cinderella- Logo - Beoordelingen

cinderella

476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden955 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 apr 2022
cinderella voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De korting van 50% was fijn! De zending was afgeleverd door trunkers op di 2 jan, 18:23 [410069095] Je pakket van Arli Group (warehouse) is succesvol afgeleverd De verzendingsbevestiging van uw bestelling bij Arli Group (warehouse) kwam om 3 januari als email binnen. Dit was 1 dag te laat en dan is zo'n mail overbodig. Of voor de aflevering een mail sturen of geen mail sturen. Geachte heer, mevrouw, Rajk Van Grinsven Wij hebben uw bestelling CINDNL16584 van Arli Group (warehouse) vandaag verzonden met Trunkrs onder zendingsnummer 410069095 . U kunt uw zending traceren via de volgende link: Trace Shipment met vriendelijke groeten, Arli Group (warehouse)

Besteld 2 dekbedovertrekken. Na de eerste wasbeurt was er in de naad van 1 dekbed een opening van 20 cm. Ik heb de naden zelf weer aan elkaar gestikt want ik had geen zin om het dekbedovertrek weer retour te sturen. Ik heb voor Cinderella gekozen omdat het merk staat voor goede kwaliteit, maar bij goede productcontrole had deze fout in het stiksel voorkomen kunnen worden. Ondanks dit ongemak toch erg blij met deze dekbedovertrekken.

Beoordelingen voor cinderella

31 mrt 2024
De kwaliteit is echt super goed. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Kwaliteit. Netjes gemaakt en goed afgewerkt. En de maten kloppen.
31 mrt 2024
Goede levering, slechte kleuren op internet tov geleverde kleur. Op site oud roze geleverd fel roze! Bij blauw net andersom!?
Wat jullie beter kunnen doen is de verzending ook op de dag laten verrichten en niet alleen in de avond.
RD
R.W. d.
Voorhout
31 mrt 2024
Goede en snelle service. Prima kwaliteit en de maat ook echt als aan gegeven. Ben er heel blij mee.
De dekbedovertrekken zijn mooi en voelen heerlijk aan. Beetje snelle levering!
Goed en snel contact na een vraag van mij. Prima service. Mvg Sandra
Mooie kwaliteit en razendsnel geleverd. Goede klantenservice

Helemaal top

Verzending, pasvorm en kwaliteit echt top.
Alles prima geregeld en netjes verzorgd
EB
Esther B.
Leeuwarden
Mooie dekbedovertrek, snel verzonden!
EG
Ellen G.
Barendrecht
Dekbed is heel warm en niet te zwaar
Juiste levering en goede kwaliteit.
Mooi product, keurig geleverd
Geweldige kwaliteit.