Solar Outlet- Logo - Beoordelingen

Solar Outlet

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.288 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 feb 2020
Solar Outlet voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jul 2023
De communicatie is volledig afwezig, wat je in eerste instantie onzeker maakt om er voor een paar duizend euro spullen te bestellen. Maar gezien het aantal positieve reviews toch de gok genomen en ……… Gewonnen, spullen kwamen netjes op tijd in 2 zendingen. Alles compleet en netjes verpakt. Een tip die een klein beetje meer aan communicatie , volgende bestelling weet hier.

8 mei 2023
aller eerst de persoon die de bestelling maakt moet wel iemand zijn die weet wat er nodig is en kunnen meedenken met de klant, en daarvandaan dan een compplete bestelling formuleren. na 3 offerte's die verkeerd waren ondanks een telefonisch onderhoud heb ik zelf maar de bestellijst gemaakt, hetgeen uiteraard niet compleet was. vervolgens nog 2 bestellingen moeten doen om de complete installatie te verkrijgen, hierdoor dus 3 x transport kosten gehad. eris veel teveeel kabel besteld en connectors door dat ik dacht dat de platen onderling bedraad moesten worden hetgeen niet nodig is daar de bekabeling van de optimizers lang genoeg zijn. wat wel goed was is dat toen de 2bevestigings beugels om de zonnepanelen stuk gingen bij montage werden er nieuwe geleverd zonder kosten.

Beoordelingen voor Solar Outlet

2 aug 2023
Goede en snelle levering

Helemaal top en snel.

Helemaal top en snel, geen opmerkingen er over. Ik ben er goed mee geholpen, duidelijke website, het juiste product, prima prijs, helemaal goed.
29 jul 2023
Bijzonder goede service en snel geleverd , en bovendien de goedkoopste op internet voor mijn hybride omvormer van growatt . een echte aanrader.
29 jul 2023
Makkelijk te bestellen en snel afgeleverd
27 jul 2023

Zeer tevreden met kleine kanttekening

Ik ben erg blij met de geleverde spullen van Solar Outlet: een complete set van 12 panelen, montagemateriaal en toebehoren. Ik vind ze ook heel hulpvaardig en goed meedenken. Ik moet er wel bij zeggen dat dit bedrijf heel erg druk is waardoor contact niet altijd even soepel verloopt en er hier en daar kleine foutjes in sluipen. Hier en daar moet je (dus) een klein beetje geduld hebben. En die foutjes corrigeren ze later weer netjes. Ik zou ze zeker aanbevelen en ook zelf weer bestellen mocht ik wat nodig hebben. Al met al heel blij met onze panelen!
18 aug 2023
Beste Jan, Hartelijk dank voor de positieve review! Wij hebben inderdaad een drukke tijd achter de rug waardoor wij op sommige momenten onderbezet zijn geweest. Fijn dat de kleintje foutjes netjes zijn opgelost. Wij dank u voor uw geduld!
24 jul 2023

De communicatie is volledig afwezig, maar ..

18 aug 2023
Beste Remko, Hartelijk dank voor de positieve review! Ik zie dat de order 2 dagen na plaatsen volledig is uitgeleverd. Ook bent u een werkdag na het plaatsen van de order en dus ook een werkdag voor levering op de hoogte gesteld van de leverdatum. Graag zou ik u willen vragen om de tip over meer communicatie op de mail te zetten naar info@solar-outlet.nl zodat we dit mee kunnen nemen in de toekomst!
23 jul 2023
Scherpe prijzen, telefonisch zeer goed bereikbaar en goede ondersteuning
JE
Jan E.
Haarlem

Snel afgeleverd.

Snel afgeleverd
22 jul 2023
Jammer dat de leverdata niet correct waren, hetgeen me veel tijd gekost heeft, Nog even afwachten of de rest van de bestelling wel op tijd komt.
18 aug 2023
Beste heer Daniels, Wat vervelend dat niet alle producten op de juiste leverdatum zijn gearriveerd. Wij geven een verwachte leverdatum door het moment dat de order ons magazijn verlaat. Helaas komt het weleens voor dat de leverdatum afwijkt wegens omstandigheden bij de transporteurs. Onze excuses voor het ongemak.
CS
corne s.
UTRECHT
19 jul 2023
er ging iets niet helemaal goed qua levering maar dat is goed opgelost.
18 aug 2023
Hartelijk dank voor de positieve review! Fijn dat het probleem naar wens is opgelost!
Betrouwbaar. Snel levering. Goed geleverd. Als je verkeerd besteld (dubbel)is het zo aangepast Een bedrijf waar je met gerust hart je bestelling kunt doe
15 jul 2023
15 jul 2023
14 jul 2023
11 jul 2023

prima vaste klant kortingscode

Gebruik gemaakt van een "vaste klant" kortingscode, waardoor een prima prijs voor een goed paneel resulteerde!
12 jul 2023
Beste Rick, Hartelijk dank voor de positieve review!

incomplete zendingen

geen complete leveringen en geven ook geen feedback over de status hiervan. excuus dat het druk is en personeelstekort heeft. maar na 3 zendingen is mijn order nog steeds niet compleet.
12 jul 2023
Hi Jeroen, Ik zie inderdaad een hoop opmerkingen bij jouw order staan. Vervelend! Graag wil ik je vragen contact op te nemen met onze klantenservice indien je de order nog niet compleet hebt ontvangen. Ik heb mijn collega's hierover op de hoogte gesteld. Excuses voor het ongemak.
9 jul 2023
Qua leveringen is het heel vaag. Zonder een mail of bericht kwam de omvormer binnnen. En de levering van de zonnepanelen ook nog geen bericht over. Weet niet of dit de schuld van jullie is maar is niet heel handig en van deze tijd. Verder mocht ik alles binnen hebben wel mooie spullen en overzichtelijke website.
12 jul 2023
Hoi David, Dank voor je review. In ons systeem zie ik staan dat je 2 werkdagen voor levering bericht hebt gekregen dat de order 2 dagen later in twee delen geleverd zou gaan worden. Wellicht is deze mail over het hoofd gezien. Kan gebeuren! Fijn dat je alles in goede orde hebt ontvangen en nogmaals dank voor de review!
7 jul 2023
verkeerde onderdeel gestuurd maar heel snel, zelfs onverwachts hetg oede onderdeel gestuurd
12 jul 2023
Hartelijk dank voor de positieve review! Waar mensen werken worden (helaas) soms fouten gemaakt. Uiteraard zullen wij altijd, zoals nu ook, ons uiterste best doen deze zo snel mogelijk te herstellen.
5 jul 2023
Goed en snel gelevert geen probleem ervaren