tameson.nl

92 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.982 beoordelingen in totaal

Had een verkeerd artikel besteld als onderdeel van een grote bestelling. Artikel kon worden geretourneerd, maar ik kon het juiste artikel niet via de website bestellen doordat het minimum orderbedrag € 15 is. Via de sales afdeling werd geregeld dat het juiste artikel toch geleverd werd. Alleen jammer dat ik zowel voor het retourneren als voor de nieuwe bestelling verzendkosten moest betalen.
TM
Tom M.
Zandvoort

Zeer slechte transport

Beoordelingen voor tameson.nl

Ik heb betaald met mijn persoonlijke kaart : ik heb geen toegang tot een betaalkaart van het bedrijf . Mijn bedrijf zal me wel terugbetalen . Maar eigenlijk heb ik liever dat het bedrijf rechtstreeks betaalt , en dat kan met een bankoverschrijving . Deze laatste mogelijkheid heb ik niet zien staan op de site . Jan Vandevelde .
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor uw feedback, Jan! We zijn blij dat u een oplossing heeft gevonden, maar begrijpen uw voorkeur voor directe bedrijfsbetalingen. Bankoverschrijving is zeker mogelijk bij ons. Voor toekomstige bestellingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice voor assistentie. We helpen u graag!
JT
Jos T.
De Meern NL
Eenvoudige makkelijk toegankelijke webshop. Vlotte afhandeling van bestelling
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze webshop en de afhandeling van uw bestelling. Mocht u in de toekomst hulp nodig hebben, staan we altijd voor u klaar.
4 feb 2024
Uitstekende producten voor een prima prijs
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze producten en prijzen. Als u verdere ondersteuning nodig heeft, staan we altijd voor u klaar.
Snelle levering en goede kwalitijd.
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn verheugd dat u tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van onze producten. Als u verdere ondersteuning nodig heeft, helpen we u graag.
groot aanbod, snelle levering. :)
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat ons brede assortiment en snelle levering u goed zijn bevallen. Bij vragen staan we altijd voor u klaar. Bedankt voor het vertrouwen in Tameson!
KV
Kees v.
Montfoort
Snel geleverd en prima product !
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat de levering snel was en dat u tevreden bent met het product. Bij Tameson streven we altijd naar de beste service. Mocht u nog vragen hebben, staan we voor u klaar!
WD
Wim D.
Beneden leeuwen
10 feb 2024
Alles snel bezorgd en te vreden!
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het compliment over de snelle bezorging. We streven naar volledige tevredenheid en zouden graag willen weten hoe we onszelf kunnen verbeteren om die vijfde ster te verdienen. Uw feedback is zeer welkom!
Prima, zoals je verwachten mag
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan! Mocht u in de toekomst ondersteuning nodig hebben, staan we graag voor u klaar.
snelle verzending
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor uw 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij dat u onze snelle verzending heeft ervaren. Als u verdere hulp nodig heeft, staat ons ondersteuningsteam altijd klaar om te helpen. Geniet van uw aankoop bij Tameson!
snelheid
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor uw positieve beoordeling en de 4 sterren! We zijn blij dat u de snelheid van onze service waardeert. Als er iets is wat we kunnen doen om uw volgende ervaring een 5-sterren ervaring te maken, laat het ons weten. Ons ondersteuningsteam staat voor u klaar!
18 feb 2024
Antwoord van tameson.nl
Thank you for the 5-star rating! We're thrilled to have met your expectations. If there's anything more we can do for you, please feel free to reach out. Your satisfaction is our top priority at Tameson!
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent en zouden graag horen hoe we onszelf kunnen verbeteren om die 5 sterren te verdienen. Neem gerust contact op met onze klantenservice.
Zeer slechte transport
Antwoord van tameson.nl
We betreuren het zeer dat de transport niet aan uw verwachtingen voldeed. Helaas hebben we soms geen invloed op vertragingen van de verzendmaatschappij. Laat ons alstublieft weten hoe we uw ervaring kunnen verbeteren.
Netjes ingepakt, alleen jammer dat post nl niet een briefje in de brievenbus heeft gedaan, daarom mijn bestelling drie dagen later gekregen.
Antwoord van tameson.nl
Wij waarderen uw positieve beoordeling en zijn blij dat uw bestelling netjes verpakt was. Het spijt ons dat er vertraging was door de postdienst en wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Als we u ergens mee kunnen helpen, neem dan contact op met ons supportteam.
de prijs halveren hhhaahahha
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor de 5-sterrenbeoordeling! Als u ondersteuning nodig hebt of vragen hebt, neem dan contact op met ons team. We helpen u graag!
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Mocht u verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Uw tevredenheid is onze prioriteit bij Tameson.
Antwoord van tameson.nl
We're delighted to receive your 5-star review! At Tameson, we strive for excellence and are glad you've had a great experience. If there's anything more we can do for you, just let us know at our support center. Thank you for choosing us!
Antwoord van tameson.nl
Thank you for the 5-star rating! We're thrilled to hear about your positive experience. At Tameson, customer satisfaction is our priority. Should you need any assistance in the future, we're here to help. Feel free to reach out to our support team!
TM
Tom M.
Zandvoort
26 jun 2023
Bedankt voor uw bestellingen en feedback! Het is vervelend om te horen dat je een verkeerd artikel hebt besteld als onderdeel van een grote bestelling. Wij hebben uw nieuwe bestelling geplaatst onder het minimum orderbedrag, zodat het juiste artikel alsnog geleverd werd.

Small order but still treated like VIP!

Ours was a small order but still Tameson treated it as the most valuable order and executed promptly and kept us fully informed. This made me look through your website for your full product portfolio for future business. Thank you guys
Antwoord van tameson.nl
Thank you for your wonderful review! We're thrilled to know that you felt valued and well-informed. Every order, big or small, is important to us. We look forward to serving you again and helping with your future business needs!