tameson.nl

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.982 beoordelingen in totaal

Had een verkeerd artikel besteld als onderdeel van een grote bestelling. Artikel kon worden geretourneerd, maar ik kon het juiste artikel niet via de website bestellen doordat het minimum orderbedrag € 15 is. Via de sales afdeling werd geregeld dat het juiste artikel toch geleverd werd. Alleen jammer dat ik zowel voor het retourneren als voor de nieuwe bestelling verzendkosten moest betalen.
TM
Tom M.
Zandvoort

Zeer slechte transport

Beoordelingen voor tameson.nl

19 aug 2023
Snelle levering!
21 aug 2023
Bedankt voor uw review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelle levering van uw bestelling. Ons team streeft er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen. Nogmaals bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Tameson
22 aug 2023
Gewoon goed
28 aug 2023
Bedankt voor uw bestelling en positieve feedback! We zijn blij dat u een goede ervaring had met Tameson. Ons team staat altijd klaar om u te helpen met uw behoeften aan industriële producten. Met vriendelijke groet, Tameson-team
Antwoord van tameson.nl
Thank you for the 5-star rating! We're thrilled to see that you're satisfied with our service. If you need any assistance or have any feedback, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure your experience with Tameson is always top-notch.
RS
reind s.
borculo
3 dec 2023
3 dec 2023
1 nov 2023
15 okt 2023
16 okt 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Uw feedback is essentieel voor onze voortdurende verbetering. Als u nog suggesties heeft, kunt u contact opnemen met onze supportafdeling. Bedankt voor het kiezen van Tameson!
11 okt 2023
12 okt 2023
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad. Als er nog iets is dat we kunnen doen om dit niveau van uitmuntendheid te handhaven of als u suggesties hebt, aarzel dan niet om deze met ons te delen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Tameson
20 aug 2023
21 aug 2023
Bedankt voor uw review en de 4-sterrenbeoordeling! We waarderen uw feedback. We streven er voortdurend naar om onze service te verbeteren en uw suggesties zijn van harte welkom. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u nog beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Tameson
14 aug 2023
Bedankt voor uw geweldige 5-sterren review! Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw tevredenheid te delen. Het motiveert ons om altijd onze best te doen en een uitstekende service te bieden. Bedankt voor uw vertrouwen en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Tameson
12 aug 2023
14 aug 2023
Bedankt voor uw geweldige 5-sterren review! Bedankt voor uw vertrouwen en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Tameson
5 jul 2023
Bedankt voor uw geweldige 5-sterren review! Wij waarderen het dat u de tijd hebt genomen om uw tevredenheid te delen. Het motiveert ons om altijd onze best te doen en een uitstekende service te bieden. Bedankt voor uw vertrouwen en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Tameson
9 mei 2023
22 mei 2023
Dank u wel voor het compliment! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze website. Als u nog meer vragen of verdere hulp nodig heeft, neem gerust contact met ons op. Wij staan klaar om u te helpen! Met vriendelijke groet, Tameson