tameson.nl

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.976 beoordelingen in totaal

Had een verkeerd artikel besteld als onderdeel van een grote bestelling. Artikel kon worden geretourneerd, maar ik kon het juiste artikel niet via de website bestellen doordat het minimum orderbedrag € 15 is. Via de sales afdeling werd geregeld dat het juiste artikel toch geleverd werd. Alleen jammer dat ik zowel voor het retourneren als voor de nieuwe bestelling verzendkosten moest betalen.
TM
Tom M.
Zandvoort

Zeer slechte transport

Beoordelingen voor tameson.nl

Artikel en prijs in orde. Levertijd had sneller gemogen of de optie voor afhalen realiseren.
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over het artikel en de prijs! We streven ernaar om onze leveringstijden te verbeteren en zullen uw suggestie voor een afhaaloptie zeker overwegen. Mocht u verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons supportteam.

keurig netjes begeleid bij de keuze en snel geleverd

keurig netjes geleverd en
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met onze begeleiding en snelle levering. Uw tevredenheid is onze prioriteit. Mogen we vragen wat we nog kunnen verbeteren om een 5-sterren ervaring te bereiken? Uw feedback is zeer waardevol voor ons.
Ik heb betaald met mijn persoonlijke kaart : ik heb geen toegang tot een betaalkaart van het bedrijf . Mijn bedrijf zal me wel terugbetalen . Maar eigenlijk heb ik liever dat het bedrijf rechtstreeks betaalt , en dat kan met een bankoverschrijving . Deze laatste mogelijkheid heb ik niet zien staan op de site . Jan Vandevelde .
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor uw feedback, Jan! We zijn blij dat u een oplossing heeft gevonden, maar begrijpen uw voorkeur voor directe bedrijfsbetalingen. Bankoverschrijving is zeker mogelijk bij ons. Voor toekomstige bestellingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice voor assistentie. We helpen u graag!
WD
Wim D.
Beneden leeuwen
10 feb 2024
Alles snel bezorgd en te vreden!
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het compliment over de snelle bezorging. We streven naar volledige tevredenheid en zouden graag willen weten hoe we onszelf kunnen verbeteren om die vijfde ster te verdienen. Uw feedback is zeer welkom!
snelheid
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor uw positieve beoordeling en de 4 sterren! We zijn blij dat u de snelheid van onze service waardeert. Als er iets is wat we kunnen doen om uw volgende ervaring een 5-sterren ervaring te maken, laat het ons weten. Ons ondersteuningsteam staat voor u klaar!
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent en zouden graag horen hoe we onszelf kunnen verbeteren om die 5 sterren te verdienen. Neem gerust contact op met onze klantenservice.
TM
Tom M.
Zandvoort
26 jun 2023
Bedankt voor uw bestellingen en feedback! Het is vervelend om te horen dat je een verkeerd artikel hebt besteld als onderdeel van een grote bestelling. Wij hebben uw nieuwe bestelling geplaatst onder het minimum orderbedrag, zodat het juiste artikel alsnog geleverd werd.
11 okt 2023

Nette levering, gevonden wat ik zocht.

De bestelde artikelen in perfecte staat ontvangen. Het duurde wel een beetje lang maar dat had met de postorderbedrijf volgens mij te maken. Desalniettemin weerhoudt het mij niet om hier terug te komen.
12 okt 2023
Bedankt voor uw bestelling en feedback! We zijn blij om te horen dat u de bestelde artikelen in perfecte staat hebt ontvangen. Onze excuses voor eventuele vertragingen bij de levering, soms zijn deze te wijten aan de postorderdienst. We waarderen uw begrip en zijn dankbaar dat u van plan bent om bij ons terug te komen. We kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Tameson
DB
Dirk B.
Alkmaar
Prima tapper.Netjes verstuurd,verpakt,maar een beetje traag geleverd./
19 sep 2023
Het spijt ons te horen dat de levering enigszins traag was, maar waarderen uw positieve opmerkingen over de verpakking en verzending. We streven er altijd naar om de best mogelijke service te bieden. We zullen ons best doen om uw verwachtingen te overtreffen. Dank voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Tameson
20 jun 2023
Teveel berichtjes van jullie en transport via mail
26 jun 2023
Bedankt voor uw feedback en uw bestelling! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, onze excuses als u te veel berichtjes van ons heeft ontvangen. Als er in de toekomst nog iets is waarbij wij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten! Met vriendelijke groet, Tameson
12 jul 2023
ze doen wat ze aangeven. da's vertrouwelijk zijn
12 jul 2023
Bedankt voor uw bestelling en de positieve review. Het doet ons goed om te horen dat u vertrouwen heeft in onze service! Wij waarderen uw feedback! Met vriendelijke groet, Tameson
14 nov 2023
Nette levering en op tijd
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor uw 4-sterren beoordeling en voor het benadrukken van onze stipte levering. Wij streven ernaar om deze service te blijven bieden en hopen u de volgende keer een 5-sterren ervaring te geven. Als u hulp nodig heeft, neem gerust contact op met ons ondersteuningsteam.
Antwoord van tameson.nl
Thank you for your positive review! We're thrilled to hear you had a good experience. We always strive for excellence and would love to know how we can earn that 5/5 rating from you. Please feel free to share your suggestions or contact our support team for any concerns.
15 okt 2023
16 okt 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Uw feedback is essentieel voor onze voortdurende verbetering. Als u nog suggesties heeft, kunt u contact opnemen met onze supportafdeling. Bedankt voor het kiezen van Tameson!
20 aug 2023
21 aug 2023
Bedankt voor uw review en de 4-sterrenbeoordeling! We waarderen uw feedback. We streven er voortdurend naar om onze service te verbeteren en uw suggesties zijn van harte welkom. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u nog beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Tameson