Solar Outlet- Logo - Beoordelingen

Solar Outlet

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.289 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 feb 2020
Solar Outlet voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jul 2023
De communicatie is volledig afwezig, wat je in eerste instantie onzeker maakt om er voor een paar duizend euro spullen te bestellen. Maar gezien het aantal positieve reviews toch de gok genomen en ……… Gewonnen, spullen kwamen netjes op tijd in 2 zendingen. Alles compleet en netjes verpakt. Een tip die een klein beetje meer aan communicatie , volgende bestelling weet hier.

8 mei 2023
aller eerst de persoon die de bestelling maakt moet wel iemand zijn die weet wat er nodig is en kunnen meedenken met de klant, en daarvandaan dan een compplete bestelling formuleren. na 3 offerte's die verkeerd waren ondanks een telefonisch onderhoud heb ik zelf maar de bestellijst gemaakt, hetgeen uiteraard niet compleet was. vervolgens nog 2 bestellingen moeten doen om de complete installatie te verkrijgen, hierdoor dus 3 x transport kosten gehad. eris veel teveeel kabel besteld en connectors door dat ik dacht dat de platen onderling bedraad moesten worden hetgeen niet nodig is daar de bekabeling van de optimizers lang genoeg zijn. wat wel goed was is dat toen de 2bevestigings beugels om de zonnepanelen stuk gingen bij montage werden er nieuwe geleverd zonder kosten.

Beoordelingen voor Solar Outlet

Lekker goedkoop, niet meer verwachten. Maar ze helpen je graag om je panelen in te laden.
Prima webshop, prima service. Het had echter wat voeten in de aarde om de 0% BTW toegekend te krijgen.
23 apr 2023
ruime keuze en goede prijzen voor zonnepanelen en omvormers, keuze montagemateriaal is te beperkt en niet zo voordelig dus hiervoor gebruiken we andere leverancier. bestellingen worden snel en degelijk geleverd. slechts 1maal is een omvormer niet toegekomen en hebben ze een nieuwe toegestuurd. super dus. enkel communicatie (beantwoorden telefoon) kan beter
30 jun 2023
Dit is de tweede keer dat ik hier zonnepanelen besteld hebt alles gaat prima volgens de verwachting als je een vraag hebt is die de volgende dag beantwoord en het is lekker dat de btw van de spullen niet op de factuur staat .
12 jul 2023
Hartelijk dank voor de positieve review!
1 jul 2023

Goed met één opmerking

+ De wifi/lan dongle voor mijn GoodWe besteld en gekregen. Geïnstalleerd en werkt als een tierelier. - Had een mail gestuurd met een vraag waar ik nooit geen antwoord op heb gekregen. Voor de rest prima!
12 jul 2023
Hi Peter, Dank voor je positieve review! Ik heb even teruggekeken in de mail. Helaas ben ik geen vraag tegengekomen. Indien je nog antwoord op je vraag wenst wil ik je vragen deze opnieuw te sturen naar info@solar-outlet.nl. Met vriendelijke groet!
5 sep 2023
Zeer snelle afhandeling en levering volgende dag. De paneelkabels naar de micro-omvormers bleken te kort. (Grote platen) het was fijn geweest als men hierin geadviseerd had. Verder erg mooi materiaal.
22 jul 2023
Jammer dat de leverdata niet correct waren, hetgeen me veel tijd gekost heeft, Nog even afwachten of de rest van de bestelling wel op tijd komt.
18 aug 2023
Beste heer Daniels, Wat vervelend dat niet alle producten op de juiste leverdatum zijn gearriveerd. Wij geven een verwachte leverdatum door het moment dat de order ons magazijn verlaat. Helaas komt het weleens voor dat de leverdatum afwijkt wegens omstandigheden bij de transporteurs. Onze excuses voor het ongemak.

Prima producten

Het bestelde systeempje (4 panelen en een omvormer) werken goed, zijn goed verpakt en in prima conditie geleverd.
Fijn om persoonlijk contact te hebben. De levertijd viel wat tegen, maar kwam uiteindelijk toch goed.
CS
corne s.
UTRECHT
19 jul 2023
er ging iets niet helemaal goed qua levering maar dat is goed opgelost.
18 aug 2023
Hartelijk dank voor de positieve review! Fijn dat het probleem naar wens is opgelost!
26 jun 2023
Dat het goed was verpakt maar dat de voetjes los zaten van de bugels.
12 jul 2023
Hartelijk dank voor de review! Ik zal uw feedback intern bespreken.
12 okt 2023
snelle levertijd en goed bereikbaar telefonisch indien nodig
21 apr 2023
Snel en netjes geleverd
20 jun 2023
Snel en volledig
12 jul 2023
Hartelijk dank voor de positieve review!
snelle levering
12 nov 2023