heb slechts 1 ballastbak besteld. Ondanks dat het een overmaats onderdeel is is het zonder zeuren opgestuurd voor de normale verzendkosten van 7.95 euro incl btw.

TW Solar en Goodwe Xs omvormer van Solar Outlet Almere

6 panelen TW Solar 415 WP en de Goodwe 2500 Xs omvormer gaan prima 5 panelen TW Solar 415 Wp en de Goodwe 2000 Xs omvormer gaan prima 3 --> 4 panelen 400 - 500 Wp gaan met de Goodwe 1000 Xs omvormer . De 1000 W gaat sneller AAN in de ochtend en LATER tot zonsondergang ZEER tevreden klant van Solar Outlet Almere Goodwe 1000 - 2000 Xs zijn EENVOUDIG TE BEDIENEN omvormers : 1 keer op wat knopjes drukken en daarna ENKEL werken ZONDER OMZIEN

super bedrijf

had ik al eens geschreven at dit een super bedrijf is al meerdere malen bestelling bij dit bedrijf gedaan altijd goed en super service kom hier weer terug
29 okt 2023

Prettige ervaring

Snel en een goed product voor een nette prijs
26 okt 2023
Goed persoonlijk contact en advies. Super snelle levering. Alles precies in orde zoals besteld.
22 okt 2023

Nieuw besteld tweedehands geleverd en daarna blijft het stil

Nieuw besteld, tweedehands geleverd en daarna vooral ergernis. Communiceren is dit bedrijf vreemd. Toezeggingen worden niet nagekomen, of pas na herhaaldelijk aandringen. Voor de staat waarin mijn zonnepanelen zijn afgeleverd wordt geen fatsoenlijke oplossing geboden. Zie de foto’s. Eigenlijk ging alles fout, de panelen zijn naar een andere klant gestuurd, ze wisten dat pas toen ik ging informeren naar de verzendstatus die op zich liet wachten. Daarna is een datum voor thuislevering afgesproken, die afspraak zou worden bevestigd per e-mail maar dat gebeurde niet. Toen ik erover belde bleek dat er een briefje was blijven liggen in het magazijn, waardoor ook deze leverdatum niet door ging. Ik moest de installateur afzeggen. Een nieuwe leverdatum werd zonder overleg vastgesteld op een dag dat ik niet kon. Wederom contact opgenomen, de leverdatum een dag verplaatst. Die dag thuisgebleven, niets geleverd. Weer gemaild, geen reactie. Een dag later stond zonder aankondiging ineens de vervoerder op de stoep. Met panelen die smerig, nat, beschadigd waren. De vervoerder wilde ze niet mee terug nemen. De foto’s gemaild naar Solar Outlet. Pas na dagen een reactie, met excuses voor de gang van zaken maar zonder voorstel voor een fatsoenlijke oplossing. Nog ruim een week de tijd gegeven om tot een aanvaardbaar voorstel te komen, dat zou ik woensdag jl ontvangen, maar heb nu dagen later nog steeds niets ontvangen. De ‘strategie’ van Solar Outlet als het fout gaat is niet de klant helpen, maar stil wachten tot het over gaat. Ik wil anderen graag behoeden voor de ergernis die het oplevert als er iets fout gaat, want ze herstellen die fout niet. Bekijk de foto’s en denk nog eens goed na of je hier wel wilt bestellen.
21 okt 2023
16 okt 2023
Producten die ik heb besteld zijn nog niet geleverd.
13 okt 2023

Goede aftersales

Levering snel, defect item direct en vriendelijk vervangen
12 okt 2023
snelle levertijd en goed bereikbaar telefonisch indien nodig
2 okt 2023
Snelle levering.top
25 sep 2023
de levering binnen 2 dagen ook wel waar maken, en geen 4 dagen . twee dagen thuis voor niets gewacht.